Witam, samochód ma 340 tyś przebiegu.
1.Przed wymianą końcówek wtrysków samochód pracował równiutko, zdecydowałem się na wymianę wtrysków jak jeden z diagnostów stwierdził że zaczynają lać.
To było 2 lata temu.
Kiedy odbierałem samochód od mechanika obroty zaczęły falować. Nawet nie wyjechałem za bramę, pytam mechaniora dlaczego tak się dzieje. Odpowiedział że musi się odpowietrzyć i to ustanie ... do dnia dzisiejszego jest to samo. Sprawdzałem końcówki wtrysków w firmie która się tym zajmuje i okazało się że są dobre, to samo z wtryskiem sterującym.
W między czasie miałem też usuwany immobilizer, ale w dosyć drastyczny sposób bo wyciągneli mi puszkę od immo i coś robili przy kompie(myślałem że tak to się robi, jak się okazało nie) wyciągnięty był ponieważ kiedy włączałem silnik on gasł praktycznie od razu.
2.Pojawiła się nowa rzecz... nie mogę sprawdzić Audi pod komputerem.... można tylko sprawdzić hamulce i myślę że Ci od immo musieli coś sknocić.
Pytanie, co zrobić i do kogo z tym podjechać tak żebym miał to ogarnięte. Ewentualnie gdzie szukać przyczyn falujących obrotów. (Puszki od immo nie wyrzuciłem)
Dodam też że samochód ma podkręconą moc, grzebane było przy komputerze.
[ AEL 2.5 140 KM] Falujące obroty po wymianie końcówek wtrys
co do niemożności nawiązanie połączenia z vagiem: trzeba, podpiąć z ECU bezpośrednio pod gniazdo OBD przewód o ile dobrze pamiętam ziolono-czerwony czyli pin 42. mówiąc po krótce, łączysz przewód wchodzący do puszki immo od strony wiązki silnika z przewodem idącym do gniazda diagnostycznego.
co do falowania obrotów albo brudny nastawnik, albo wtryskiwacze mająza małe ciśnienie otwarcia i ECU na wolnych obrotach rejestruje za małe wychylenie nastawnika, czyli dawki około 2,2-2,5mg
ja osobiście jeżdżę na 2,2mg ale nic się nie dzieje, po za odrobinę wolniejszym schodzenie z obrotów.
jest też jeszcze przykra i prawdopodobna opcja że Ci mechanicy podmienili nastawnik, na brudny,
te silniki się nie odpowietrzają długo ,
praktycznie 15-20s po odpaleniu już się odpowietrzy, a leśli nie to po paro krotnym wejściu na obroty rzędu 2500-3000rpm
chyba że ciągle gdzieś zaciąga powietrze.
co do falowania obrotów albo brudny nastawnik, albo wtryskiwacze mająza małe ciśnienie otwarcia i ECU na wolnych obrotach rejestruje za małe wychylenie nastawnika, czyli dawki około 2,2-2,5mg
ja osobiście jeżdżę na 2,2mg ale nic się nie dzieje, po za odrobinę wolniejszym schodzenie z obrotów.
jest też jeszcze przykra i prawdopodobna opcja że Ci mechanicy podmienili nastawnik, na brudny,
te silniki się nie odpowietrzają długo ,
praktycznie 15-20s po odpaleniu już się odpowietrzy, a leśli nie to po paro krotnym wejściu na obroty rzędu 2500-3000rpm
chyba że ciągle gdzieś zaciąga powietrze.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Z tym że wcześniej można było się podłączyć i robione to było minimum 3 razy które pamiętam, teraz po zrobieniu tego immo byłem w 2 innych miejscach i w jednym tam gdzie były robione wtryski i już nie było połączenia ALE widać jakieś dane z ABSem.arwam pisze:co do niemożności nawiązanie połączenia z vagiem: trzeba, podpiąć z ECU bezpośrednio pod gniazdo OBD przewód o ile dobrze pamiętam ziolono-czerwony czyli pin 42. mówiąc po krótce, łączysz przewód wchodzący do puszki immo od strony wiązki silnika z przewodem idącym do gniazda diagnostycznego.
Dzięki za odpowiedź
dlatego nie możesz nawiązać połączenia z vagiem ponieważ linia K przechodzi przez puszkę immo,
ja mam w swoim ECU wyłączone immo i kabel pociągnięty bezpośrednio do gniazda i hula.
ja mam w swoim ECU wyłączone immo i kabel pociągnięty bezpośrednio do gniazda i hula.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga