Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AEL 140km] Wymiana rozrządu

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Bogdan71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 15 wrz 2008, 21:01
Lokalizacja: Gdańsk

[A6 C4]ustawienie rozrządu

Post autor: Bogdan71 » 28 wrz 2008, 21:11

AUDI a6 c4 silnik AAT 2.5 TDI
Czy ktoś pomoże w ustawieniu rozrządu w mojej Audi
POMOCYYY !
Gdzie są znaki jak ich szukać i do czego się odnoszą



Przywitaj sie w dziale "powitania" i zapoznaj sie z regulaminem
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 21:41 przez Bogdan71, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi vor allen

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 30 wrz 2008, 16:08

tu masz troche
to silnik T4 ale znaki sa tak samo

http://http://xs131.xs.to/xs131/08394/c ... d02786.jpg[/img] [/b][/quote][/code]

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 30 wrz 2008, 18:06

Lechu, On ma silnik 140 Konny a Ty 115 z tego co widze po opisie, weic moze byc problem ;-) Poz

Bogdan71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 15 wrz 2008, 21:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Bogdan71 » 30 wrz 2008, 20:51

Poradziłem sobie motor zapalił od powąchania kluczyka.
Znalazłem znak na kole zamachowym po zdjęciu pokrywy zaworów. <ok>
Audi vor allen

Awatar użytkownika
SaLMoN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:58
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: SaLMoN » 01 paź 2008, 21:38

Bogdan71, wiem że się czepam i zawracam głowę, ale uściślij :P - masz AAT (biorąc z treści tego postu), AEL-a (konfrontuję treść - "mojej Audi" i opis w profilu - 140KM), czy może coś grzebnąłeś przy AAT-ce, a może problem nie dotyczył tej z profilu ?
SaLMoN

Bogdan71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 15 wrz 2008, 21:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Bogdan71 » 01 paź 2008, 22:28

Słuszna uwaga mój motor posiada 140 kucy a ten AAT wzioł się z drugiej którą posiadam
i to właśnie z tąd owo nieporozumienie.
Audi vor allen

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 03 paź 2008, 17:22

W AAT i AEL rozrzad jest taki sam
jest tylko mala roznica pierwsze AAT mialy rolke regulowana recznie
po 94r byla rolka z napinaczem automatycznym

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 20 paź 2008, 17:10

rolka o ktorej pisalem jest z przodu przy rozrzadzie
ta o ktorej piszesz jest przy napedzie pompy wtryskowej
pasek napinasz na wyczucie nie za mocno bo lozyskowanie
pompy szybko siadzie z wyczuciem

adi_si
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 07 cze 2008, 21:01
Lokalizacja: Norge Łomża

Post autor: adi_si » 20 paź 2008, 17:23

trzeba pompa ruszyc i prawidlowy kat wtrysku ustawic i bledu nie bedzie

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 21 paź 2008, 13:07

zapinasz VAGa wchodzisz w BS powinno byc ok 60 jenostek

Bogdan71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 15 wrz 2008, 21:01
Lokalizacja: Gdańsk

Kąt począdku wtrysku

Post autor: Bogdan71 » 21 paź 2008, 16:31

Ja w książce wyczytałem że pompe ustawia się na zegar mikrometryczny i są podane dokładne wartości
Audi vor allen

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 23 paź 2008, 14:06

jezeli kat jest duzo za wczesny to bedzie slabl
poniewaz ECU obcina dawki
wiadomo ze przy zimnym silniku jest potrzebny duzo wczesniejszy kat
niz na goracym
ustaw vagiem

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 23 paź 2008, 19:34
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 paź 2008, 19:55

Myślę że ten schemat załatwi wszelkie wątpliwości. Nie ma różnicy co do mocy silnka 115 i 140PS ustawia się tak samo. Pamiętamy po wymianie pasków o sprawdzeniu statycznego kąta wtrysku.

Awatar użytkownika
Baksik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 16 gru 2008, 21:59
Lokalizacja: Kórnik / Poznań

[100 C4 2.5 AAT 115km] Ustawienie rorządu i pompy wtryskowej

Post autor: Baksik » 17 gru 2008, 08:58

Witam
Mam problem kupiłem samochód po kolizji z drzewem , auto ma zerwany pasek rozrządu , oraz zesunął sie pasek pompy wtryskowej, probowałem ze znajomymi ustawiać to (oni się trochę znają na problemie) ale nie daliśmy rady w związku z tym, mam kilka pytań:

-jak to wszystko ustawić, znaki itp?
-jaka jest kolejność "palenia" cylindrów?
-czy potrzebny jest do tego VAG?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 17 gru 2008, 10:28

Obrazek
tu masz od T4 ale to jest to samo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga