[A6 C4 2.5TDI 140KM]JAK SPRAWDZIC CZY TURBO CHODZI???
[A6 C4 2.5TDI 140KM]JAK SPRAWDZIC CZY TURBO CHODZI???
Witam!!!
Jak sprawdzic w prosty sposob czy turbo chodzi?Jak mizlem audi 115km to ja słyszalem i czulem ze pracuje a teraz mam audi 2.5tdi 140km. i jej nie czuje.Jak to sprawdzic w prosty sposob
Jak sprawdzic w prosty sposob czy turbo chodzi?Jak mizlem audi 115km to ja słyszalem i czulem ze pracuje a teraz mam audi 2.5tdi 140km. i jej nie czuje.Jak to sprawdzic w prosty sposob
Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 12:47 przez wojmaz43, łącznie zmieniany 1 raz.
misiek36
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
Muli sie strasznie,juz zobaczyłem ze mam przetarty IC.Zakleiłem go ale czy bedzie trzymac nie wiem.Duze tam cisnienie?jakis przewod mi wisi i nie wiem gdzie go wczepic?jeden koniec jest włozony w IC na dole taki cienki a drugi mam luzny nie wiem gdzie ma isc?syper pisze:powyżej 3tyś ciężko się rozpędzić
Nie wiem czy chodzi ramie od przepustnicy w turbo bo jej nie widac jest zabudowane.Turbina K 14
misiek36
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
c4-25-tdi-ael-dymi-na-czarno-vt2786.htm ... o&start=15
na obrazu jest pokazana rura idaca do turbiny, popros kogos niech przycisnie na luzie troche auto, wsadz reke i obmacaj czy nie ucieka powietrze, u mnie było tak jak syper pisze : powyzej 3tys nie bylo przyspieszenia a powyzej 120 tragicznie sie zbierał, wstyd wspomniec ale na trasie pod górke miałem problem z wyprzedeniem tico jadącym 120
na obrazu jest pokazana rura idaca do turbiny, popros kogos niech przycisnie na luzie troche auto, wsadz reke i obmacaj czy nie ucieka powietrze, u mnie było tak jak syper pisze : powyzej 3tys nie bylo przyspieszenia a powyzej 120 tragicznie sie zbierał, wstyd wspomniec ale na trasie pod górke miałem problem z wyprzedeniem tico jadącym 120

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
- Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew
Jeśli myślimy o tym samym przewodzie, to jest to przewód od sterowania turbiną. Jest on bardzo ważny, ponieważ informuje zawór regulacyjny, o aktualnym ciśnieniu doładowania. U mnie jak był pęknięty to strasznie kopciła, i silnik jechał tyklo do ok 3tyś. a później jakby kopa od przodu dostawał... czujnik/zawór regulacyjny znajduje się na ścianie grodziowej, bodajże pierwszy lub drugi od lewej. Dochodzą do niego 3 cienkie przewody.
Sprawdzalem ale nie ma tam miejsca na przewod chodzi o ten n 75?To jest ten przewod co jest obok tego duzego wyjscia z IC.Na dole,taki cienki.Jak go wepchłem na gore zeby nie latal na dole to zauważyłem ze po dłuzszej jezdzie wydobywają sie z niego jakies resztki oleju.Ogladałem na allegro IC i widzialem ze na niektórych nawet jest przewód i taki filter jak do paliwa, taki mały. :shock:
misiek36
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
- Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew
Dokładnie. U mnie z grubego przewodu wychodzi kolanko, później coś jak filterek od paliwa ale bez wkładu, i dalej ten cienki przewodzik idzie na zaworek na ścianie grodziowej... To coś jak filterek jest oryginalne bo ma oznaczenia audi i numer.
Wg mnie u ciebie ten przewodzik jest pęknięty gdzieś w połowie, i dlatego nie masz miejsca na zaworku aby go załóżyć.
Wg mnie u ciebie ten przewodzik jest pęknięty gdzieś w połowie, i dlatego nie masz miejsca na zaworku aby go załóżyć.