Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 2,6] Problem z odpalaniem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Marianoit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 03 sty 2009, 19:35
Lokalizacja: Legnica

[A6 C4 2,6] Problem z odpalaniem

Post autor: Marianoit » 25 mar 2009, 16:32

Od ostatniej wizyty u mechanika nęka mnie widmo odpalania auta, niesamowicie się męczy. gdy autko już odpalę (muszę kręcić rozrusznikiem z 5 razy), zgaszę i znowu odpalę to łapie od razu. Ustaliłem już przyczynę usterki. Przewody które widać na zdjęciu(te łączące się w trójniku to: z lewej od reduktora gazu z dołu jak widać z regulatora ciśnienia paliwa a z prawej widać gdzie wchodzi. Gdy wszystko jest podłączone jak na zdjęciu to autko się męczy przy odpalaniu. Gdy natomiast odepnę przewód z prawej(który zasysa powietrze) obroty idą trochę w górę, obroty trochę wzrastają i ku mojej radości autko odpala lepiej. Pojawia się więc pytanie jak rozwiązać ten problem aby to miało ręce i nogi.
Obrazek

Awatar użytkownika
baranina24vip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2009, 23:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: baranina24vip » 25 mar 2009, 23:18

witam wszystkich. ja mam ten sam problem co kolega. jeszcze nie sprawdzalem u siebie tego co bylo u niego problemem ale jutro to uczynie i zobaczymy.
baranina

Mandaryn112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mandaryn112 » 26 mar 2009, 14:51

moze wystarczy wymienic na nowe rureczki...

moze tam jakis syff sie zebral i zatkal ..... :)


ja to bym jakims drucikiem sprawdzil czy jest " przelot" przez te wezyki.... i wszystkie zlaczki dziubki wtyczki.... :)

Marianoit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 03 sty 2009, 19:35
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Marianoit » 26 mar 2009, 14:55

Tak jest przelot przez te wężyki. Generalnie chodzi o to, że z regulatora ciśnienia paliwa, powietrze wiadomo, bardzo rzadko ucieka, z reduktora także jakaś niesamowita ilość tego powietrza/gazu nie ucieka, i to nie ma czego w zasadzie zasysać, i dlatego występuje ten problem(przynajmniej ja to tak interpretuje) Być może powinno zostać tam zamontowane jakieś ustrojstwo.

Awatar użytkownika
baranina24vip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2009, 23:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: baranina24vip » 26 mar 2009, 15:52

niestety u mnie to nie pomoglo co kolega zrobil.jeszcze sprobuje wyczyscic przepustnice i ustawic ustawienia fabryczne moze to ona jest winna tego problemu z odpalaniem. tak jest juz sprawdzone i wyminione wszystko:swiece,czujniki temp.,filtr paliwa i powietrza.gdyby ktos mial jeszcze pomysl to niech napisze bede wdzieczny.
baranina

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 26 mar 2009, 17:48

Masz uszkodzony reduktor.Tym przewodem który idzie od reduktora przedostaje się gaz do kolektora i utrudnia ci rozruch na pb.Miałem to samo.Wymieniłem reduktor i jest ok.Nie wiem czy reduktor mozna naprawić ja poprostu kupiłem nowy

Awatar użytkownika
baranina24vip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2009, 23:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: baranina24vip » 26 mar 2009, 21:47

czyli twierdzisz ze przewodem podcisnienia idacym od reduktora do map sensora a nastepnie do kolektora idzie gaz i po dluzszym postoju ma problemy z zapaleniem?a co w sytuacji gdy jezdze na benzynie i gasze samochód na benzynie a po kilku godzinach znow problem z zapaleniem?
baranina

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 27 mar 2009, 06:50

To że zgasisz go na benzynie nie ma znaczenia .Czy tak ciężko odłączyć na noc ten przewód podcisnieniowy na trójniku który idzie od reduktora jeśli rano odpali bez problemu to reduktor naprawdę miałem to samo.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 27 mar 2009, 10:40

fhroma pisze:Nie wiem czy reduktor mozna naprawić ja poprostu kupiłem nowy
są firmy, które regenerują, ale znając PL realia to pewnie cena nowego podobna

Marianoit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 03 sty 2009, 19:35
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Marianoit » 27 mar 2009, 21:18

Ja podejmę się regeneracji na własną rękę :mrgreen: nie dam zarobić "mechanikom"

Awatar użytkownika
baranina24vip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2009, 23:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: baranina24vip » 28 mar 2009, 00:03

niestety u mnie to nie pomoglo. przewod zostal odpiety i nic nadal ciezko zapala.moze ma ktos jeszcze jakis pomysl?
baranina

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 28 mar 2009, 08:55

Marianoit pisze:Ja podejmę się regeneracji na własną rękę :mrgreen: nie dam zarobić "mechanikom"
tu masz forum już podawane tutaj, tam Ci odpowiedzą co i jak :->
http://lpg.info.pl

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 27 maja 2009, 01:20

fhroma pisze:Masz uszkodzony reduktor.Tym przewodem który idzie od reduktora przedostaje się gaz do kolektora i utrudnia ci rozruch na pb.Miałem to samo.Wymieniłem reduktor i jest ok.Nie wiem czy reduktor mozna naprawić ja poprostu kupiłem nowy
kolego zestaw naprawczy reduktora kosztowal mnie nieco ponad 200zl z robocizna. Ja tez mialem ten klopot z uruchamianiem ale po "remoncie" wrocilo wszystko do normy. dodatkowo nie trzymal tloczek w listwie (Valtek) - rowniez wymieniono. 8-)
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681

johan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 cze 2009, 16:37
Lokalizacja: Gi.zycko

Post autor: johan » 14 cze 2009, 17:06

witam mam maly problem.podczas odpalania na benzynie jak samochod odpali to sam od razu przelancza na gaz i jest ok ale jak odpalam bezposrednio na benzynie to mi odpali ale po chwili gasnie i trabi tak jest za kazdym razem.i podczas jazdy jak chce przelaczyc na benzyne to dzieje sie to samo.czy morze wie co jest nie tak?
johan

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja