wtryskiwacze AEL
[A6 C4 2.5TDI AEL] wtrysk sterujący
Witam. Trochę się nie odzywałem ale miałem problem ze znalezieniem takiego samego komputera jaki mam. Właśnie podłączyłem drugi komputer sterujący pracą silnika pod auto i dalej po przekręceniu zapłonu w ciągu 30 sekund zapala się kontrolka świec żarowych. Sprawdziłem również wszystkie świece żarowe są dobre i tak samo światła stop działają. Chyba dam za wygraną i pojadę do jakiegoś dobrego elektryka może on mi naprawi auto bo szczerze już mi ręce opadają.
[ Dodano: 2010-05-08, 20:43 ]
Witam. Auto już jeździ jak trzeba czyli problem z kontrolka świec żarowych znikną. Elektryk ustawił pompę wtryskową jak trzeba i do tego coś pogrzebał w kabelkach i silnik chodzi już dobrze. Nigdy nie sądziłem że w moim mieście jest tylu pseudo mechaników a najdziwniejsze jest to że gościu naprawiający pompy nie potrafił jej dobrze ustawić. Radze dobrze się zorientować do kogo dacie auto.
[ Dodano: 2010-05-08, 20:43 ]
Witam. Auto już jeździ jak trzeba czyli problem z kontrolka świec żarowych znikną. Elektryk ustawił pompę wtryskową jak trzeba i do tego coś pogrzebał w kabelkach i silnik chodzi już dobrze. Nigdy nie sądziłem że w moim mieście jest tylu pseudo mechaników a najdziwniejsze jest to że gościu naprawiający pompy nie potrafił jej dobrze ustawić. Radze dobrze się zorientować do kogo dacie auto.
marek2306
100% pasujący? zero przeróbek? na wolice mam 5km więc elegancko by było i czy po montażu tego wtrysku musze jechać na ustawienie kąta dawki itd? no i czy to sa te wydajniejsze wtryski czy ori jak w aat (115km) jeżeli będe miał zmieniać wtryski to może dam wydajniejsze żeby troche kucy doszło do stajni....
po kompie wywaliło mi takie kody 00550 (coś z wtryskiem jak się nie myle) 00575 intake manifold pressure czy jakoś tak (ciśnienie w dolocie?) 00542 G80 (czyli wtrysk sterujący?) 65535 jakiś moduł kontrolny czy coś?
po skasowaniu błębów bez odpalania wywalił tylko G80 (na włączonym zapłonie) więc jak wnioskuje pozostałe błędy są zapewne następstwem uszkodzonego wtrysku sterującego. (mam nadzieje)
po skasowaniu błębów bez odpalania wywalił tylko G80 (na włączonym zapłonie) więc jak wnioskuje pozostałe błędy są zapewne następstwem uszkodzonego wtrysku sterującego. (mam nadzieje)
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Ja tam brałem wtedy troszke drożej-niby promocja była- wziąłem dwa i teraz mi leży. Jakość ok, chodziło i chodzi teraz na nowych - '216' więc polecam firmeAndi 2.5 tdi pisze:http://allegro.pl/wtryskiwacz-sterujacy ... 86440.html tansze niz ori audimaja pisze:moje pytanie brzmi gdzie mozna kupić nowe wtryski
pisaliście że błąd g80 to wtrysk styerujący kupiłem i okazuje się że niepotrzebnie rozumiem? to całkiem fajnie...
[ Dodano: 2011-09-03, 12:43 ]
a gdzie dostane końcówki 0216? jak najtaniej. czym się różni ael od aat? końcówki wtrysku inne i co jeszcze? zastanawiam się z kąd dodatkowe 25km. czekam na odp.
poza tematem ale może ktoś wie jakie ciśnienia ładuje ori turbo tzn jakie powinno być książkowe?
czy końcówki 230 da rade zapakować? dużo może wzrosnąć spalanie? czy będzie pod nogą odczuwalna róznica po zmianie końcówek na 216-230? przypomne mam aat 115km z automatem i jest troche kuso pod nogą w trasie
[ Dodano: 2011-09-03, 12:43 ]
a gdzie dostane końcówki 0216? jak najtaniej. czym się różni ael od aat? końcówki wtrysku inne i co jeszcze? zastanawiam się z kąd dodatkowe 25km. czekam na odp.
poza tematem ale może ktoś wie jakie ciśnienia ładuje ori turbo tzn jakie powinno być książkowe?
czy końcówki 230 da rade zapakować? dużo może wzrosnąć spalanie? czy będzie pod nogą odczuwalna róznica po zmianie końcówek na 216-230? przypomne mam aat 115km z automatem i jest troche kuso pod nogą w trasie
a jeżeli założe manualną regulacje dla turbiny manualny regulator jakie są dostępne np na allegro) to da rade ustawić więcej niż 0,9 bar-a? czy ktoś tego używał sprawdzał? ewentualnie czym ori turbine zastąpić?
jak się ma sprawa komp AEL w AAT? zmieniam końcówki wkładam komp od AEL i latam autem 140-to konnym? czy jak to się odbywa?
jak się ma sprawa komp AEL w AAT? zmieniam końcówki wkładam komp od AEL i latam autem 140-to konnym? czy jak to się odbywa?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
maja, między serią aat a 216- poniżej 10s do setki zresztą patrz: a to jest na bio na którym silnik jest wyraźie słabszy. Osiągniesz na 3 biegu setke? Dawniej osiagałem ale rozsądniej było wrzucić 4 bieg i tu też jest różnica, auto kręci sie dużo wyżej... Troche kopci, ale jak to mówią, nie ma dymu bez ognia
Tylko że ja programu jeszcze nie robiłem- nie moge się zebrać, i mam setke a tu też są róznice w wielkości turbo-minimalne
Końcówki bosha są po ok 200zł, ja mam 'najlepsze' (?) zamienniki F.-B. po ok 120 i jest narazie ok...
Tylko że ja programu jeszcze nie robiłem- nie moge się zebrać, i mam setke a tu też są róznice w wielkości turbo-minimalne
Końcówki bosha są po ok 200zł, ja mam 'najlepsze' (?) zamienniki F.-B. po ok 120 i jest narazie ok...