[ ACK 2.6 193 KM] Problem z zagrzaniem silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 sie 2011, 17:19
- Lokalizacja: Łuków
- Kosmos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 paź 2009, 21:09
- Lokalizacja: Platerówka
- Kontakt:
nie, obieg jest prawidłowy, ciśnienie rośnie przy dłuższym gazowaniu na postoju i pojawia się ciepłe powietrze. A tak przy jeździe i na wolnych obrotach przez 1godz.węże są mięciutkie
wiesz ja podejrzewam że to pompa, bo to od czasu wymiany silnika może mieć inne łopatki. a to ze słabe ogrzewanie to też wina parownika jest bardziej drożny niż nagrzewnica więc większość ciepłej wody ucieka do niego niż do nagrzewnicy zamontuje dławik na powrocie taki jaki stosują na przewodzie LPG w zwykłych instalacjach i będzie ok - tak myślę
wiesz ja podejrzewam że to pompa, bo to od czasu wymiany silnika może mieć inne łopatki. a to ze słabe ogrzewanie to też wina parownika jest bardziej drożny niż nagrzewnica więc większość ciepłej wody ucieka do niego niż do nagrzewnicy zamontuje dławik na powrocie taki jaki stosują na przewodzie LPG w zwykłych instalacjach i będzie ok - tak myślę
kupię dekielki do felg bolero 17 cali
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 sie 2011, 17:19
- Lokalizacja: Łuków
ja swojej nie mogę zagrzac. Cały czas leci tylko ciepłe(ledwo ciepłe) powietrze. I mam problem z przerzuceniem na gaz. Jak stoi w garażu w którym temp jest większa o jakieś 10st C od zewnętrznej. Czyli np dziś było -18 to ruszając z temp -8 przerzuca mi się na gaz dopiero po jakichś 7km. Na komputerze jest ustawione 30st, niżej sie nie da. Trochę mało oszczędnie się zaczęło. Nie wiem co zrobić żeby się szybciej gaz załączał. Tekturę mam przed chłodnicami. może parownik czymś okręcić? jakimś sreberkiem? podpowiedzcie coś:)
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- Kosmos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 paź 2009, 21:09
- Lokalizacja: Platerówka
- Kontakt:
Ja mam zamontowane grzałki na przewodzie do parownika i już na podwórku mi wskakuje na gaz
Oryginalna grzałka na 3 świece zarowe i pomaga
Przy -25stopni na dworze nie zagrzejemy auta w trasie do 90 ja przysłaniam trochę kartonem
Trzeba pamiętać że układ ma 11litrów
Oryginalna grzałka na 3 świece zarowe i pomaga
Przy -25stopni na dworze nie zagrzejemy auta w trasie do 90 ja przysłaniam trochę kartonem
Trzeba pamiętać że układ ma 11litrów
kupię dekielki do felg bolero 17 cali
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. nie uporałem się ale tak jak napisałem w poscie wyżej wymienię jeszcze czujnik temp i zobaczę co będzie bo lipnie pokazuje a tak poza tym wszystko zrobione tak jak powinno być
termostat działa itp itd jak wymienię czujnik to dam znać czy wtedy temp . na zegarzch będzie się inaczej zachowywać . pozdro
termostat działa itp itd jak wymienię czujnik to dam znać czy wtedy temp . na zegarzch będzie się inaczej zachowywać . pozdro
tylko quatrro !
O ile termostat jest ok to rozgrzejemy na pewno w trasie do 90 stopniKosmos pisze:Ja mam zamontowane grzałki na przewodzie do parownika i już na podwórku mi wskakuje na gaz
Oryginalna grzałka na 3 świece zarowe i pomaga
Przy -25stopni na dworze nie zagrzejemy auta w trasie do 90 ja przysłaniam trochę kartonem
Trzeba pamiętać że układ ma 11litrów
dziś 2krotnie sprawdzałem temperaturę vag'iem podczas jazdy i wyszło mi, że silnik się ładnie nagrzewa i trzyma non stop 87-90 stopni (temp na zewnątrz ok -5).
wskaźnik z licznika działa z niezłym lagiem i drgnął dopiero powyżej 70 stopni na vag'u, przy 87 na vag'u zegar wchodził dopiero ponad 70 i po jakimś czasie dobił do 90.
kanał 51 na klimatroniku nadal pokazuje mi jakieś dziwne wskazania, po dłuższym postoju temperatura zbliżona do temp powietrza, ale po włączeniu zapłonu rośnie po mału do 90.
wskaźnik z licznika działa z niezłym lagiem i drgnął dopiero powyżej 70 stopni na vag'u, przy 87 na vag'u zegar wchodził dopiero ponad 70 i po jakimś czasie dobił do 90.
kanał 51 na klimatroniku nadal pokazuje mi jakieś dziwne wskazania, po dłuższym postoju temperatura zbliżona do temp powietrza, ale po włączeniu zapłonu rośnie po mału do 90.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
no tylko kwestia czy to coś pomoże, czy po prostu "ten typ tak ma". kiedy wymieniasz i powiedz który czujnik odpowiada za wskaźnik, bo koleś w serwisie nie wiedział. biały 2pinowy kosztuje 150zł, a (chyba niebieski) 4pinowy ok 490zł. może wiesz, który jest też odpowiedzialny za "ssanie", bo u mnie jakoś dziwnie to działa i mam wrażenie, że latem dłużej trzyma podwyższone obroty niż teraz przy mrozach.marek [a6] pisze:witam. HASEK czyli sytuacja podobna jak u mnie wniosek -czujnik do wymiany idzie . pozdro
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
tak tylko orientacyjnie podałem, bo kiedyś z ciekawości sprawdzałem.marek [a6] pisze:witam. HASEK po co zaraz do servisu i przepłacać ? . pozdro
daj znać jakie efekty jak wymienisz.
za co odpowiedzialny jest biały 2pinowy?
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga