Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 c4 2,0 AAD] brak pracy na drugim cylindrze :)

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 31 sty 2009, 19:41
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Środa Śląska

[100 c4 2,0 AAD] brak pracy na drugim cylindrze :)

Post autor: misiek3456 » 30 maja 2009, 21:08

Witajcie, przeszukałem chyba wszystko co było możliwe na forum i nie mogę uzyskać jednoznacznej odpowiedzi,chodzi o brak pracy na 2 cylindrze (po ściągnięciu kabla WN jest reakcja,ale w porównaniu z pozostałymi minimalna) ciśnienie zmierzone II-8 pozostałe od 12-nastu do 13-nastu.Mechanik podejrzewa popychacze-cytuje padł popychacz i podpiera zawór.inna diagnoza to wypalony zawór co o tym sądzicie proszę o sugestię będę wdzięczny za wszystkie

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 31 sty 2009, 19:41
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 » 31 maja 2009, 14:20

Z układem chłodzenia wszystko ok,mechanik chce abym najpierw wymienił regulatory koszty-ok 400zł,a potem ewentualnie ściągał głowice jest w tym logika czy naciąganie na koszty?!!

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 31 sty 2009, 19:41
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 » 31 maja 2009, 15:36

Jeżeli chodzi o regulatory to mechanik twierdzi że trzeba było je wymienić bo trochę już grają,ale głowy nie da że to usunie problem,czy zużyte regulatory mogą spowodować spadek ciśnienia i brak pracy na cylindrze?

drevnil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:22
Lokalizacja: podlasie

Post autor: drevnil » 31 maja 2009, 22:54

Ja mam podobny problem, jak ściągam fajkę z pierwszego cylindra to nie ma żadnej reakcji. Ciśnienie 10,5 - 10 - 10,5 - 10,5. Co to może być panowie?

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 31 sty 2009, 19:41
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 » 02 cze 2009, 18:29

pewelk600 czyli podsumowując kiedy regulator podpiera zawór to opisane zachowanie silnika jest możliwe,bo chciałbym uniknąć ściągania głowicy
:-( :-(

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 31 sty 2009, 19:41
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 » 02 cze 2009, 21:22

Dzięki pawelk600 zrzucam głowice :-) :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja