[A6 C4] Problem po wymianie rozrządu
[A6 C4] Problem po wymianie rozrządu
Witam.
Piszę w imieniu kolegi.
Zakupił niedawno Audi A6 2.0 benz rok 2002, po zakupie normalną rzeczą jest dla pewności wymienić rozrząd i tak też zrobił. przy okazji była też wymiana sprzęgła i filtra paliwa.
Dzisiaj miał go odebrać a tu mała niespodzianka. Za pierwszym razem samochód po odpaleniu po ok 2-3 sekundach bez gazu gasł. Po dodaniu gazu silnik się dławił i równierz gasł. Opierdziel dla fachowca i po kilku godzinach znowu go odwiedził i są zmiany. Silnik odpala ale nierówno pracuje, z rury wydechowej sączy się cały czas jakiś płyn.
Macie jakieś rady co to może się dziać, jakieś sugestie i podpowiedzi.
Pomóżcie
Prosze przywitac sie w dziale "Powitania"
Piszę w imieniu kolegi.
Zakupił niedawno Audi A6 2.0 benz rok 2002, po zakupie normalną rzeczą jest dla pewności wymienić rozrząd i tak też zrobił. przy okazji była też wymiana sprzęgła i filtra paliwa.
Dzisiaj miał go odebrać a tu mała niespodzianka. Za pierwszym razem samochód po odpaleniu po ok 2-3 sekundach bez gazu gasł. Po dodaniu gazu silnik się dławił i równierz gasł. Opierdziel dla fachowca i po kilku godzinach znowu go odwiedził i są zmiany. Silnik odpala ale nierówno pracuje, z rury wydechowej sączy się cały czas jakiś płyn.
Macie jakieś rady co to może się dziać, jakieś sugestie i podpowiedzi.
Pomóżcie
Prosze przywitac sie w dziale "Powitania"
Ostatnio zmieniony 13 cze 2008, 17:31 przez sztacha, łącznie zmieniany 3 razy.
Mechanik napewno zwalil sprawe... z teco co widze nie masz V takze mozna bylo to robic bez blokad - mimo wszystko zle ustawiony jest rorzad... gdzies sie gosc machnal o 2 albo 3 zabki i takie sa pozniej objawy... teraz niestety potrzebna bedzie blokada... proponuje wziasc od niego fakture - pojechac gdzie indziej - niech oni postawia diagnoze - zrobia co trzeba i zadac zwrotu pieniedzy...
Kolega mu nic nie zapłacił. Ma jeszcze szansę do jutra, jak nie poprawi to do bagażnika i do lasu 8-). Najlepsze że gościu w czasie wizyta południowej jak silnik odpalił ale strasznie nierówno pracował twierdził że od rana nic nie tykał rozrządu i on się tak sam lekko poprawił, ściemniał jeszcze coś że mierzył ciśnienie w pompie i ona daje za małe ciśnienie na wtrtski. Winą obarcza filtr paliwa ( ten który wymienił ) a na rządanie aby założył stary filtr do sprawdzenia twierdzi że go wyrzucił.
Notabene jak koleś samochód mu wstawiał to miał przejechane 167 tys z kawałkiem a teraz 173 tys :shock: . Takiego tylko w zęby bym lał.
Jak ja mu mówiłem że mechanik od wszystkiego jest do niczego to mi nie wierzył.
Dobra czyli reasumując - rozrząd skopsany, mechanior dał pupy i zabierać furaka do innego mechanika z większym pojęciem.
Notabene jak koleś samochód mu wstawiał to miał przejechane 167 tys z kawałkiem a teraz 173 tys :shock: . Takiego tylko w zęby bym lał.
Jak ja mu mówiłem że mechanik od wszystkiego jest do niczego to mi nie wierzył.
Dobra czyli reasumując - rozrząd skopsany, mechanior dał pupy i zabierać furaka do innego mechanika z większym pojęciem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Ojjjj gdyby mnie to spotkalo to warsztat czy ta szopa w której to robi spalona by byla pewnej nocy a kasy to by w zyciu nie ujzal, jeszcze bym kolesia opciazyl za takie cos.
Dobrze ze ja mam zaufanego mechanika ktoremu moge zostawic samochod na tydzien i bedzie przejechane tylko tyle ile musial do sprawdzenia po naprawie a nie 5 tys km :shock: koles byl tym autem w Hiszpani na wakacjach czy co :?: Brak mi słów
Dobrze ze ja mam zaufanego mechanika ktoremu moge zostawic samochod na tydzien i bedzie przejechane tylko tyle ile musial do sprawdzenia po naprawie a nie 5 tys km :shock: koles byl tym autem w Hiszpani na wakacjach czy co :?: Brak mi słów
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
jak ja pracowalem w nawigacji to robilem 10 tys miesiecznie a tak jezdzac na okraglo to moze 20 tys by sie dalo zrobic
5 tys to na moje oko 4 - 5 dni jazdy non stop w dwoch a nawet trzech kierowcow i pewnie dawali po garach i zajechali silnik
chlopaki odemnie z komisu tak robia i potem naprawiaja
5 tys to na moje oko 4 - 5 dni jazdy non stop w dwoch a nawet trzech kierowcow i pewnie dawali po garach i zajechali silnik
chlopaki odemnie z komisu tak robia i potem naprawiaja
Audi Back On Track
... lepiej powiedz gdzie ten koleś prowadzi ten "burdel" (dokładny adres) żebym czasem ja czy inny kolega nie wlazł w takie gówno. Koleś powinien trafić na Shitlistesztacha pisze:... notabene jak koleś samochód mu wstawiał to miał przejechane 167 tys z kawałkiem a teraz 173 tys :shock: . Takiego tylko w zęby bym lał. Jak ja mu mówiłem że mechanik od wszystkiego jest do niczego to mi nie wierzył. Dobra czyli reasumując - rozrząd skopsany, mechanior dał pupy i zabierać furaka do innego mechanika z większym pojęciem...
Audi 80 1.8 86' CC Automat - Pussy Wagon - moja EX
Audi 100 2.5 TDi 91' AAT - moja EX
Audi A6 2.5 TDi 00' AKE - Tato Wóz - sprzedany
Audi A6 3.0 Quattro TDi 10' CDYA - ECOTORPEDA - NEW Tato Wóz
Audi A8 4.2 Quattro 96' ABZ - R.I.P
Audi A6 4.2 Quattro AVANT 02' ASG - RODZINNA PETARDA
Audi 100 2.5 TDi 91' AAT - moja EX
Audi A6 2.5 TDi 00' AKE - Tato Wóz - sprzedany
Audi A6 3.0 Quattro TDi 10' CDYA - ECOTORPEDA - NEW Tato Wóz
Audi A8 4.2 Quattro 96' ABZ - R.I.P
Audi A6 4.2 Quattro AVANT 02' ASG - RODZINNA PETARDA
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga