Witam.
W moim aucie mam probemtego typu. Nabiłem klime 1100g.Sprawdzałem w autodacie. Mam taki problem kiedy wyjeżdzam z parkingu skręcam koła powiedzmy w lewo na max wbijam R na włączonej klimie auto traci obrotyi gaśnie. Przy wyłączonej klimie chodzi OK. Druga sprawa to że po jakimś czasie wogule klima nie załącza. Mam pytanie podłączając węże od nabijanie moge podłączyć tylko jeden wysokiego ciśnienia zaraz przy chłodnicy, nie moge znależć zaworu niskeigo ciśnienia. Autodata pokazuje na pompie. Tam jest ale całkiem inny. Nie wiem co dalej poradzić. Ostatnio zmieniałem rozrząd. Czy może mi ktoś opisać procedure zmiany kąta wtrysku i dawki paliwa jaka poinna być u mnie. Rocznik 1996.
Pozdrawiam
[C4 2.5 tdi AAT] Problem z klimą i gaśnie
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Troche duzo tego czynnika.. mi przedwczoraj nabili 700gram(ale nie było cąłkiem pusto) i klima chodzi, powiedzieli mi że powinno być 800gram.
A co do gaśnięcia, może to od wspomagania? Nie sądze żeby klima dusiła silnik.. I nie dziw się że silnik sie dławi po skręceniu na max i trzymaniu kierownicy upornie w którąś strone. Wtedy pompa wspomagania daje wszystko co może z siebie..
Co do dawki i kąta jest na forum wszystko, poszukaj, nawet do naszego silnika aat
A co do gaśnięcia, może to od wspomagania? Nie sądze żeby klima dusiła silnik.. I nie dziw się że silnik sie dławi po skręceniu na max i trzymaniu kierownicy upornie w którąś strone. Wtedy pompa wspomagania daje wszystko co może z siebie..
Co do dawki i kąta jest na forum wszystko, poszukaj, nawet do naszego silnika aat