Moim zdaniem idealnie nie jest - za późny kąt wtrysku . Powinien oscylować w wartości 49-51. Polecam zrobić logi dynamiczne a nie tylko statyczne bo problemy jak opisywałeś występują podczas jazdy.
Z związku z nastawnikiem - jak kolego nie masz w ogóle pojęcia to może nie rób sam bo możesz sobie bidy narobić - jedź do pompiarza ale kumatego to podstawa.
Pisałem wcześniej kup sobie vaga poczytaj troche co z czym sie je i możesz sporo pieniążków zaoszczędzić i na pewno przyda ci sie też w przyszłości kabelek.
Kolego a jak masz inne pytania i problemu polecam lekture forum audi80.pl Tam na prawde uzyskasz odpowiedzi na nurtujące cię pytania - i to właśnie do twojego zetorka.
[ 1Z 1.9 90 KM] Problem kiedy ciepły
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
vippassat pisze:nie wiemy przy jakiej temp. cieczy zostal dokonany zapis
Dokładnie nie wiemy ale wiemy,że 7 pozycja w gr 000 BS to temperatura cieczy chłodzącej.Na foto jest wartość 125 a wartość wymagana w tym polu powinna być 80-35 - odpowiada wartości 80-110 stopni więc wiemy napewno,że silnik nie był nagrzany do temp 80 stopni przy odczycie. Jak się mylę to proszę mnie poprawić
