Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 Audi 100/C6 2.0 16v ACE] Problemy z uruchomieniem :/

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
dafit906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 06 wrz 2010, 17:54
Lokalizacja: Brzozów

[A6 C4 Audi 100/C6 2.0 16v ACE] Problemy z uruchomieniem :/

Post autor: dafit906 » 09 wrz 2010, 16:52

Witam, kupilem taką a6 jak w temacie, jednak jest jeden problem z nią a dokladnie taki że jak silnik jest zimny, np rano to jest problem go zapalić. Wyczailem ze po odpieciu regulatora cisnienia na rozdzielaczu (wtrysk KE-JETRONIC) silnik zaczyna pracować normalnie, i gdy się juz "troche" zagrzeje to zaczyna chodzić normalnie bez zadnych problemów (z odpietym regulatorem) a gdy go zapnę to silnik na chwilke przydławi i pozbiera się do normalnej pracy ale z tylu auta ciemno, tak strasznie leje paliwem i go przelewa. Co już zrobiłem, więc kazdy wtrysk razem z rozruchowym pracuje idealnie, robią ladna mgiełkę taką jak na zdjeciach ;), wymieniony niebieski czujnik (od klimatronika) oraz bialy od temp cieczy chlodzacej. Przejścia miedzy czujnikami a kompem są wszystkie pomierzone, napięcia i natężenia pomierzone zgodnie z informacjami znalezionymi w necie. VAG nie pokazuje zadnych bledow. Gdzie szukac przyczyny bo mnie juz brzydko mowiac kur**a bierze z tym :)

Pozdro!

Rico C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 28 lip 2009, 23:11
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Rico C4 » 09 wrz 2010, 23:21

masz gaz w aucie? czy to benzyna?
było C4 AEL quattro

dafit906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 06 wrz 2010, 17:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: dafit906 » 09 wrz 2010, 23:37

brak gazu i nigdy nie bylo w nim gazu

Rico C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 28 lip 2009, 23:11
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Rico C4 » 10 wrz 2010, 14:50

Kolego jak go zalewa to może masz walniętą membranę w regulatorze ciśnienia paliwa u mnie w golfie miałem takie ustrojstwo przed listwą wtryskową mała pierdółka BOSCH po wymianie na używkę wszystko wróciło do normy. Dodam że u mnie objawy były takie że jak silnik się rozgrzał to spalał i gaz i benzynę na raz- zalewało go tak jak w twoim przypadku auto nie miało wtedy mocy. Jak masz u siebie regulator to zrób podmianę ze szrotu jak to nie pomoże trzeba będzie szukać gdzie indziej.
było C4 AEL quattro

dafit906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 06 wrz 2010, 17:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: dafit906 » 10 wrz 2010, 17:38

Problem rozwiazany, pobór napięcia w granicach 150-170mA przez regulator cisnienia paliwa, wiec ewidentne uszkodzenie komputera.

Dzieki za zainteresowanie.

Awatar użytkownika
hubos21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 30 lip 2010, 19:09
Imię: Hubert
Rocznik: 1998
Moje auto: A8 D2
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: V8 3.3 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 10 paź 2010, 19:36

dafit906 pisze:Problem rozwiazany, pobór napięcia w granicach 150-170mA przez regulator cisnienia paliwa, wiec ewidentne uszkodzenie komputera.

Dzieki za zainteresowanie.
problem rozwiązany?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja