Witam poraz kolejny kolegow z forum
Wczoraj byla kompletna wymiana rozrzadu przez kolo pasowe, po pierwszej jezdzie zauwazylem ze samochod w ogl, nie ma kopa, tak jakby turbiny nie bylo, dzisiaj probowalem zrobic dynamiczny log, ale niestety z powodu sniezycy nie mam jak powtorzyc. z tego co ja zauwazylem jest to ze wartosc w 3 tabelce jest o wiele nizsza niz w 2.
dla przykladu wartosc w 2. tabelce przy 3996rpm to 999.6 a powinna byc 1836.
Odrazu mowie ze weze mam wymienione na silikonowe robione na zamowienie, filtr powietrza jest k&n, turbina sucha. Niestety katalizator nie jest usuniety, jak narazie nie mam mozliwosci go usuniecia,
co wy koledzy o tym myslicie ? czy wtym macza palce zawor N75? jak to sprawdzic ?
z gooooory dziekuje za kazda odpowiedz
[ Dodano: 2014-03-19, 11:05 ]
Dodam ze dzisiaj przy probie zrobienia 011BS nie bylo zadnej reakcji na kompie/samochodzie.
[ Dodano: 2014-03-19, 11:21 ]
zawor n75 stoi na 5.1% caly czas..
Turbosprezarka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 cze 2012, 21:20
- Lokalizacja: zary
daj logi dynamiczne grup:
01, 03,004,008,011.
po za tym sprawdź jakie będy wyrzuca.
najbardziej prawdopodobne przyczyny to źle po podpinane przewody ciśnieniowe regulacji ciśnienia doładowania,
źle ustawiony rozrząd,
lub nieszczelność pomiędzy filtrem powietrza a a kolektorem ssącym.
jak silnik z rana odpala?
gdyby N75 stało na 5,1 to turbo powinno przeładować w sytuacji jazdy z pełnym obciążeniem czyli z gazem w podłodze.
01, 03,004,008,011.
po za tym sprawdź jakie będy wyrzuca.
najbardziej prawdopodobne przyczyny to źle po podpinane przewody ciśnieniowe regulacji ciśnienia doładowania,
źle ustawiony rozrząd,
lub nieszczelność pomiędzy filtrem powietrza a a kolektorem ssącym.
jak silnik z rana odpala?
gdyby N75 stało na 5,1 to turbo powinno przeładować w sytuacji jazdy z pełnym obciążeniem czyli z gazem w podłodze.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga