Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ 1Z 1.9 90 KM] Problem kiedy ciepły

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
sibik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 08 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Zamość

Post autor: sibik » 27 sty 2012, 19:33

Moim zdaniem idealnie nie jest - za późny kąt wtrysku . Powinien oscylować w wartości 49-51. Polecam zrobić logi dynamiczne a nie tylko statyczne bo problemy jak opisywałeś występują podczas jazdy.

Z związku z nastawnikiem - jak kolego nie masz w ogóle pojęcia to może nie rób sam bo możesz sobie bidy narobić - jedź do pompiarza ale kumatego to podstawa.

Pisałem wcześniej kup sobie vaga poczytaj troche co z czym sie je i możesz sporo pieniążków zaoszczędzić i na pewno przyda ci sie też w przyszłości kabelek.

Kolego a jak masz inne pytania i problemu polecam lekture forum audi80.pl Tam na prawde uzyskasz odpowiedzi na nurtujące cię pytania - i to właśnie do twojego zetorka.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sibik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 08 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Zamość

Post autor: sibik » 28 sty 2012, 21:32

vippassat pisze:jesli masz problemy z rozruchem na cieplym silniku to proponuje abys na rozgrzanym silniku odlaczyl czujnik temperatury cieczy
a o tym zapomniałem - ale nie wiem czy w każdym przypadku to sie sprawdza
Pozdrawiam

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 29 sty 2012, 19:29

sibik pisze: ale nie wiem czy w każdym przypadku to sie sprawdza
Nie, i nie jest to wyznacznikiem uszkodzenia pompy.

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 01 lut 2012, 18:49

vippassat pisze:nie wiemy przy jakiej temp. cieczy zostal dokonany zapis


Dokładnie nie wiemy ale wiemy,że 7 pozycja w gr 000 BS to temperatura cieczy chłodzącej.Na foto jest wartość 125 a wartość wymagana w tym polu powinna być 80-35 - odpowiada wartości 80-110 stopni więc wiemy napewno,że silnik nie był nagrzany do temp 80 stopni przy odczycie. Jak się mylę to proszę mnie poprawić :)

mistrzu_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 wrz 2010, 14:30
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mistrzu_ » 02 lut 2012, 09:08

silnik miał koło 55 do 60 max .
Bo jak by był ciepły to nie zdążył bym pomiarów zrobić bo max 10 sekund by pochodził i zgasł <nerwus>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja