
[AEL 140km] Wymiana rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lis 2013, 21:18
- Lokalizacja: drewnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lis 2013, 21:18
- Lokalizacja: drewnik
Ja wymieniałem w swojej parę dni temu pasek pompy,sam,i znaki za dużo nie pomagają jak komputerowo zapłon jest dostrojony,u mnie znak na pompie nie zgodził się z obudową pompy,wyszło jakieś 1 cm do przodu (koło zamachowe 0,kreski koła zamachowego dla zapłonu nie mogłem odszukać,zbyt zardzewiało a i odnalezienie 0 było problemem,pomogło zwalenie koła zębatego wałka rozrz.wsunąłem płaskownik i z trudem udało się dostrzec 0;)wycięcie w wałku na płaskownik,ma być idealnie równomiernie z powierzchnią głowicy,znak ten jest dla wymiany paska rozrządu.
ÂŻadne koła nie są zle założone,zapewne Panu mechanikowi chodziło o koło rozrządu,tym kołem się steruje zapłon popuszczając go i obracając wraz z paskiem pompę wtryskową w miarę potrzeby gdy na kole zamachowym mamy (I)Ja sugerowałem się (0)
ÂŻadne koła nie są zle założone,zapewne Panu mechanikowi chodziło o koło rozrządu,tym kołem się steruje zapłon popuszczając go i obracając wraz z paskiem pompę wtryskową w miarę potrzeby gdy na kole zamachowym mamy (I)Ja sugerowałem się (0)
[AEL 140km] Wymiana rozrządu
Witam. Okazyjnie zakupiłem sobie audi a6 c4 na firmę. Chcę wymienić w nim rozrząd ale jak patrzałem to nie da się tam wgl ręki włożyć a już nie wspomnę o jakim kolwiek kluczu. Pytanie czy trzeba rozbierać przód jak np. w następcy c5 2,5 tdi v6? Jak ustawić rozrząd to wiem tylko nie wiem jak się zabrać ;P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
ustawienie rozrządu :(
miało być szybko i lepiej a coś się zagubiłem
zapędziłem się i nic sobie nie poznaczyłem przed demontażem starego paska i teraz nie mogę tego wszystkiego ogarnąć
na kole zamachowym jest nacięcie (fabryczne) i z wałkiem się zgrywa , nawet z bidą zapalił ale na obroty nie chce wejść i siwo za autem , po przestawieniu o ząb na pasku napędzającym pompę ( w celu przyspieszenia wtrysku) nie startuje wcale
oczywiście przestawiając pasek o ząb pompę przestawiłem w skrajne położenie , i teraz męczy mnie czy koło zamachowe da się zamontować tylko w jednym położeniu ? na kole pasowym znaku nie mogę dostrzec (może ktoś podpowie w którym miejscu ma być ząb do blokowania koła ? )
generalnie potrzebuje na 100% potwierdzić że mam tłok na 1 na szczycie ( choć wątpię żeby była inna możliwość i żeby silnik bezkolizyjnie pracował



generalnie potrzebuje na 100% potwierdzić że mam tłok na 1 na szczycie ( choć wątpię żeby była inna możliwość i żeby silnik bezkolizyjnie pracował

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski