Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2,5tdi] Mimowolny wzrost obrotów prosze o pomoc

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
bydz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:20
Lokalizacja: Namysłów

[C4 2,5tdi] Mimowolny wzrost obrotów prosze o pomoc

Post autor: bydz » 13 gru 2008, 22:27

Witam szanownych kolegów. Mam do was ważne pytanie natury technicznej(wiem ze to forum A6 ale 100 C4 to „protoplasta” zacnej A6)

Posiadam Audi 100 C4 2,5TDI silnik AAT. Mam problem ponieważ jak np. przy ostrym przyspieszaniu gdy obroty silnika osiągają 3,5-4tys często następuje mimowolny wzrost obrotów do maximum olbrzymie „kopcenie” z tłumika, oczywiście nie reaguje na pedał gazu. W większości przypadków nie reaguje również na wyłączenie samochody(przekręcenie kluczyka) samochód na tak wysokich obrotach chodzi kilka kilkanaście sekund po czym gaśnie

Nie wiem co to może być, w mojej okolicy wszyscy „komputerowcy” znają się na własnym sprzęcie tak jak każdy z nas na balecie, dlatego pytam tu co zrobić, szukać konkretnego mechanika czy to jakis „błachy” problem do wyeliminowania przesz zwykłego mechanika.

Może ktoś się spotkał z takim zachowaniem.

capsi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 09 paź 2008, 18:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: capsi » 14 gru 2008, 05:14

ja bym starał się podmienić potencjometr pedału gazu, żeby sprawdzić czy przypadkiem nie jest uszkodzony
Audi Forever!!!

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 14 gru 2008, 08:25

Prawdopodobnie masz uszkodzony nastawnik
poprostu sie zacina
lub
pojawil sie olej w kolektorze ssacym pochodzocy z uszkodzonej turbiny

bydz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:20
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: bydz » 14 gru 2008, 10:56

Jaki dokładnie nastawnik?

[ Dodano: 2008-12-15, 16:13 ]
Nikt nie pomoże?

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 15 gru 2008, 16:23

Nastawnik pompy wtryskowej
to ta czesc pompy ktora jest u góry pompy
i idzie do niej gruby czarny kabel

bydz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:20
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: bydz » 15 gru 2008, 17:56

Tak tak juz wiem, raz juz wymieniałem ta cześć.

śmieszne jest to ze wszyscy mówia ze ten silnik jest bardzo dobry a u mnie cąły "osprzet" juz padł, pompa wtryskowa, nastawnik, skrzynia biegów:/

Awatar użytkownika
sajgon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 23 lis 2008, 09:25
Lokalizacja: Krakow

Post autor: sajgon » 15 gru 2008, 19:08

Kolego ja mam podobne objawy w c4 2,5TDI 115KM i dowiedziałem sie dzisiaj o mechanika ze to jest nastawnik pompy. Tylko jest jeszcze taki problem ze są dwa rodzaje

Nastawnik indukcyjny- który mozna regenerowac i czyscic

Nastawnik potencjometryczny-którego nie mozna naprawic trzeba wymienic cały
ja mam tego pecha ze jest ten do wymiany

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 16 gru 2008, 13:22

Sproboj u innego mechaniora

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga