Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Długo trzeba krecic gdy postoi

Silniki wysokoprężne
adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

[A6 C4] Długo trzeba krecic gdy postoi

Post autor: adrian510 » 05 kwie 2011, 13:10

Witam.od pewnego czasu gdy auto stoi dłuzej niz 3 h trzeba krecic rozrusznikiem dluzej niz 10 sekund.czy może być to wina filtra PALIWA?bo ogólnie od pewnego czasu auto gorzej pali a konkretnie od zimy lecz tak to max 2 sekundy krece i chodzi.Co moze byc tego powodem?

[ Dodano: 2011-04-05, 14:31 ]
Przy okazji prosze o informacje co to za wtyczka?
Obrazek

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 05 kwie 2011, 15:23

jesli dobrze pamietam to wtyczka ktora prowadzi na dol filtra paliwa - to jest chyba podgrzewanie paliwa (?)
u mnie tez tak było kolego, zaczelo sie od gorszego palenia a po pewnym czasie w ogole nie palil. sprawdz czy nie masz powietrza w ukladzie paliwowym...

adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adrian510 » 05 kwie 2011, 17:02

problem z paleniem rozwiazany lecz chciałbym dowiedziec sie do czego napewno jest ta wtyczka

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 05 kwie 2011, 17:04

u mnie z tej wtyczki wychodzi kabel, ktory wchodzi od dolu do filtra paliwa.. wydaje mi sie ze to grzalka

adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adrian510 » 05 kwie 2011, 19:06

Jednak problem z odpalaniem sie utrzymuje.Było dobrze lecz juz po 2 h musiałem dosc długo krecic.filtr wymieniłem dodac że zaczęło sie dział to po tym jak zaślepiłem egr i wyczyściłem katalizator

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 05 kwie 2011, 22:18

sprawdz czy nie ciagnie powietrza do pompy...

adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adrian510 » 06 kwie 2011, 13:25

Powietrza nie ciagnie bo tez to sprawdzałem

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 07 kwie 2011, 22:28

Pewnie nastawnik do wymiany.
Lovelas miał to samo.
Kombinowaliśmy kątem wtrysku, dawką paliwa.
Niestety ,pompa dała ciała.
Po nocy ,na mrozie lepiej odpalał niż po trzech godzinach postoju.

adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adrian510 » 09 kwie 2011, 12:48

problem rozwiazany wystarczył restart kompa

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 09 kwie 2011, 14:21

adrian510 pisze:problem rozwiazany wystarczył restart kompa
tzn.
Odłączenie aku?

Pajak99920
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 lut 2011, 19:44
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Pajak99920 » 20 maja 2011, 09:55

Miałem podobny problem, i wystarczyło na pompie paliwa zwiększyć dawkę :) i po problemie, auto pali od razu i jest dużo bardziej dynamiczne, Pozdrawiam <lol>
Audi.. Love.. Forever..

chmieliniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: chmieliniak » 23 maja 2011, 20:35

Pajak99920, zwiekszyłeś dawke czyli pompka już sie konczy... <mysli> adrian510, Jak zrobiłeś restart sterownika silnika?

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 23 maja 2011, 21:01

Pajak99920 pisze:Miałem podobny problem, i wystarczyło na pompie paliwa zwiększyć dawkę :) i po problemie, auto pali od razu i jest dużo bardziej dynamiczne, Pozdrawiam <lol>
A nie kopci?
Ja u siebie w sobotę zmniejszyłem z kolei dawkę.
Zbiera się gorzej, ale nie kopci i równiej pracuje.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 23 maja 2011, 21:43

Lechu pisze:robak26, tzn, że też pompa się kończy :p lub nastawnik.
No to mnie pocieszyłeś. He,he...
Od jakiegoś czasu wywala mi jakiś błąd.
Jak jest różnica temperatury w ciągu dnia to miga kontrolka od świec.
Wywalał mi coś takiego:
00539 - fuel temperature sensor g81
29-00 short to ground

00542 - needle lift sensor
27-10 implausible signal - intermittent


Wymieniłem termik w nastawniku i nadał to samo.
Ale już jeden błąd.
Nie zapisałem go w sobotę bo myślałem ,że po problemie, ale to chyba ten drugi.

Iroxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 08 sie 2010, 14:30
Lokalizacja: Jordanów

Post autor: Iroxxx » 23 maja 2011, 22:09

miałem ten sam problem. Zmiana dawki paliwa tylko na chwile poprawiła sytuacje... Skończyło się na wymianie nastawnika pompy - koszt 400 zł z robocizną. silnik chodzi jak zegarek i pali idealnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl