[ ACE 2.0 140 KM] problem z wtryskami
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 paź 2017, 22:17
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
[ ACE 2.0 140 KM] problem z wtryskami
Witajcie. Powie mi ktos jak wyciagnac wtrysk z silnika 2.0 16v ace? Poniewaz mam problem z odpaleniem go na benzynie ja gazie odpala bez problemu.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
adamrachwalski, z tego co pamiętam to normalnie się je wyciąga po odkręceniu takiego zabezpieczenia.
A tak na marginesie powiem że jeszcze nie widziałem by w tych silnikach wtryskiwacze padały, oczywiście w skrajnych przypadkach jest możliwe ale bardzo rzadkie nawet po tylu latach. Także coś mi się wydaje że nie tam szukasz przyczyny.
A tak na marginesie powiem że jeszcze nie widziałem by w tych silnikach wtryskiwacze padały, oczywiście w skrajnych przypadkach jest możliwe ale bardzo rzadkie nawet po tylu latach. Także coś mi się wydaje że nie tam szukasz przyczyny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 paź 2017, 22:17
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
no skoro tak, no być może ale jak pisałem są to raczej bardzo rzadkie przypadki. Tym bardziej by padły wszystkie na raz.adamrachwalski pisze:Wszystko sprawne z tego co widzialem paliwo dochodzi wszedzie tylko do silnika nie
A jakie ciśnienie jest paliwa - sprawdzałeś?
Klapa spiętrzająca dobrze ustawiona?
Bezpiecznika od silnika Ci aby nie spaliło?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 paź 2017, 22:17
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 paź 2017, 22:17
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
tak, i wówczas masz bardzo podobny efekt do opisanego przez Ciebie. Na wyjściu z rozdzielacza paliwo leci a z wtryskiwacza już nie ma. Sam tak miałem kiedyś w silniku typu JN też na mechanicznym wtrysku.adamrachwalski pisze:A jesli mam spalony bezpiecznik silnika to na gazie by odpalal?
Dlatego radzę na prawdę wsio dobrze posprawdzać zanim wydasz kasę i kupisz wtryskiwacze, wymienisz a tam dalej to samo.
nie wiem dokładnie który to w c4 ale zwykle powinien mieć taką czerwoną nakładkę z napisem motor i są tam 2 bezpieczniki. Na obudowie pokrywy z bezpiecznikami powinno pisać.adamrachwalski pisze:I gdzie znajde ten bezpiecznik i jak jest osnaczony?
ale co? bo chyba nie kumamPiterB Napisz na priv bo jak mozesz

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 paź 2017, 22:17
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
mam nadzieję że sprawdzałeś to na zimnym silniku i do masy a nie dwa piny we wtyczce bo tak nie sprawdziszadamrachwalski pisze:[ Dodano: 2017-10-05, 13:38 ]
Doszlo do tego ze nie dostaje napiecia wtrysk startowy i nie wiem co dalej
Musisz sprawdzić pin plusowy do masy bo masy na stałe tam nie ma!
Pomijam ju fakt że w tych temperaturach to powinien zapalić jeszcze bez jego użycia, chyba że u Ciebie są już temperatury w okolice 0.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 paź 2017, 22:17
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
adamrachwalski, nie od dziś wiadomo że mechaniczny wtrysk i instalacja lpg I, II gen to złe połączenie.
Wcześniej pisałeś że wsio ok, a tam pewnie nic nie jest ok. Komuś pewnie strzelił gaz(zobacz czy klapa cała o ile jest) przez zaniedbanie układy wn lub regulacji lpg i rozwaliło co nieco i na szybko i byle jak zostało to poskładane byle jeździł.
Chyba że masz na tyle zacięcia i postudiujesz temat i sam będziesz działał.
Ażeby lpg dobrze chodziło trzeba by przerobić chociażby na Didifand i wtedy sekwencja ale to koszt dość spory lub tańsza wersja blos.
Wcześniej pisałeś że wsio ok, a tam pewnie nic nie jest ok. Komuś pewnie strzelił gaz(zobacz czy klapa cała o ile jest) przez zaniedbanie układy wn lub regulacji lpg i rozwaliło co nieco i na szybko i byle jak zostało to poskładane byle jeździł.
no ja też coś tak czuję, tym bardziej że znalezienie speca który Ci to wsio na bp doprowadzi do ładu będzie nie lada wyzwaniem.adamrachwalski pisze:i chyba sie nie oplaca
Chyba że masz na tyle zacięcia i postudiujesz temat i sam będziesz działał.
Ażeby lpg dobrze chodziło trzeba by przerobić chociażby na Didifand i wtedy sekwencja ale to koszt dość spory lub tańsza wersja blos.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
no to właśnie napisałem by na Digi przerobić byłoby chyba najłatwiej. Dość dobrze to chodzi, mam kilku kolegów co tak zrobili. Pytanie tylko czy kolega chce tyle pieniędzy wyłożyć.bendzji pisze:a przeróbka na elektroniczny wtrysk nie wchodzi w grę?
Od biedy i to by pewnie poskładał ale trzeba by kogoś kumatego kto sobie z tym poradzi.