Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Oryginał czy drut?

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
adamo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 17 paź 2019, 12:30
Imię: Adam
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Brwinów

Oryginał czy drut?

Post autor: adamo » 27 lip 2020, 14:16

Witajcie,

Od jakiegoś czasu mam problem z automatem w moim aucie - nie da się włączyć biegu "Parking". Jeżdżę normalnie, skrzynia zmienia biegi prawidłowo, dostępne są wszystkie inne położenia lewarka poza pozycją "Parking". Silnik uruchamiam i wyłączam na biegu Neutral a żeby wyjąć kluczyk ze stacyjki poruszam cięgiełkiem od blokady w obudowie lewarka zmiany biegów.

Stało się to po wymianie lamp z wersji USA na EU. Dołożyłem więc dodatkową masę do obu lamp, bo być może coś nie przewodziło (nie pomogło), oczyściłem wtyczki przy skrzyni biegów (nie pomogło), zamówiłem włącznik przy pedale hamulca, wymieniłem ale również nie pomogło.

Spotkałem jednak rozwiązanie, którego w Audi być chyba nie powinno - pomiędzy dwoma przewodami idącymi do kostki włącznika przy pedale hamulca jest takie coś. Czy te element to jakiś drut poprzedniego właściciela czy też element fabrycznej instalacji? Być może to coś się zepsuło i nie działa mi "Parking"?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 955
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Re: Oryginał czy drut?

Post autor: Pieterb » 27 lip 2020, 18:27

to coś to kondensator ;-) i nie wygląda na ori

A do do problemów ze skrzynią to podpinałeś vaga? bo zdaje mi się jest tam taka możliwość.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!

adamo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 17 paź 2019, 12:30
Imię: Adam
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Brwinów

Re: Oryginał czy drut?

Post autor: adamo » 09 paź 2020, 08:24

Skrzynia nie sypała błędami, więc zostawiłem ten kondensator. Dobrałem się do wybieraka skrzyni. Okazało się, że połamał się plastik wokół drążka zmiany przełożenia i jego fragment na stałe zablokował możliwość włączenia biegu parking. Wyjąłem pokruszone elementy i wszystko działa jak należy <lol>

A już myślałem, że skrzynia się kończy ...
Dzięki Pieterb za odpowiedź w temacie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga