Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 2,8 AAH]czujnik

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
artel49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 10:30
Lokalizacja: kraków

[A6 C4 2,8 AAH]czujnik

Post autor: artel49 » 08 lip 2009, 10:10

Witam, jaki czujnik (w którym miejscu) może odpowiadać za falowanie obrotów? dolot sprawdzony jest ok. Objaw jest jeszcze taki, że autko odpala inaczej niż zawsze tzn. zawsze kreciłem jakieś 1,5 sekundy i ladnie palił, a teraz czasami krece 3sekundy i troszke kaleczaco odpala. Błedów nie ma, sondy hulają.

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 08 lip 2009, 10:18

sprawdź przepływkę...

artel49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 10:30
Lokalizacja: kraków

Post autor: artel49 » 08 lip 2009, 10:35

sprawdzilem, po jej odpieciu nic sie nie zmienia, obroty faluja, a pzry tlumiku objawia sie to jakby "wypadaniem zaplonow"

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 09 lip 2009, 07:42

Odepnij jeszcze silniczek krokowy a najlepiej go od razu przeczyść nie zaszkodzi może pomóc

artel49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 10:30
Lokalizacja: kraków

Post autor: artel49 » 09 lip 2009, 07:45

heee, a gdzie on się znajduje :)

Awatar użytkownika
gary134
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 24 maja 2009, 18:59
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: gary134 » 13 lip 2009, 11:59

nie wiem jak u Ciebie ale u mnie jest między kolektorem dolotowym powietrza a pokrywą zaworów.
Pozdrawiam

kali-1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 22 wrz 2008, 21:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: kali-1 » 19 lip 2009, 16:24

Witam
Podobne tematy przerabiałem u siebie poszukaj na forum odnośnie nierównej pracy jest wiele wątków u mnie jest już po zabiegu powodem były błędy w komputerze ale prowadzenie auta do mechanika była to ostatnia rzecz którą zrobiłem. Temat silniczka krokowego też przerabiałem i wrzucam Ci dwie fotki odnośnie lokalizacji i jego wyglądu w moim Audi. Dokładniej jak on wygląda możesz sobie sprawdzić na allegro w ofertach sprzedaży na tą chwilę sprawdzałem to do 2.8 nic nie ma jedynie do 2.6 .

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 lip 2009, 17:59 przez kali-1, łącznie zmieniany 2 razy.

artel49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 10:30
Lokalizacja: kraków

Post autor: artel49 » 19 lip 2009, 17:10

własnie błedów nie ma, przepływka raczej ok, po jej odpieciu wyskakuje blad, jak podepne spowrotem bledu nie ma, cholerka jak sprawdzic ten krokowy bo dzialac dziala tylko czy tak jak powinien? z przeplywka taka sama sytuacja

kali-1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 22 wrz 2008, 21:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: kali-1 » 19 lip 2009, 17:35

W naszym regionie przeważnie podmieniają na drugi uznany za dobry w moim Audi wyjmowałem krokowy to nie dużo roboty w porównaniu z oplem omegą wyjmuje się tylko aby wymienić a w tym przypadku można spróbować umyć w denaturacie ja tak robiłem a wyczytałem o tym gdzieś na forum. Lepiej by było gdyby to krokowy ponieważ wydatek mniejszy w porównaniu z regulatorem przepływu powietrza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja