Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] Jak sparawdzić silniczek krokowy?

Silniki benzynowe
PabloA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 08 maja 2009, 11:55
Imię: Paweł
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: PabloA6 » 28 maja 2011, 19:53

sorki rprt
ale w Dieslach jestem zielony :(
Był:
Audi A6/C4/2.6l/limuzyna/95r/LPG+Sekwencja/Xenon-3000K
BMW318i/E30/1.8l/sport coupe/87r/LPG+Blos/Xenon-6000K
BMW535/E34/3.5l/sedan/M-POWER5/88r/LPG+Blos
BMW730/E32/3.0l/limuzyna/88r/LPG+Blos

LukasV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 08 lis 2010, 12:23
Lokalizacja: Krakow

Post autor: LukasV8 » 26 sty 2013, 13:05

rprt pisze:ja mam podobny problem. Rano gdy silnik jest zimny auto wskakuje na 1600 ~ 2000 tys obrotów a gdy sie rozgrzeje zlatuje na 400 lub gaśnie. Krokowca przemyłem a przepustnice wyczyściłem wiec co jeszcze może to być ?


U mnie w AAH 2.8 na zimnym zawsze wskakuje na wyższed obroty ,bo włącza się ssanie ale to tak na 30sek...
A co do falowania : u mnie na zimnym i na ciepłym czasami samochód gubi obroty ,tak na granicy zgaśnięcia "zadławi" się jakby i wraca na swoje obroty.. czy to może być wina krokowego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja