[ AEL 2.5 140 KM] Zapowietrzający się przewód zasilający
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 06 sty 2012, 20:07
- Lokalizacja: Szczecin/Goleniów
[ AEL 2.5 140 KM] Zapowietrzający się przewód zasilający
Jestem już załamany. Wymieniłem niedawno silnik, mój stary miał narobione ponad 600 tys i remont mi sie całkowicie nie opłacał, z racji że znajomy mechanik rozebrał takich modeli ze sto miał na opchniecie "zdrową" jednostkę. To, ze mam zamontowany dobry silnik to nie wątpie. Pierwsze jego odpalanie byly na strzała. I tak było przez tydzień. Pozniej wystapił problem. Bez przerwy sie zapowietrza i tym samy cięzko na zimnym pali... Robią się ogromne bąble powietrza na przewodzie zasilającym. Macie jakieś sugestie ? Na pewno przewód nie przepuszcza bo był wymieniany dwa razy. Gdzie jeszcze może puszczać powietrze ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
może być wszędzie
a z najprostszych rzeczy o których czasami nie pomyślimy to przelewy z wtryskiwaczy? jako że świeżo skręcany to może być poluzowany króciec przy pompie (mało kto używa dwóch kluczy przy skręcaniu i czasem taka sytuacja ma miejsce),a jak już te miejsca wykluczysz to odpinasz przy smoku oba przewody,powrót zaślepiasz a na zasilający podaj z 2MPa i woda z mydłem w opakowanie po płynie do mycia szyb z rozpylaczem i szukasz 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 sie 2010, 13:14
- Lokalizacja: oświęcim
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
i cały syf który latami przyklejał się do sitka zostanie rozsiany w zawartości zbiornika?piotr840710 pisze:zdejmij przewod z filtra paliwa do baku ten zasilajacy dmuchnij do niego powietrzem z kompresora.jesli sie poprawi to znaczy ze masz zatkanego smoka w baku

jak już to wyjmij ten smok i go sprawdź ale ograniczony dopływ paliwa poprzez przydławiony smok nie skutkuje powietrzem w przewodach

Ja tez bym obstawał smoka w zbiorniku paliwa.
Może nie tyle być przypchane w smoku te plastikowe sitko - co nie jest trudne do usunięcia, ale często sie zdarza że przewód zasysający ( ten plastikowy ) idący od sitka smoka do jego łączenia z góną czapką i przewodem gumowym ulega pęknięciu. Przyjrzyj się dobrze temu przewodowi i jak są widoczne pęknięcia ( czarne kreseczki ) to masz winowajce. Po prostu silnik zasysa paliwo z powietrzem dostającym się tymi mikropęknięciami. Niestety ten przewód plastikowy sam nie jest wymienialny. Jest sklejony na stałe. Ja u siebie rozwiązałem to poprzez sklejenie pęknięć gorącym plastikiem i powlekłem dla pewności miejsca pęknięć klejem dwuskładnikowym. Jak narazie moje klejenie trzyma. Zobaczymy w przyszłości czy ropa nie rozpuści kleju.
Może nie tyle być przypchane w smoku te plastikowe sitko - co nie jest trudne do usunięcia, ale często sie zdarza że przewód zasysający ( ten plastikowy ) idący od sitka smoka do jego łączenia z góną czapką i przewodem gumowym ulega pęknięciu. Przyjrzyj się dobrze temu przewodowi i jak są widoczne pęknięcia ( czarne kreseczki ) to masz winowajce. Po prostu silnik zasysa paliwo z powietrzem dostającym się tymi mikropęknięciami. Niestety ten przewód plastikowy sam nie jest wymienialny. Jest sklejony na stałe. Ja u siebie rozwiązałem to poprzez sklejenie pęknięć gorącym plastikiem i powlekłem dla pewności miejsca pęknięć klejem dwuskładnikowym. Jak narazie moje klejenie trzyma. Zobaczymy w przyszłości czy ropa nie rozpuści kleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
ja bym tam zastosował koszulkę termokurczliwą (tą wersje z żywicą używaną do prac ziemnych)largo5700 pisze: Ja u siebie rozwiązałem to poprzez sklejenie pęknięć gorącym plastikiem i powlekłem dla pewności miejsca pęknięć klejem dwuskładnikowym. Jak narazie moje klejenie trzyma. Zobaczymy w przyszłości czy ropa nie rozpuści kleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski