Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[100 c4 2,6] rozrząd kolizyjny ?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

[100 c4 2,6] rozrząd kolizyjny ?

Post autor: Masełko » 18 maja 2009, 13:32

Stało się... :evil: rolka i pompa wody zatrzymały się i tu pytanie czy w silniku 2,6 ABC jest kolizyjny rozrząd czy już szukać drugiego silnika :cry:

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 19 maja 2009, 01:40

a tam juz odrazu szukac innego najpierw sprawdz z regoly pokrzywi zawory koszt okolo 25 zl sztuka max co ci skrzywilo to 4..... A do tego co kolega napisal pokrywy zaworow nic nie dadza...jabym naprawial koszt nie za duzy a zawsze pewniejsze.
a8team.pl to też dobre.

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 19 maja 2009, 07:09

mam naprawdę ładny silniczek z anglika z przebiegiem ok 100 tys suchutki czyściutki 1300zł ale nie myty

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 19 maja 2009, 12:54

no ten przebieg to cos nie tak chyba:P za 1300 tego spokojnie zrobisz :) chyba ze odrazu 2.8 wrzucisz?:)
a8team.pl to też dobre.

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 19 maja 2009, 14:41

Czy 100 tyś to dużo mój miał rzekomo 170 tyś a miał o wiele wiecej przecieków a na wymianie zaworów może się nie skończyć dojdą uszczelki przy okazji uszczelniacze zaworów może jeszcze planowanie i do tego po części paliwo czas i robocizna za remont .Niewiadomo kiedy wyjdzie tysiąc a za te 1300 to i pomoże mi go jeszcze wrzucić no może plus <piwo> :mrgreen:

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 19 maja 2009, 22:53

swoją drogą trochę to denerwujące ten sam kod silnika a a-6 c4 ma inne pokrywy pasków wyjścia na chłodnice zmieniona miska nieznacznie ale ,sprężarka klimy inny uchwyt ,napinacz paska wielorowkowego inny jedna rolka mniej i pasek krótszy a i pompa wody też dopasowana do innych plastików. KU PRZESTRODZE DLA INNYCH WYMIENIAJÂĄCYCH NIBY TÂĄ SAMÂĄ JEDNOSTKę :evil: TKWI W SZCZEGÓÂŁACH

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 19 maja 2009, 23:19

a tam filozof poprostu mysle racjonalnie..... kupujac silnik niemasz nigdy pewnosci co wnim jest.....
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 20 maja 2009, 22:57

pawelk600,
własnie robie samochody i z doswiadczenia wiem ze zadko bez zdejmowania glowicy cos ktos zobaczy... fakt faktem zdazaja zie polamane walki i wyrwane mostki z walka rozrzadu ale wlasnie co mi da ze zobacze walek rozrzadu..... walek to koszt 200zl a tloki i korbowody to co? Taki silnik trzeba rozebrać i tyle. Zanim kupisz nowy bedziesz wiedzial na czym stoisz. tak trudno oszacowac koszty...

Jednak wiadomo ze itak zeby sciagnac glowica to itak delke bedziesz sciagac. czas sciagania delkli nie wiekszy jak pol godzinki glowice nastepna godz z kolektorami iitd. bo sa dwie ale tam potrzebny bedzie torx jesli posidasz to czemu nie? wtedy prosciej bedzie odkrecac sruby od skrzyni :) jakis plus jest :mrgreen:
a8team.pl to też dobre.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl