Witam
Jak w temacie
Mój problem polega na obluzowanym lewarku zmiany biegó. Otóż wcześniejszy ''pasjonat marki'' (pierwszy właściciel) wstawił jakąś nakrętkę.
Biegi wchodziły dosyć ładnie ale denerwował mnie luz, pomyślałem że pewnie wodzić albo cuś ale jak podniosłem mieszek moim oczom ukazał się akt okrucieństwa : /
Panowie jak myślicie co z tym zrobić, spawać ponownie czy idzie tę element wymienić?
Jest tam na dole sgrzane czy przykręcone?
No i przy okazji obluzowanego lewarka ta nakrętka robi mi zwarcie na lampki w podsufitce... Są pod spodem jakieś kable od tego?
Z góry dziękuje za pomoc!
Dołączam film z tą usterką:
[ Dodano: 2014-12-05, 15:43 ]
No chlopaki.... Sam doszedlem co w tym wszystkim jest...
Otoz rozebralem caly tunel srodkowy i na widok tego co ujrzałem, normalnie zaniemowilem....
Cala puszka z dźwignią powinna byc przykrecona do podlogi a tu sa wszystkie 4 urwane...
Ja sie pytam jak, jak to sie mogło wyrwac? Ktos na to siadal? Xd
Teraz pytanie co z tym zrobic, spawac na stale czy wspawac nowe szpilki?
Jak bd s domu postaram sie wstawic foty...
[ MANUAL] Luźny Lewarek zmiany biegów, robił zwarce,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
- Lokalizacja: kościerzyna
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
- Lokalizacja: kościerzyna
Wlasnie chyba slabo zeby wkrecic nowe szpilki bo nie mam do czego tam icb wkrecic chyba... 
Nie na stale nie bd bo poznien wymienic albo cos to bd problemy... Chce zrobic aby to mialo rece i nogi... Tylko brak mi pomyslu jak od dolu nie dojde... Zostaje chyba przyspawac nowe szpilki ze sruby ale ze zeszlifowanym troche lebkiem i obspawania do okola aby tego nie podnosic za wysoko...

Nie na stale nie bd bo poznien wymienic albo cos to bd problemy... Chce zrobic aby to mialo rece i nogi... Tylko brak mi pomyslu jak od dolu nie dojde... Zostaje chyba przyspawac nowe szpilki ze sruby ale ze zeszlifowanym troche lebkiem i obspawania do okola aby tego nie podnosic za wysoko...
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
- Lokalizacja: kościerzyna
Dzwona nie mial zadnego powaznego, wczesniejszy wlasciciel tylko saspe zaliczyl tak to nic nie widac
Taka przypadlosc setek, pytalem kolegow na innym forum. Ten typ tak ma jak zmieniano w nim biegi jak w jelczu
Zrobilem to inaczej.. w tunelu zrobilem dziury fi 6 pod tunelen porobilem owalne dziurt tak abym mogl wlozyc nakretki..
Całość na krodkie sruby z podkladkami i trzyma jak ta lala... Wszystkie ruszane sruby zasmarowane tawotem i to co wiercilem i frezowalem
Taka przypadlosc setek, pytalem kolegow na innym forum. Ten typ tak ma jak zmieniano w nim biegi jak w jelczu
Zrobilem to inaczej.. w tunelu zrobilem dziury fi 6 pod tunelen porobilem owalne dziurt tak abym mogl wlozyc nakretki..
Całość na krodkie sruby z podkladkami i trzyma jak ta lala... Wszystkie ruszane sruby zasmarowane tawotem i to co wiercilem i frezowalem