Witam, kupilem taką a6 jak w temacie, jednak jest jeden problem z nią a dokladnie taki że jak silnik jest zimny, np rano to jest problem go zapalić. Wyczailem ze po odpieciu regulatora cisnienia na rozdzielaczu (wtrysk KE-JETRONIC) silnik zaczyna pracować normalnie, i gdy się juz "troche" zagrzeje to zaczyna chodzić normalnie bez zadnych problemów (z odpietym regulatorem) a gdy go zapnę to silnik na chwilke przydławi i pozbiera się do normalnej pracy ale z tylu auta ciemno, tak strasznie leje paliwem i go przelewa. Co już zrobiłem, więc kazdy wtrysk razem z rozruchowym pracuje idealnie, robią ladna mgiełkę taką jak na zdjeciach

, wymieniony niebieski czujnik (od klimatronika) oraz bialy od temp cieczy chlodzacej. Przejścia miedzy czujnikami a kompem są wszystkie pomierzone, napięcia i natężenia pomierzone zgodnie z informacjami znalezionymi w necie. VAG nie pokazuje zadnych bledow. Gdzie szukac przyczyny bo mnie juz brzydko mowiac kur**a bierze z tym
Pozdro!