Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AAT 2.5 115 KM] Nastawnik pompy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
porBorewicz997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2011, 17:25
Lokalizacja: lubelskie /ok.BIAŁEJ PODL.

[ AAT 2.5 115 KM] Nastawnik pompy

Post autor: porBorewicz997 » 28 lut 2012, 15:28

Witam. Problem polega na tym ze np jadę sobie 100 km/h na 5 biegu zdejmuje nogę z gazu , ponownie noga na gaz a tu zero reakcji , muszę wysprzęglić i poczekać aż obroty spadną do ok 1200 i dopiero wszystko wraca do normy . jak lecisz po trasie to niby żaden problem ale jak się wiedzie do miasta lub przy wyprzedaniu to robi się tragedia. wszystko wskazuje na to ze to nastawnik pompy tylko teraz tu moje pytanie czy tan nastawnik da się wyczyścić i czy ktoś się tego podejmuje bo jest to ten z górnym powrotem którego ponoć się nie czyści , aczkolwiek słyszałem rożne wersje na tan temat i czy jest ktoś taki co tego się podejmuje???

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 28 lut 2012, 15:48

Niby dlaczego nie czyścić ? Będąc ostrożnym WSZYSTKO można rozebrać a potem złożyć :)

Wrzuć logi najpierw. Od kiedy problem występuje ? Pojawił się od tak czy coś temu towarzyszyło ?

porBorewicz997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2011, 17:25
Lokalizacja: lubelskie /ok.BIAŁEJ PODL.

Post autor: porBorewicz997 » 28 lut 2012, 19:02

Z logami może być problem a usterka wystąpiła po tym jak paliwo zamarzło , ale ten nastawnik musiał być wcześniej wadliwy bo na zimnym silniku jakieś 5 - 10 sek nierówno chodziła tylko co po rozruchu. wyjąc go i rozebrać żaden problem tylko niech ktoś mi powie jak zdjąć tą cześć w nastawniku co sie suwa po płytce bo w nastawnikach innego typu jest ona przykręcona a w tym wygląda na zgrzewaną i jedynie co jestem w stanie zrobić po wyjęciu nastawnika to odkręcić dekiel. a jest jeszcze taki problem ze jak samochód stoi na biegu jałowym i przygazuje tak do ok. 3000 - 3500 obr. i zabiorę nogę z gazu to podczas gdy obroty spadają tak przy 1200 obr jest takie tarpnięcie silnikiem , jak by czkawke miał.

maciej15
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 03 lut 2012, 21:44
Lokalizacja: wejherowo/Linia

Post autor: maciej15 » 29 lut 2012, 21:51

witam dokladnie takie same objawy mialem jak mi pompa zamarzla znaczy sie paliwo w pompie przy tym urwalo pasek. U mnie takrze dol pompy juz do wyrzycwnia a sterownik dalem znajomemu pompiarzowi on go przez dobe moczyl w jakims preparacie do czyszczenia, rozmagnesowania i chodzi jak nowy.

wiecej mam opisane w temacie:wkreca sie do 3tys.

porBorewicz997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2011, 17:25
Lokalizacja: lubelskie /ok.BIAŁEJ PODL.

Post autor: porBorewicz997 » 01 mar 2012, 12:51

a co to za preparat?

maciej15
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 03 lut 2012, 21:44
Lokalizacja: wejherowo/Linia

Post autor: maciej15 » 01 mar 2012, 21:18

nie wiem dokladnie co to za plyn <mysli>

porBorewicz997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2011, 17:25
Lokalizacja: lubelskie /ok.BIAŁEJ PODL.

Post autor: porBorewicz997 » 22 mar 2012, 14:06

znalazłem szpeca od nastawnikow. robil ktoś moze u niego bo ja sie zastanawiam nad wyslaniem samego nastawnika kurierem bo osobiście sie wybrac to duże koszty.
http://oferia.pl/usluga/item741455-napr ... kcyjny-hdh

jendrus12345
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 mar 2012, 21:00
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: jendrus12345 » 28 mar 2012, 22:11

witam.mam taki sam problem i pytałem wielu specow i wszyscy mówią ze tych nastawników [potencjometrycznych] sie nie naprawia one sie wycieraja i do kosza. ja kupiłem urzywke problem zniknol ale nie do konca bo autko przestalo zapalac od szczala to znaczy musze krecic rozrusznikiem ok15-20 razy zimny troche mniej ale cieply to tragedia vag nie ma bledow jak mozecie pomóżcie rece opadaja :[

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 29 mar 2012, 18:16

Dawka.

jendrus12345
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 mar 2012, 21:00
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: jendrus12345 » 29 mar 2012, 21:18

dzisiaj przelozylem pompe i dalej to samo jak zwieksze dawke to auto pali od dotyku ale ma ok 1200 obrotow i faluja jak przestawie mniejsza to obroty 900 ale zapala za moze 20 razem macie pomysl jak to ustawic bez stolu pompiarza bo pol dnia prob i nic , jeszcze pytanie czy vagiem mozna to skorygowac bo podobno w tych modelach nie. <zalamka>

porBorewicz997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2011, 17:25
Lokalizacja: lubelskie /ok.BIAŁEJ PODL.

Post autor: porBorewicz997 » 30 mar 2012, 20:07

odebrałem dzisiaj zregenerowany nastawnik i jak narazie wszystko jest ok. koszt 300 zł + 50 zł za przesyłki . jak bedzie coś nie tak to dam znac ale powinno wszystko działac skoro dają gwarancje na pół roku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga