Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[QUATTRO 96r. 2.8 ACK] Faluje, drga, gaśnie.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 08 kwie 2012, 00:28

witam, pokaż screena z vaga z pracy sond i z korekt krótkich i długich . błąd 561 pojawia sie gdy jest problem z gazem jesli sonda wali na bogato lub ubogo na jednej stronie może być problem z wtryskiwaczami gazowymi . jak pokażesz screeny to będzie można coś więcej powiedzieć . pozdro
tylko quatrro !!!

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 09 kwie 2012, 14:45

to tak: porobiłem screeny i logi ale nie wiem czy jest sens to wklejać, ponieważ....

Wyskakuje błąd 'sonda lambda b2s1 no activity', pomimo, że wsadziłem nówkę. Zamieniłem sondy stronami i dalej wyskakuje ten sam błąd. Po przekopaniu kabli od wtyczek sond, okazuje się, że są tam powpinane kable od wiązki gazolinowej.

Wychodzi na to, że sondy są sprawne ale coś się musiało przy wtyczce rozłączyć i przy wymianie filtrów gazowych, niech gazownik się i tym zajmie.

tak na marginesie - czy nie powinien być zastosowany jakiś emulator sond i wówczas nie trzeba by się wpinać w sondy z gazem ??

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 09 kwie 2012, 17:04

witam. możesz odpiąć sondy i tez będzie ok a napięcie będziesz i tak sprawdzał na vagu ,przy okazji możesz zobaczyć czy wszystko ok z wtyczką do sondy idzie tylko jeden przewód od gazowni . pozdro
tylko quatrro !!!

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 09 kwie 2012, 21:29

Jak odepne drugą wtyczkę wyskakuję błąd drugiej sondy. Tak jak pisałem same sondy są sprawne. Coś jest popieprzone przy kablach od gazowni, które idą (przy jednym kablu jak napisałeś :) ), który idzie do sondy. Prawdopodobnie przy okazji wymiany skrzyni biegów coś tam się musiało oberwać. Z sondy wychodzą 4 kable z czego chyba w jeden jest wpięty gazowy kabelek.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 09 kwie 2012, 21:51

Sterownikowi lpg do prawidłowej pracy nie jest potrzebna sonda. Najważniejsze aby ecu benzyny miał prawidłowy odczyt z sond i aby nic tego nie zakłócało. Dlatego możesz odłączyć kabelek od sterownika lpg tak jak pisał marek [a6],

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 05 maja 2013, 23:16

panowie u mnie błędów brak

nie ma różnicy czy to na LPG czy na Pb czasami przy wysprzęglaniu zafalują mi obroty a czasami nie
dodam ze jeśli mam właczoną klime lub jescze sie dobrze nie rozgrzało auto z obrotów schodzi idealnie bez zafalowania a gdy jest ciepłe przy wysprzeglaniu potrafi zafalowac

co moze byc przyczyna?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 maja 2013, 21:37

paput pisze: jeśli mam właczoną klime lub jescze sie dobrze nie rozgrzało auto z obrotów schodzi idealnie bez zafalowania a gdy jest ciepłe przy wysprzeglaniu potrafi zafalowac
Reduktor może mieć przerosty cisnienia i wtryski puszczać gdy rozgrzane i gaz gorący.

przemoprzem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 12 paź 2011, 10:39
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Staszów

Post autor: przemoprzem » 19 wrz 2013, 08:57

No i jak się u was sprawa zakończyła z falowaniem?

michalmiro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 sty 2014, 20:57
Lokalizacja: lublin

Post autor: michalmiro1 » 09 sty 2014, 17:28

witam,podłączam sie pod temet
od jakiegoś czasu mam problem z obrotami silnika mojej pięknej,,
po nocy gdzie silnik zimny przy uruchomieniu dziwnie sie zachowuje wskakuje na obroty i nagle spada jak by miał zaraz zgasnąć obroty spadną do 200 i nagle skoczy do 1100 ,zdarza sie tak czasami jak silnik jest rozgrzany,poniżej dwa filmy z tem przypadkiem
.czy to wina może być przewodów ,świec(świece wymieniałem około 4 miesięcy temu na NGK).
proszę o pomoc
poniżej linki video z moim przypadkiem

video1
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

video 2
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 09 sty 2014, 19:56

michalmiro1, dałem odpowiedź w Twoim wcześniejszym identycznym poście ;)

michalmiro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 sty 2014, 20:57
Lokalizacja: lublin

Post autor: michalmiro1 » 09 sty 2014, 21:17

grzemo, nigdzie nie znalazłem tej odpowiedzi,zapodaj jeszcze raz ,dzięki wielkie.jestem nowy na forum i ciężko mi to ogarnąć :|

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 09 sty 2014, 21:41

michalmiro1, ostatnie kilometry przejedź na samej pb i napisz czy rano po odpaleniu coś się zmieniło. To tak na początek.
Dostęp do vaga jest ??

michalmiro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 sty 2014, 20:57
Lokalizacja: lublin

Post autor: michalmiro1 » 09 sty 2014, 22:24

tak kolega ma skaner diagnostyczny Vag , więc powinien wysterczać, ok jutro rano zobaczę co się będzie działo.dzieki

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 09 sty 2014, 22:30

Jak odczytasz błędy to podaj ich kody, powinny pomóc w ewentualnej diagnozie.

michalmiro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 sty 2014, 20:57
Lokalizacja: lublin

Post autor: michalmiro1 » 15 sty 2014, 17:36

witam,ponownie,przepraszam za nieobecność(praca)
zdiagnozowałem błędy na Vag-u
1- 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent

a

2 to błąd czujnika cieczy G62 .(wymieniałem juz i pewnie znowu walneła)

teraz chodzi mi o ta sondę Lombde.oczywiście chce ja wymienić na jakąś dobra .poproszę o jakieś linki z taka sondą .i jak ją znając w moim aucie która to będzie ta uszkodzona.

[ Dodano: 2014-01-15, 21:51 ]
znalazłem na forum a6.
cytat:
B1 i B2 to są banki (rzędy cylindrów), odpowiednio: B1 - strona pasażera; B2 - strona kierowcy)

S1 i S2 to jest wskazanie, która sonda, odpowiednio S1 - przed katalizatorem; S2 - za katalizatorem

W twoim logu występują błędy dotyczące sond PRZED katalizatorem.

Co do numerów, to obie sondy przed katalizatorem mają ten sam numer części.

z tego wynika ze u mnie sonda padła od strony pasażera przed katalizatorem??

[ Dodano: 2014-01-16, 22:12 ]
...prosze o pomoc co z ta moja sondą??z tego co sie orientuje sa u mnie 4 sondy ,kostki:zielona brązowa czarna i mała brązowa ,to sa chyba moje sondy.i jak sprawdzić która jest to ta uszkodzona?
kod silnika AMX
dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga