Post
autor: gryfi » 10 kwie 2010, 23:07
to ja ci odpowiem że nie podejdzie ABZ bo wychodził tylko z automatem i musiałbyś dorabiać koło zamachowe.
Te które fabrycznie wychodziły z manualami podejdzą ale trzeba wziąść całość ze sterownikiem i osprzętem a najlepiej ze skrzynią.
Jeśli masz ABH to łatwiej wziąść AEC z s6 c4 bo nić nie trzeba przerabiać.
Zastanawiam się tylko czy sam dół będzie pasował do moich głowic, które są już zrobione.
[ Dodano: 2010-04-26, 21:43 ]
wie ktoś może czy pierścienie z abh są te same co w innych v8 audi.
Widzę że średnica tłoka jest wszędzie taka sama
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)