[A6 C4] dla wszytkich co mają problemy z rozruchem w zimne d
odgrzewam kotleta
czy ciezko samemu wymienic te kable? u mnie 2 sa rozpadniete, a pozostalem 3 sa luzne. teraz latem to problemu z odpaleniem nie ma, ale przyjdzie zima i auto stanie, a i robic na zimnie sie nie bedzie chcialo.
drugie pytanie czy ktos zna numer katalogowy tych przewodow, bo pojechalem do sklepu i mi powiedzieli, ze wg ich komputera, to ja powinienem miec listwe, a nie przewody..

drugie pytanie czy ktos zna numer katalogowy tych przewodow, bo pojechalem do sklepu i mi powiedzieli, ze wg ich komputera, to ja powinienem miec listwe, a nie przewody..
Panowie, tak przy okazji tego tematu - opowiem o swoim problemie. Oczywiście świece żarowe grzeją wszystkie (wywaliłem fajki, nagwintowałem końcówki i zalutowałem oczka na przewodach) a rano i po kilku minutowym postoju odpala tragicznie. Ponieważ mam problem z VAG-iem, korzystałem z KTS-a. Poprosiłem znajomego z identycznym autem (AEL) i ustawiłem kąt identyczny jak u niego - w/g KTS - 2.2
Czy ktoś korzystał z KTS-a do sprawdzenia kąta wtrysku w tym silniku?
Może coś robiłem nie tak?
Dodam, że przy pomiarze - tak jak na VAG - obroty podnoszą się do ok. 1100-1200
Czy ktoś korzystał z KTS-a do sprawdzenia kąta wtrysku w tym silniku?
Może coś robiłem nie tak?
Dodam, że przy pomiarze - tak jak na VAG - obroty podnoszą się do ok. 1100-1200
Mucharek