[ 1Z 1.9 90 KM] Przeskoczył pasek na pompie wtryskowej.Jak
[ 1Z 1.9 90 KM] Przeskoczył pasek na pompie wtryskowej.Jak
Witam.Przeskoczył mi pasek o 3 zęby na kole pompy wtryskowej.Jedna ze śrub mocujących dolne koło paska wielorowkowego jest ukręcona (torx) więc demontaż dolnej osłony jest mocno utrudniony.Czy jest możliwość przestawienia koła pompy wtryskowej bez demontażu dolnej osłony?Luzując pasek występuje ryzyko że pasek przesunie się na dolnym kole umieszczony w osi wału.Czekam na odpowiedź.mam nadzieję że ktoś ma już spraktykowane takie operacje jeden ząbek około ile stopni zmienia?
Wcale nie musisz tego dolnego koła odkręcać. Ustawiasz wał na ,,0'' Luzujesz napinacz paska rozrządu , Ustawiasz i blokujesz pompe wiertłem fi 15 , sciagasz pokrywe zaworów ustawiasz wałek tak zeby pierwsza krzywka była w górze i z drugiej strony wałka jest wyciencie tam wkładasz płaskownik.W tym momencie najlepiej odkrecic i zbic kogo pasowa z wałka rozrządu...bedzie dokładniej.. Zakładasz pasek i napinasz.DOPIERO TERAZ DOKRĘCASZ MOCNO KOŁO PASOWE WAŁKA ROZRZĄDU. Tyle. Potem na sucho krecisz wałem silnika kilka obrotów i sprawdzasz czy wszystkie znaki się pokrywaja. Odpalasz auto podłaczasz VAG w grupie 000 BS 2 pozycja patrzysz czy jest wartośc ok 50 . Jeżwli nie to delikatnie przestawiasz całą pompe tak aby była ta wartość w wyrzej napisanym przedziale.
Pomogłem? Kliknij
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga