Witam!
Przyzwyczaiłem się ale już kilka osób zwróciło mi uwagę że silnik chodzi jak by poszło jakieś łożysko albo pompa wspomagania.
Nie jestem mechanikiem ale coś tu faktycznie wyje....
Może ktoś kojarzy co?
Próbka poniżej w linku
[a6 c4 2.8 ACK] Co to za dźwięk.
Kierować można jednym palcem, wspomaganie działa idealnie jak w nowym samochodzie, płyn wymieniony 5 tys. temu,
czy jak poszła pompa to nie poczuje różnicy we wspomaganiu?
[ Dodano: 2015-09-21, 07:13 ]
Częściowo problem naprawiłem więc opiszę
Na wstępie wymieniłem pasek wielorowkowy i rolkę napinacza ale wył tak samo
Kupiłem pompę wspomagania z silnika ACK z Passata (ciekawostka symbol pompy różnił się tylko ostatnią literą F dopisaną na pompie od passata a której nie było na pompie z audi i odrazu uprzedzam że to całkiem inne pompy), żeby się upewnić musiałem i tak pogrzebać pod maską i przy okazji wymieniłem przewód na zasilaniu (ponieważ był sparciały i zaczynał pękać) do starej pompy i wyczyściłem filtr w zbiorniczu. - wycie w pompie ustało.
Okazuje się że oprócz wyjącej pompy wspomagania wyła mi sprężarka klimy (po wcześniejszym spaleniu sprzęgiełka) prawdopodobnie poszły w łożysko jakieś syfy gumowe ze sprzęgła.
Przy wyjącej pompie radzę na wstępie wymienić płyn po uprzednim wyczyszczeniu filterka!, nie można go całkiem wyjąć ale wyczyścić można, a jeżeli pieni się w zbiorniczku płyn to na 99 % jest nie szczelny układ.
Pozdrawiam
czy jak poszła pompa to nie poczuje różnicy we wspomaganiu?
[ Dodano: 2015-09-21, 07:13 ]
Częściowo problem naprawiłem więc opiszę
Na wstępie wymieniłem pasek wielorowkowy i rolkę napinacza ale wył tak samo
Kupiłem pompę wspomagania z silnika ACK z Passata (ciekawostka symbol pompy różnił się tylko ostatnią literą F dopisaną na pompie od passata a której nie było na pompie z audi i odrazu uprzedzam że to całkiem inne pompy), żeby się upewnić musiałem i tak pogrzebać pod maską i przy okazji wymieniłem przewód na zasilaniu (ponieważ był sparciały i zaczynał pękać) do starej pompy i wyczyściłem filtr w zbiorniczu. - wycie w pompie ustało.
Okazuje się że oprócz wyjącej pompy wspomagania wyła mi sprężarka klimy (po wcześniejszym spaleniu sprzęgiełka) prawdopodobnie poszły w łożysko jakieś syfy gumowe ze sprzęgła.
Przy wyjącej pompie radzę na wstępie wymienić płyn po uprzednim wyczyszczeniu filterka!, nie można go całkiem wyjąć ale wyczyścić można, a jeżeli pieni się w zbiorniczku płyn to na 99 % jest nie szczelny układ.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga