od tygodnia borykam sie z moja audiczka A6 C4 140 KM 96 r 2,5 TDI
najpierw mi sie zapowietrzał chyba , potem chciałem wymienic filtr , potem jak go juz wymieniłem to i tak wydawało mi sie ze sie robia bombelki na przewodzie , wreszcie wyrzuciłem orginalny filtr i zrobiłem swuj prosty układ do filtra z f. na pompke reczna z zaworkiem zwrotnym ( dobrze załozonym ) i do pompy .
ale puzniej jak juz mi sie udało odpalic auto to tylko na moment i tylko do 2000 obr. i zdechł



jak go dzis cholowałem do domu to jescze wrzuciłem trujeczke z nadzieja ze moze cos , ale nic tylko dymiło sie z rury;... ale zadnej reakcji.
czy moze ktos wie co sprawdzic i jak ? czy moze gdzie moge znalesc na vagu( jakies fotosy lub skriny z vaga ) gdzie jest podana wielkosc z nastawnika pompy .
i czy moge jakos pompe sprawdzic .dzis jak odłaczałem wtyczke od białego czujniak w dole pompy to pompa bardzo dziewnie brzeczała

prosze was jesli ktos miał cos podobnego lub wie albo ma instrukcje demontażu pompy i puzniej jak ja ustawic zeby dobrze ja wsadzic ? czy trzeba demontowac pokrywe zaworów zeby ustawic silnik na znaki ? cczy gdzies indziej sa znaki ?
dzieki i pozdrawiam . aa i aopropo na kompie zadnych błedów nie ma ... i jak sciagalismy powrót z pompy to tez sucho

mój e-mail : d_a_r_e_k18@o2.pl