Post
autor: Buczek » 04 wrz 2009, 14:42
Sprawdź miernikiem, czy kabel sygnałowy który idzie ze stacyjki do rozrusznika, podaje 12V po przekręceniu kluczyka. Jeżeli przy rozruszniku na kablu masz 12V, to walnięty jest rozrusznik. Jeżeli nie, to albo coś przy stacyjce nie łączy, albo przekaźnik (o ile jest, bo wydaje mi się że od stacyjki kabel idzie prosto do rozrusznika), albo kabel jest gdzieś przerwany.
druga sprawa, niech ktoś przekręci kluczyk, a Ty posłuchaj czy w komorze silnika nie słychać jak by się coś obracało, jeśli tak , to bendix się zawiesił. Spróbuj go wtedy tak jak lamer99 pisze - postukać.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"