Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ACK 2.6 193 KM] Kontrola lambd, przeplywomierza, spalania

Silniki benzynowe
Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 lut 2013, 15:46

Zresztą mnożnik również dziwnie wyszedł. Skasuj korekty po obrotach i dopieść mnożnik (powinien delikatnie schodzić w dół a u Ciebie fala) czyli do 8ms kilka kliknięć w górę.

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 06 lut 2013, 17:31

witam. jak będziesz zabierał się za czyszczenie przepustnicy to jak ściągniesz tą giętką rurę idącą od przepływki do kanału plastikowego łączącego z przepustnicą to zapal samochód -może zgasnąć za pierwszym razem i wywalić błąd przepływki ale to nie problem bo skasujesz błąd .zatkaj ten plastik ręką tylko szczelnie i jak będzie nieszczelność to na pewno to usłyszysz bo silnik zgaśnie i będzie zasysał lewe powietrze inną drogą niż powinien ,chyba że nieszczelność będzie na tyle duża że silnik nie zgaśnie ale to skrajność .pozdro
tylko quatrro !!!

maicroft
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 15 cze 2012, 08:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)

Post autor: maicroft » 06 lut 2013, 19:49

Do czego jest taki jakby tlok z uszczelka blokowany na ta blokade z drutu na dole przepustnicy wchodzacy gdzies do silnika pod kolektor dolotowy ?? Wychodzi to chyba z obudowy idacej od tej wlasnie harmonijki od strony filtra powietrza.


Kolejnosc wyglada nastepujaco: przepustnica, zeby nie wywalala bledu, lewe powietrze w okolicy z nia zwiazana i okolice kolektora dolotowego, nastepnie dopiero znow ustawienie gazu.

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 06 lut 2013, 20:16

witam. to jest od odpowietrzenia silnika często jest to zasyfione w tej plastikowej części łączącej się z przepustnicą i to też wyczyść żeby było drożne ,kolejność prawidłowa
tylko quatrro !!!

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 06 lut 2013, 20:20

Dokładnie jak kolega pisze, jest to odma , występuje w pierwszych wersjach silnika ACK ( były conajmniej 2 albo 3 wersje sinika ACK ).
W rurze dolotu właśnie tamgdzie ten króciec na "drut" jest zaworek zwrotny ( membranki) , sprawdź je i wyczyść.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja