Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ACK 2.6 193 KM] Problem z zagrzaniem silnika

Silniki benzynowe
wojciechnow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 16 sie 2011, 17:19
Lokalizacja: Łuków

Post autor: wojciechnow » 12 lut 2012, 09:05

kosmos a płynu Ci nie wywala zbiorniczkiem przez ten otworek przelewowy?

Awatar użytkownika
Kosmos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 04 paź 2009, 21:09
Lokalizacja: Platerówka
Kontakt:

Post autor: Kosmos » 12 lut 2012, 10:13

nie, obieg jest prawidłowy, ciśnienie rośnie przy dłuższym gazowaniu na postoju i pojawia się ciepłe powietrze. A tak przy jeździe i na wolnych obrotach przez 1godz.węże są mięciutkie

wiesz ja podejrzewam że to pompa, bo to od czasu wymiany silnika może mieć inne łopatki. a to ze słabe ogrzewanie to też wina parownika jest bardziej drożny niż nagrzewnica więc większość ciepłej wody ucieka do niego niż do nagrzewnicy zamontuje dławik na powrocie taki jaki stosują na przewodzie LPG w zwykłych instalacjach i będzie ok - tak myślę
kupię dekielki do felg bolero 17 cali

wojciechnow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 16 sie 2011, 17:19
Lokalizacja: Łuków

Post autor: wojciechnow » 12 lut 2012, 19:24

ja swojej nie mogę zagrzac. Cały czas leci tylko ciepłe(ledwo ciepłe) powietrze. I mam problem z przerzuceniem na gaz. Jak stoi w garażu w którym temp jest większa o jakieś 10st C od zewnętrznej. Czyli np dziś było -18 to ruszając z temp -8 przerzuca mi się na gaz dopiero po jakichś 7km. Na komputerze jest ustawione 30st, niżej sie nie da. Trochę mało oszczędnie się zaczęło. Nie wiem co zrobić żeby się szybciej gaz załączał. Tekturę mam przed chłodnicami. może parownik czymś okręcić? jakimś sreberkiem? podpowiedzcie coś:)

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 12 lut 2012, 20:07

witam. Wojciechnow mimo że masz wymieniony termostat to właśnie jemu bym się przyjrzał jeszcze raz łącznie z podpięciem vaga i kontrolą temp i jednocześnie sprawdzaniu przewodów gumowych od chłodnicy .pozdro
tylko quatrro !!!

megi74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 08 lis 2010, 14:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: megi74 » 12 lut 2012, 22:00

Marek,a Ty się uporałeś ze swiom problemem???Ja odpowietrzałem juz 3 razy i dalej lipa.W trasie temperatura dojdzie do 60 stopni i koniec.Krew już mnie zalewa :(
Silnik niedogrzany,pali jak smok a w środku zimno

Awatar użytkownika
Kosmos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 04 paź 2009, 21:09
Lokalizacja: Platerówka
Kontakt:

Post autor: Kosmos » 13 lut 2012, 05:11

Ja mam zamontowane grzałki na przewodzie do parownika i już na podwórku mi wskakuje na gaz
Oryginalna grzałka na 3 świece zarowe i pomaga
Przy -25stopni na dworze nie zagrzejemy auta w trasie do 90 ja przysłaniam trochę kartonem
Trzeba pamiętać że układ ma 11litrów
kupię dekielki do felg bolero 17 cali

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 13 lut 2012, 13:22

witam. nie uporałem się ale tak jak napisałem w poscie wyżej wymienię jeszcze czujnik temp i zobaczę co będzie bo lipnie pokazuje a tak poza tym wszystko zrobione tak jak powinno być
termostat działa itp itd jak wymienię czujnik to dam znać czy wtedy temp . na zegarzch będzie się inaczej zachowywać . pozdro
tylko quatrro !!!

Karol89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 31 lip 2011, 17:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Karol89 » 13 lut 2012, 18:18

Kosmos pisze:Ja mam zamontowane grzałki na przewodzie do parownika i już na podwórku mi wskakuje na gaz
Oryginalna grzałka na 3 świece zarowe i pomaga
Przy -25stopni na dworze nie zagrzejemy auta w trasie do 90 ja przysłaniam trochę kartonem
Trzeba pamiętać że układ ma 11litrów
O ile termostat jest ok to rozgrzejemy na pewno w trasie do 90 stopni <okok>

Awatar użytkownika
Kosmos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 04 paź 2009, 21:09
Lokalizacja: Platerówka
Kontakt:

Post autor: Kosmos » 13 lut 2012, 21:50

Już po robocie właśnie wróciłem z garażu zamontowalem nową nagrzewnicę i idzie się poparzyć takie ciepłe powietrze i pokazało się ciśnienie :)
kupię dekielki do felg bolero 17 cali

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 13 lut 2012, 21:50

dziś 2krotnie sprawdzałem temperaturę vag'iem podczas jazdy i wyszło mi, że silnik się ładnie nagrzewa i trzyma non stop 87-90 stopni (temp na zewnątrz ok -5).
wskaźnik z licznika działa z niezłym lagiem i drgnął dopiero powyżej 70 stopni na vag'u, przy 87 na vag'u zegar wchodził dopiero ponad 70 i po jakimś czasie dobił do 90.
kanał 51 na klimatroniku nadal pokazuje mi jakieś dziwne wskazania, po dłuższym postoju temperatura zbliżona do temp powietrza, ale po włączeniu zapłonu rośnie po mału do 90.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 13 lut 2012, 22:15

witam. HASEK czyli sytuacja podobna jak u mnie wniosek -czujnik do wymiany idzie . pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 13 lut 2012, 22:56

marek [a6] pisze:witam. HASEK czyli sytuacja podobna jak u mnie wniosek -czujnik do wymiany idzie . pozdro
no tylko kwestia czy to coś pomoże, czy po prostu "ten typ tak ma". kiedy wymieniasz i powiedz który czujnik odpowiada za wskaźnik, bo koleś w serwisie nie wiedział. biały 2pinowy kosztuje 150zł, a (chyba niebieski) 4pinowy ok 490zł. może wiesz, który jest też odpowiedzialny za "ssanie", bo u mnie jakoś dziwnie to działa i mam wrażenie, że latem dłużej trzyma podwyższone obroty niż teraz przy mrozach.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 lut 2012, 09:51

będzie ten czteropinowy, dwa piny na zegary, dwa piny do ecu które ustala skład mieszanki w zależności od jego wskazaĂą

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 14 lut 2012, 20:28

witam. HASEK po co zaraz do servisu i przepłacać ? . pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 14 lut 2012, 21:47

marek [a6] pisze:witam. HASEK po co zaraz do servisu i przepłacać ? . pozdro
tak tylko orientacyjnie podałem, bo kiedyś z ciekawości sprawdzałem.
daj znać jakie efekty jak wymienisz.
za co odpowiedzialny jest biały 2pinowy?
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga