Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ABC 2.6 150 KM] Problem z obrotami audi 2.6 v6 c4

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

[ ABC 2.6 150 KM] Problem z obrotami audi 2.6 v6 c4

Post autor: Patrykjaga92 » 14 sty 2012, 13:07

Witam jakies 6 miesiecy temu kupilem samochod audi c4 2.6 v6 ABC .. na początku obroty utrzymywaly sie na 10tys i byly rowne (ale to byly za duze obroty) jakis czas temu padl mi czujnik halla i zaczołem robic przeglad wzrokowy silnika ..( Kupilem nowy czujnik halla audi zapalilo ) lecz obroty nadal te same , przy sprawdzaniu silnika dostrzeglem ze wtyczka od silniczka krokowego jest odpieta (przeczytalem w necie ze to jest zawor od biegu jałowego) wpiąłem kostke do czujnika pale, audi zapalilo, ale obroty skacza w granicach 1400-1600 energicznie, wtedy obroty wariuja dopiero ,a gdy jade w trasie lekko nacisne gaz i puszcze to samo przez jakis czas przyspiesza a pozniej dopiero opadaja obroty . wymienilem przepustnice ,zmienilem filtr powietrza .. podpinałem audi do komputera sie okazało, że żadnych błedów nie ma ,co mnie zdziwiło ... Macie może jakieś pomysły co do rozwiazania tego problemu ?

Awatar użytkownika
tomek maz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:57
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tomek maz » 14 sty 2012, 17:53

Moim skromnym zdaniem to krokowy do wymiany.
Co prawda nie wiem jak on u ciebie wygląda,ale z reguły silnik krokowy da się wyczyścić/przepłukać i "powinna" być jakaś poprawa.

A żeby nie kupować krokowca na marne,to najlepiej by było gdybyś od kogoś na chwilę przełożył do siebie i miałbyś pewność.

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 14 sty 2012, 18:32

Własnie o to chodzi ze ja kupiłem krokowca nowego i przełożyłem od razu i bez zmian .. Obroty teraz nawet po odpietej wtyczce faluja .. Krokowiec 4 pinowy i wyglada to tak viewtopic.php?t=36982

Awatar użytkownika
tomek maz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 06 kwie 2011, 18:57
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tomek maz » 14 sty 2012, 18:51

Niestety kolego nie mam żadnego pomysłu.Myślałem,że u ciebie jest coś na zasadzie tego http://allegro.pl/silnik-krokowy-audi-8 ... 52930.html i co za tym idzie,że da się go normalnie wymyć/wypłukać.

Mam nadzieję,że jeszcze ktoś ci jeszcze coś poradzi ;)

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 14 sty 2012, 18:59

no dzieki za zainteresowanie ogolnie :) no ja tez mam taka nadzieje :)

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 16 sty 2012, 21:29

NO i jak panowie z forum ,.. ? jakies pomysly ?;> Powiem wam jeszcze jedno .. dzisiaj rozebralem gorna czesc kolektora ssacego ,okazalo sie ze te łopatki plastikowe sie polamaly bylo ich 5 sztuk a powinno chyba tak mi sie wydaje ze 6 jedna wpadla w jakas dziure ,lataly wiec je wyrzucilem skrecilem kolektor i audi wariowalo tak samo jak wczesniej czyli w granicach 1400-1600 , gdy odpiałem czujnik silniczka krokowego obroty sie uspokoily sa rowne ale stoja na lekko powyzzej 10000 ... ! POMOÂŻCIE ! <zalamka>

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 18 sty 2012, 22:48

widocznie slaby poziom wiedzy u kolegow :] he

lelum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 lip 2010, 09:59
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lelum » 19 sty 2012, 11:47

Do wymiany krokowy i jakaś nieszczelność w dolocie. Na początek proponuję uszczelnić kolektor silikonem.

sojer8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2010, 21:06
Lokalizacja: Koło - Wielkopolska

Post autor: sojer8 » 25 sty 2012, 12:46

A czy kolega zaadoptował silniczek krokowy?? Grupa silnik

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 26 sty 2012, 22:11

powiem ci tak bylem na kompie z nim i powiedzialem dla mechanika zeby zaadaptopwal silnniczek krokowy , a on mi powiedzial ze takiego czegos nie mozna zrobic , powiedzial ze samochod nie ma elektronicznej przepustnicy to nie mozna ... mozna zaadaptowac silniczek krokowy ? ;> jak tak to prosze o blizsze przedstawienie instrukcji ... Z gory dziekuje i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 01 lut 2012, 00:17

sojer8, mozna zaadaptowac silniczek krokowy ? ;> jak tak to prosze o blizsze przedstawienie instrukcji ... Z gory dziekuje i pozdrawia

sojer8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2010, 21:06
Lokalizacja: Koło - Wielkopolska

Post autor: sojer8 » 07 lut 2012, 12:46

kolego jak dopadnę vaga to zrobię screen-a i wstawię na forum. Widzę że to przypadłość tych silników

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 08 lut 2012, 21:36

dzieki bardzo ,no niestety tak jest :) Pozdrawiam i czekam

Awatar użytkownika
Kosmos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 04 paź 2009, 21:09
Lokalizacja: Platerówka
Kontakt:

Post autor: Kosmos » 12 lut 2012, 08:50

W tych silnikach często się brudzi koĂącówka tego silniczka więc warto wykręcić i wymyć ten brudny czarny osad. Z praktyki wiem że możesz sobie wstawić silniczek zwykły od LPG ten co na wężu montują i trzyma 900-1000obr
kupię dekielki do felg bolero 17 cali

Awatar użytkownika
Patrykjaga92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Patrykjaga92 » 12 lut 2012, 21:09

winny jest kolektor ssący po jego demontarzu od spodu w platikowej obudowie byly dwie dziure przez ktore łapał lewe powietrze i stąd te skoki obrotow ogolnie w srodku jest rozwalony <kupilem drugi ,czekam na dostawe zamontuje i napisze jaki efekt>, silniczek krokowy kolego jest nowy wiec wszystko gra ... A wiec jak zrobie audiczke napisze co i jak :) Pozdrawiam wszystkich zaintereswonych

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga