Witam.
Czy mógłby mi ktoś pomóc bo mam mały problem ze swoim samochodem. Samochód jest w automacie, przerobiony na gaz.
Czasami odpala bez problemu a czasami męczę się 20 minut. Audi odpala ale po sekundzie gaśnie, potrafi tak z 30 razy pod rząd.
Czy może mieć z tym związek czujnik temperatury oleju który ostatnimi czasy bardzo wariuje? Pokazuje raz 60 stopni potem skacze na poza skalą i tak non stop.
Jak mogę wymienić ten czujnik? Czy mogę taki czujnik wyjąć z Audi A6 C4 ale z silnikiem 2.6? Bo mam taką zezłomowaną na przeszczepy .
[ AAH 2.8 174 KM] Benzyna->LPG Odpala i po chwili gaśnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 paź 2011, 10:39
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Staszów
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Nie ma mrozu więc na pewno nie zamarza A po za tym na pewno odpala na pb, więc parownik nie ma na to wpływu. A zamarzać to oczywiście może ale nie podczas odpalania tylko gdy jest źle wpięty w obieg cieczy chłodzącej i dzieje się to pod dużym obciążeniem, gdy jest spore zapotrzebowanie na paliwo.szalony pisze:mati1988k, jeśli tak masz na zimnym silniku to przede wszystkim najpierw sprawdź czy nie zamarza Ci parownik
mati1988k,
Sprawdź czy jak ostatni odcinek przejedziesz i zgasisz na pb, to czy będzie poprawa.
Jak kolega wyżej. Miałem podobny problem. Zobacz jak pod pompujesz pompę paliwa po przez przekręcanie kluczyka na zapłon. Jak po paru pompkach odpali od razu to czujnik na 2 piny.przemoprzem pisze:A na samej pb też tak masz?
Czujnik temp oleju nic tutaj nie ma raczej, ewentualnie czujnik temperatury cieczy 2 pin mógłby bruździć bo podaje parametr do ecu, ale olej to tylko na zegar.
Dokładnie jest tak jak mówisz jak przekręcę kluczyk na zapłon z dwa trzy razy i potem za 4 razem przekręcę do końca to zazwyczaj zaskoczy.adi71090 pisze:Jak kolega wyżej. Miałem podobny problem. Zobacz jak pod pompujesz pompę paliwa po przez przekręcanie kluczyka na zapłon. Jak po paru pompkach odpali od razu to czujnik na 2 piny.przemoprzem pisze:A na samej pb też tak masz?
Czujnik temp oleju nic tutaj nie ma raczej, ewentualnie czujnik temperatury cieczy 2 pin mógłby bruździć bo podaje parametr do ecu, ale olej to tylko na zegar.
[ Dodano: 2013-09-12, 10:49 ]
A jaki symbol ma ten czujnik? Gdzie najlepiej go kupić ?
siema masz uszkodzonu parownik.a dokladnie mebrame.zdejmij waz podcisnienie parownika i polej tam woda z plynem jak pieni to jest przyczyna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/785 ... 88876.html leci tamtendy gaz do kolektrorow i za chiny nie odpalisz jak nie zejdzie calkowicie.pewnie jak gasisz silni i za chwile odpalasz to jest dobrze po 20 min juz nie odpalisz mozna samemu zmienic mebrame lub do gazownika pozdrwiam mialem to samo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/785 ... 88876.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga