[QUATTRO 96r. 2.8 ACK] Faluje, drga, gaśnie.
to jeszcze dodam ze jak masz niedrozne odmy i do tego zapchany ezektor ,tez bedzie telepalo silnikiem na wolnych obrotach,miałem ,zrobiłem i obroty sie uspokoiły na 720 a falował 680-720.Do tego wymiana swiec na własciwe dwu elektrodowe NGK i jest gitara
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Ezektor mam drożny.
Co do odm gdzieś czytałem że naprawiałeś je jakimś wężem ?
Nie wiem czy dobrze rozumuję, że odmy to są te rurki idące oj jednej strony silnika na drugą. Mam problem z tymi metalowymi rurkami idącymi wzdłuż pokryw zaworów - napewno z nich trochę oleju mi kapie.
Obroty mi nie falują.
Co do odm gdzieś czytałem że naprawiałeś je jakimś wężem ?
Nie wiem czy dobrze rozumuję, że odmy to są te rurki idące oj jednej strony silnika na drugą. Mam problem z tymi metalowymi rurkami idącymi wzdłuż pokryw zaworów - napewno z nich trochę oleju mi kapie.
Obroty mi nie falują.
zgadza sie zastapiłem ori rurki ktore pekaja jak skorupa jaja po dotknieciu, gumowymi odporno olejowymi i temperaturowo tez.Na zgieciach zeby nie zamknąć przeswitu wciska sie w rurke sprezyne(spodób gazowników).A jak sprawdziłeś ezektor?Wymontowałeś go?Inaczej go nie sprawdzisz.Musisz go wyjąć i dmuchnać zaraz podrzuce fote co i jak.A i jeszcze prócz rurek wymiany trzeba sprawdzić metalowe krócce na deklach zaworów,ja musiałem przebić skorupe nagaru drutem.Rurkami narazie zastapiłem ori które kosztuje cos w granicach 300pln.
fotka zapozyczona z forum
a jak nie faluja to i tak warto sprawdzic droznosc odm,nie bedzioe wtedy ci olej wywalał z pod uszczelek i uszczelniaczy
fotka zapozyczona z forum
a jak nie faluja to i tak warto sprawdzic droznosc odm,nie bedzioe wtedy ci olej wywalał z pod uszczelek i uszczelniaczy
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Ezektor wymontowałem i najpierw przeczyściłem jakimś preparatem a póżniej wydmuchałem kompresorem, w tym tygodniu sprawdzę go jeszcze. czyli mówisz, że jak wywala odmy są nieszczelne to wywala olej spod pokryw zaworów ?
W takim układzie zanim wezmę się za wymianę uszczelek pokryw zrobię porządek z odmami.
Fikus a te rurki metalowe idące wzdłuż pokryw od zaworów to co to jest ? Bo to właśnie one mi się kruszą.
W takim układzie zanim wezmę się za wymianę uszczelek pokryw zrobię porządek z odmami.
Fikus a te rurki metalowe idące wzdłuż pokryw od zaworów to co to jest ? Bo to właśnie one mi się kruszą.
dokładnie jak cos z odma to bedzie ci sadziło olejem z pod usczelek dekli i uszczelniaczy wałków.Odpal silnik odkreć korek wlewu oleju i zobacz czy dmucha na zewnątrz czy zasysa do srodka.Kawałek kartki wystarczy zobacz czy go przyklei do wlewu czy odepchnie.A z tego co wiem to nawet moczenie ezektora nic nie daje bo tam jest bardzo wąska gardziel i jak sie zasyfi tym gruzem to już nic nie poradzisz..A temetalowe rurki to nie wiem od czego są.Zaeaz poszukam i jak znajde to podrzuce
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 23:17 przez Fikus, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
tylko wez pod uwage ze masz silnik ACK ja mam ALG wiec moga u mnie inaczej odmy iść jak u ciebie.Musisz zobaczyć z kąd ta rurka co ci sie krószy wychodzi
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
pewnie masz racje,ale to musi byc podłączone ,pewnie tylko kwestia ezektora za 90pln albo zmien rurki jak ja,a zobaczysz jak miekko bedzie chodził.Tu jest fota z odmami na wierzchu,tak jest dokładnie u mnie
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Rozgrzebałem dziś trochę auto i tak jak na załączonych fotkach, ezektor puszca trochę inaczej niż na zdjęciu od Fikusa - czy to znaczy że ten mój ezektor nadaje się na dwie rzeczy - do wyrzucenia i na nic ?
Co do tej rurki tak jak na fotkach, olej kapie mi na wysokości wtrysków, kończy się gdzieś ta rurka przy skrzyni biegów - czy jest to odma czy co i wymontować to i zawieść gdzieś do spawania czy jakoś inaczej się z tym uporać? Kapie dlatego, że jest dziurawa czy gdzieś indziej szukac mogę przyczyny jeszcze ?
Co do tej rurki tak jak na fotkach, olej kapie mi na wysokości wtrysków, kończy się gdzieś ta rurka przy skrzyni biegów - czy jest to odma czy co i wymontować to i zawieść gdzieś do spawania czy jakoś inaczej się z tym uporać? Kapie dlatego, że jest dziurawa czy gdzieś indziej szukac mogę przyczyny jeszcze ?
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga