Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 c4 s4] swap dołu z ABH na AEC

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[100 c4 s4] swap dołu z ABH na AEC

Post autor: gryfi » 20 mar 2010, 23:59

Witam,
mam pytanko dotyczące silników z tematu.
Mam s4 c4 z ABH, która pije olej litrami.
Mam już porobone góry i nic więc zostaje dół ale ABH nawet po remontach biorą oliwę jak paliwo :cry: więc czy można założyć dół od AEC z S6 C4?
Czy są jakieś różnice w budowie bloków?

[ Dodano: 2010-03-30, 21:04 ]
no i znowu echo.
nikt nie ma takich doświadczeń?

[ Dodano: 2010-04-03, 00:24 ]
kto pomoże?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

deny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:53
Lokalizacja: Bytom Śląskie

Post autor: deny » 10 kwie 2010, 22:31

gryfi, Pewnie nikt ! Ja zastanawiam się nad wymianą silnika na nowszy z S8 czy S6 i założyłem temat w silniki-ogólne z zapytanie czy z nowszych silnik v8 podejdzie na skrzynie biegów manual.Nikt nie odpowiedział. Jeżdże na Castrol Eddge 10w na 60 full syntetyk i też dolewam!I też wk....a mnie to puszczanie dymków
DENY
Audi c4 S4 sedan 94' 4.2 280 KM
Audi a6 c4 avant 96' Quattro 2.8 174 KM - Zona

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 10 kwie 2010, 23:07

to ja ci odpowiem że nie podejdzie ABZ bo wychodził tylko z automatem i musiałbyś dorabiać koło zamachowe.
Te które fabrycznie wychodziły z manualami podejdzą ale trzeba wziąść całość ze sterownikiem i osprzętem a najlepiej ze skrzynią.
Jeśli masz ABH to łatwiej wziąść AEC z s6 c4 bo nić nie trzeba przerabiać.
Zastanawiam się tylko czy sam dół będzie pasował do moich głowic, które są już zrobione.

[ Dodano: 2010-04-26, 21:43 ]
wie ktoś może czy pierścienie z abh są te same co w innych v8 audi.
Widzę że średnica tłoka jest wszędzie taka sama
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

xxlobo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 maja 2010, 16:25
Lokalizacja: SEJNY

Post autor: xxlobo » 05 maja 2010, 16:29

zrob pierscienie, panewki i szlif walu, mozna tez wpasowac nowe tuleje (nie gadac ze sie nie da bo wiem, ze ludzie tak robili)
ja do swojego S6 wrzucilem tymczasowo ABH bo AEC mial walniety rozrzad i zadnego dymienia nie mam a silnik ma 345kkm, konsumpcja oleju nie miarodajna bo mam wyciek spod pokrywy klawiatury

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 16 maja 2010, 21:46

xxlobo pisze:zrob pierscienie, panewki i szlif walu, mozna tez wpasowac nowe tuleje (nie gadac ze sie nie da bo wiem, ze ludzie tak robili)
ja do swojego S6 wrzucilem tymczasowo ABH bo AEC mial walniety rozrzad i zadnego dymienia nie mam a silnik ma 345kkm, konsumpcja oleju nie miarodajna bo mam wyciek spod pokrywy klawiatury
a skąd mam wziąć te elementy jak na rynku zamienników nie ma?
idąc za twoją rada wydam na remąt silnika jakieś 8 koła bo wszystko trzeba brać z aso.
może ty znasz wymiary pierścieni do ABH bo nigdzie nie mogę tego znaleźć?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

xxlobo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 maja 2010, 16:25
Lokalizacja: SEJNY

Post autor: xxlobo » 18 maja 2010, 15:37

Nie wydaje mi sie, ze nie ma zamiennikow, bo rozmawialem z mechanikiem i mowil, ze nie ma duzego problemu z remontem v8. Rozmiarow nie znam, ale za kilka tygodni bede remontowal AEC, ktory mi zalega w garazu to moge zdac relacje z kosztow.

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 18 maja 2010, 17:02

xxlobo pisze:Nie wydaje mi sie, ze nie ma zamiennikow, bo rozmawialem z mechanikiem i mowil, ze nie ma duzego problemu z remontem v8. Rozmiarow nie znam, ale za kilka tygodni bede remontowal AEC, ktory mi zalega w garazu to moge zdac relacje z kosztow.
no z remontem AEC i ABZ nie ma problemów- są nawet pierścienie z zamiennika.
Nie mogę znaleźć części do ABH i to jest problem
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja