[ ABC 2.6 150 KM] Problem z obrotami audi 2.6 v6 c4
- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
[ ABC 2.6 150 KM] Problem z obrotami audi 2.6 v6 c4
Witam jakies 6 miesiecy temu kupilem samochod audi c4 2.6 v6 ABC .. na początku obroty utrzymywaly sie na 10tys i byly rowne (ale to byly za duze obroty) jakis czas temu padl mi czujnik halla i zaczołem robic przeglad wzrokowy silnika ..( Kupilem nowy czujnik halla audi zapalilo ) lecz obroty nadal te same , przy sprawdzaniu silnika dostrzeglem ze wtyczka od silniczka krokowego jest odpieta (przeczytalem w necie ze to jest zawor od biegu jałowego) wpiąłem kostke do czujnika pale, audi zapalilo, ale obroty skacza w granicach 1400-1600 energicznie, wtedy obroty wariuja dopiero ,a gdy jade w trasie lekko nacisne gaz i puszcze to samo przez jakis czas przyspiesza a pozniej dopiero opadaja obroty . wymienilem przepustnice ,zmienilem filtr powietrza .. podpinałem audi do komputera sie okazało, że żadnych błedów nie ma ,co mnie zdziwiło ... Macie może jakieś pomysły co do rozwiazania tego problemu ?
- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
Własnie o to chodzi ze ja kupiłem krokowca nowego i przełożyłem od razu i bez zmian .. Obroty teraz nawet po odpietej wtyczce faluja .. Krokowiec 4 pinowy i wyglada to tak viewtopic.php?t=36982
Niestety kolego nie mam żadnego pomysłu.Myślałem,że u ciebie jest coś na zasadzie tego http://allegro.pl/silnik-krokowy-audi-8 ... 52930.html i co za tym idzie,że da się go normalnie wymyć/wypłukać.
Mam nadzieję,że jeszcze ktoś ci jeszcze coś poradzi
Mam nadzieję,że jeszcze ktoś ci jeszcze coś poradzi

- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
NO i jak panowie z forum ,.. ? jakies pomysly ?;> Powiem wam jeszcze jedno .. dzisiaj rozebralem gorna czesc kolektora ssacego ,okazalo sie ze te łopatki plastikowe sie polamaly bylo ich 5 sztuk a powinno chyba tak mi sie wydaje ze 6 jedna wpadla w jakas dziure ,lataly wiec je wyrzucilem skrecilem kolektor i audi wariowalo tak samo jak wczesniej czyli w granicach 1400-1600 , gdy odpiałem czujnik silniczka krokowego obroty sie uspokoily sa rowne ale stoja na lekko powyzzej 10000 ... ! POMOÂŻCIE ! 

- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
powiem ci tak bylem na kompie z nim i powiedzialem dla mechanika zeby zaadaptopwal silnniczek krokowy , a on mi powiedzial ze takiego czegos nie mozna zrobic , powiedzial ze samochod nie ma elektronicznej przepustnicy to nie mozna ... mozna zaadaptowac silniczek krokowy ?
jak tak to prosze o blizsze przedstawienie instrukcji ... Z gory dziekuje i pozdrawiam

- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
- Patrykjaga92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:40
- Lokalizacja: Grajewo
winny jest kolektor ssący po jego demontarzu od spodu w platikowej obudowie byly dwie dziure przez ktore łapał lewe powietrze i stąd te skoki obrotow ogolnie w srodku jest rozwalony <kupilem drugi ,czekam na dostawe zamontuje i napisze jaki efekt>, silniczek krokowy kolego jest nowy wiec wszystko gra ... A wiec jak zrobie audiczke napisze co i jak
Pozdrawiam wszystkich zaintereswonych
