Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] ACK problem z odpalaniem po nocy 2.8 30V 193 km

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
pablo30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:56
Lokalizacja: Swidwin

[ INNY] ACK problem z odpalaniem po nocy 2.8 30V 193 km

Post autor: pablo30 » 14 lut 2012, 08:28

witam wszystkich to mój pierwszy temat ,mianowicie moje autko po postoju przez noc rano cięszko odpala, za drógim,trzecim kręceniem,zaznacze ze posiadam lpg ZENIT szyny matrix.sprawdzona cewka(była podmieniona) wymienione świece trzy żarowe ngk
i przewody beru ,po odpaleniu autko śmiga jak marzenie.mechanik od lpg ustawiał w ecu gazu mapy to mianowicie polepszyło moc auta ale nie pomogło na odpalanie.jeszcze jedno pytanie czy 15 l gazu na 100 km to dużo zaznacze że jeżdzę spokojnie.proszę o pomoc .mechanicy rozkładają ręce :|
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 07:52 przez pablo30, łącznie zmieniany 1 raz.
pablo

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 lut 2012, 09:48

Sprawdź czy nie puszcza reduktor gaz przez podciśnienie, bądź lpg rozjeżdża korekty paliwowe.
Aby to ustalić przejedź ostatni odcinek przed zgaszeniem na benzynie, może coś się wyjaśni. A najlepiej jakbyś jeden dzieĂą nie używał lpg wtedy byś miał odpowiedź.
Vag był podpinany, bo może tez być problem z jakimś czujnikiem, np temperatury cieczy.

pablo30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:56
Lokalizacja: Swidwin

Post autor: pablo30 » 14 lut 2012, 15:57

dzięki kolego za podpowiedz z reduktorem vag był podpinany czujniki ok jedynie były błędy o za mały skład mieszanki i za duży skład mieszanki (jakoś tak wyglądały)jutro pojeżdze na Pb zobacze czy coś się zmieni jak tak to napiszę <okok>
pablo

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 lut 2012, 19:47

Jeśli masz vaga to przed odpaleniem skasuj błędy, nawet jeśli ich nie będzie, wtedy wyzerują się korekty paliwowe. Jeśli po tym zabiegu dobrze odpali to znaczy że lpg do regulacji. Szczególnie gdy jest ubogo (szkoda silnika) bo wtedy ecu wprowadza korekty na plus a że nie może ingerować w sterownik lpg to gdy odpalasz może zalewać.

pablo30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:56
Lokalizacja: Swidwin

Post autor: pablo30 » 14 lut 2012, 20:40

zauważyłem ze jak już odpali to czuć bęzynę z wydechu,nieraz jest tak że jak postoi 2-3 dni to pali od strzała ale niezawsze sprawdze to tez .posiadam vaga pl 4.9 taki podstawowy ale błędy usówa chyba się nada jak coś to dam znać <okok>
pablo

Karol89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 31 lip 2011, 17:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Karol89 » 14 lut 2012, 22:50

Szczegół ale ACK to nie 2.6 tylko 2.8 :)
2.6 to ABC

pablo30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:56
Lokalizacja: Swidwin

Post autor: pablo30 » 15 lut 2012, 08:04

dzięki kolego ale zaczynając temat brak tam oznaczenia ACK 2.8 193 KM jest
tylko 2.6 ACK to nie mój błąd <okok>
pablo

pablo30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:56
Lokalizacja: Swidwin

Post autor: pablo30 » 17 lut 2012, 11:53

witam klubowiczów :)
sprawdziłem wasze sugestie odnośnie mojego problemu, reduktor nie puszcza gazu,kasowałem Vag-em błędy i odpalałem po nocy i nic to również nie dało następnie zostały skorygowane mapy w centrali lpg i również nic to nie dało auto jak odpalało odpala nadal (ciężko po nocy) jedynie Vag pokazał błędy po nocnym odpalaniu 17978 tzn uszkodzony sterownik imobilaizera,zły kod , ECM,przewody.
Auto odpala po dłuższym kręceniu to myślę że imo nie jest zblokowane.
Pokazało też sondę obwód str.1 czujnik 1, ale wymienię obydwie, myślę że sonda nie wpływa na odpalanie auta. Jak macie jakieś sugestie i porady to proszę o pomoc co jeszcze może być. <stres>
pablo

Rawuli
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:24
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Rawuli » 17 lut 2012, 12:55

temat podobny był już wałkowany, czujnik ciśnienia paliwa może być padnięty... <okok>

pablo30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:56
Lokalizacja: Swidwin

Post autor: pablo30 » 17 lut 2012, 18:16

kolego chodzi ci o zawór ciśnienia paliwa bo owy czujnik nie istnieje w tym modelu chyba że się myle ,ale sprawdze to .a jeżeli chodzi o zawór na listwie wtryskowej to był już wymieniony ,zastanawia mine tylko pompa paliwa bo ponoć ona ma też zawór trzymający ciśnienie,poprzedni właściciel ją wymieniał(niby) sprawdze i to dzięki i pozdrawiam <okok>
pablo

pablo30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:56
Lokalizacja: Swidwin

Post autor: pablo30 » 18 lut 2012, 08:56

znalazłem ten temat dzięki za podpowiedz <okok>
pablo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga