[A6 C4] [A6 C4 2.5 TDI 103 kW AEL] NASTAWNIK POMPY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 16:34
- Lokalizacja: lublin
[A6 C4] [A6 C4 2.5 TDI 103 kW AEL] NASTAWNIK POMPY
Jak zdemontowac i wyczyscic nastawnik pompy,mam problem tego typu ze na jalowym biegu faluja mi obroty.wyczytalem ze to moze byc przyczyna nastawnika ale nigdzie nie moge zanlesc jak go zdemontowac i wyczyscic zeby nic nie uszkodzic?
norbertkmiec, kolego tutaj masz wszystko opisane http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
U mnie też falują obroty 750-850, na dobrze rozgrzanym.
Z odpalaniem nie ma żadnych problemów.
Od czasu do czasu miga kontrolka świec żarowych.
Po podłączeniu VAG-a wypluł mi błąd temperatury paliwa.
W środę wymieniam czujnik i przy okazji chcę wyczyścić nastawnik.
Na ile Kamil podniosłeś dawkę?
Pozdro.
Z odpalaniem nie ma żadnych problemów.
Od czasu do czasu miga kontrolka świec żarowych.
Po podłączeniu VAG-a wypluł mi błąd temperatury paliwa.
W środę wymieniam czujnik i przy okazji chcę wyczyścić nastawnik.
Na ile Kamil podniosłeś dawkę?
Pozdro.