Witajcie,
Od jakiegoś czasu mam problem z automatem w moim aucie - nie da się włączyć biegu "Parking". Jeżdżę normalnie, skrzynia zmienia biegi prawidłowo, dostępne są wszystkie inne położenia lewarka poza pozycją "Parking". Silnik uruchamiam i wyłączam na biegu Neutral a żeby wyjąć kluczyk ze stacyjki poruszam cięgiełkiem od blokady w obudowie lewarka zmiany biegów.
Stało się to po wymianie lamp z wersji USA na EU. Dołożyłem więc dodatkową masę do obu lamp, bo być może coś nie przewodziło (nie pomogło), oczyściłem wtyczki przy skrzyni biegów (nie pomogło), zamówiłem włącznik przy pedale hamulca, wymieniłem ale również nie pomogło.
Spotkałem jednak rozwiązanie, którego w Audi być chyba nie powinno - pomiędzy dwoma przewodami idącymi do kostki włącznika przy pedale hamulca jest takie coś. Czy te element to jakiś drut poprzedniego właściciela czy też element fabrycznej instalacji? Być może to coś się zepsuło i nie działa mi "Parking"?
Oryginał czy drut?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 paź 2019, 12:30
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Brwinów
Oryginał czy drut?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Re: Oryginał czy drut?
to coś to kondensator i nie wygląda na ori
A do do problemów ze skrzynią to podpinałeś vaga? bo zdaje mi się jest tam taka możliwość.
A do do problemów ze skrzynią to podpinałeś vaga? bo zdaje mi się jest tam taka możliwość.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 paź 2019, 12:30
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Brwinów
Re: Oryginał czy drut?
Skrzynia nie sypała błędami, więc zostawiłem ten kondensator. Dobrałem się do wybieraka skrzyni. Okazało się, że połamał się plastik wokół drążka zmiany przełożenia i jego fragment na stałe zablokował możliwość włączenia biegu parking. Wyjąłem pokruszone elementy i wszystko działa jak należy
A już myślałem, że skrzynia się kończy ...
Dzięki Pieterb za odpowiedź w temacie
A już myślałem, że skrzynia się kończy ...
Dzięki Pieterb za odpowiedź w temacie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga