Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] luz na kole przy pompie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamil138
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 17 lis 2008, 00:09
Lokalizacja: suwałki

[A6 C4] luz na kole przy pompie

Post autor: kamil138 » 11 lis 2010, 15:51

Witam

podczas jazdy pękł mi pasek na pompie wtryskowej ( znajomy mi powiedział że najprawdopodobniej był za mocno naciągnięty ma też 2,5tdi i dwa paski zajeździł zanim się zorientował co i jak ), po zdjęciu resztki paska zauważyłem luz na kole zębatym od pompy nieduży ale luz i mam pytanie czy muszę się nią zająć czy wystarczy jak założę nowy pasek?

przy pompie nie ma żadnych wycieków, paliwo podaje dobrze, nie jest zacięta

Obrazek

aha i jeszcze jedno pytanie zakładając pasek wystarczy ustawić pompę na znak założyć i naciągnąć czy jeszcze coś trzeba zrobić?
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA <cwaniak>

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 11 lis 2010, 21:40

Zastanawia mnie ten luz.. jedyne co przychodzi mi do głowy to luz na śrubie, ale to od razu odpada bo koło jest na stożku i w tym przypadku w ogóle nie napędzało by pompy. Druga sprawa to ruch całego wałka pompy, ale nie wiem czy to normalne i czy obyłoby się bez wycieku.

Zakładając pasek musisz zgrać znaki na kole zamachowym i na pompie. U mnie po takim ustawieniu kąt wtrysku nie był odpowiedni i trzeba było go skorygować. https://a6klub.pl/100-a6-c425-tdi-aat-aelhowtospr-i-zmiana-kata-wtrysku-vt12329.htm?postdays=0&postorder=asc&highlight=k%B1t+wtrysku&start=90
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 12 lis 2010, 08:25

Luz to norma ale jego wielkość nie jest mi znana, u mnie też jest w 1,9 też widziałem i wszystko jeździ ;)
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
kamil138
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 17 lis 2008, 00:09
Lokalizacja: suwałki

Post autor: kamil138 » 12 lis 2010, 23:03

a mógłby ktoś mi dokładniej opisać zakładanie paska? zgrałem znaki na pompie i kole zębatym przy pompie, czy znaki na rozrządzie też muszę ustawić?
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA <cwaniak>

Awatar użytkownika
kamil138
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 17 lis 2008, 00:09
Lokalizacja: suwałki

Post autor: kamil138 » 14 lis 2010, 21:33

wczoraj wymieniłem pasek <ok> ale mimo wszystko muszę skoczyć do mojego mechanika żeby mi na komputerku wszystko ustawił bo ciężko teraz pali i nie chodzi tak jak przed wymianą

[ Dodano: 2010-11-15, 23:19 ]
no i zonk po wymianie paska silnik sobie zasnął
wymieniłem pasek ustawiłem znaki na pompie wale i kole zamachowym i nic, przesuwałem pasek na pompie kołem na wale i nic raz lepiej kręci raz zrobi tylko 2-3 obroty
gdzie popełniłem błąd? co zrobić żeby w końcu zapalił :?: :?:
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA <cwaniak>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja