wystarczy jak podasz marke , model , rok , pjemnosc --- w sklepie ktory sprzedaje czesci do alternatorow rozrusznikow
mi po intensywnym urzytkowaniu zwarly styki na elektromagnesie
--- kupilem uzywany i smiga koszt 150.-
ale jesli chcesz to podaje nr.tel.
Bendiks M. i A. Tustanowscy Sp.J.
+48 081 526 99 87
ul. Zagłoby 21
20-717 Lublin
gg Sklep: 4457642
http://www.bendiks.lublin.pl/PL/index.p ... ja=kontakt
tu masz dokladniej
[A6 C4 2.5 TDI] Czyszczenie rozrusznika
U mnie też rozrusznik wyczyszczony. Wyciągnąć da się bez problemu obok filtra. Kable dało się odkręcić dopiero po wyciągnięciu w okolice filtra. Demontaż bez odpinania akumulatora raczej niewykonalny. Przed czyszczeniem niby rozrusznik chodził dobrze, ale auto nie zapalało jak należy. Teraz za każdym razem pali od strzała. Po rozebraniu okazało się, że szczotki oryginalne Bosch`a i jeszcze dobre. Brak luzu na tulejkach. Wyszyściłem przerwy na komutatorze, papierkiem sam komutator, wyczyściłem i przesmarowałem tryby, oczyściłem połączenia elektryczne i zamontowałem. Efekt bardzo mnie zaskoczył bo w zasadzie to montując pomyślałem, że niewiele zrobiłem i chyba za dużo to nie pomoże.
Dla osób szukających części podaje nr BOSCH spisany z mojego rozrusznika. Jak pytałem o części u siebie w Boschu to chcieli ten numer: 0 001 218 115
Do wyciągnięcia potrzebny jest klucz 16 oczkowy wygięty albo grzechotka. Obie śruby mocujące da się odkręćić od dołu. Do pierwszej od dołu tej z nakrętką dostęp jest bardzo dobry. Przy drugiej trochę ciaśniej, ale nie ma tragedii.
Dla osób szukających części podaje nr BOSCH spisany z mojego rozrusznika. Jak pytałem o części u siebie w Boschu to chcieli ten numer: 0 001 218 115
Do wyciągnięcia potrzebny jest klucz 16 oczkowy wygięty albo grzechotka. Obie śruby mocujące da się odkręćić od dołu. Do pierwszej od dołu tej z nakrętką dostęp jest bardzo dobry. Przy drugiej trochę ciaśniej, ale nie ma tragedii.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 wrz 2013, 12:27
- Lokalizacja: 3MIASTO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
hei wczoraj zdemontowałem rozrusznik w moim ael nagrałem dwa filmiki telefonem po wyciągnięciu
co do czyszczenia skupiłem się na przeszlifowaniu komutatora szczotek wełną metalową taką do matowienia ,potem miałem problem ze złożeniem hehe ,następnie rozebrałem drugi element dobrze wyczysciłem płynem do czyczenia tarcz hamulcowych i nasmarowałem ale delikatnie nie za dużo. rozbieranie rozrusznika było intuicyjne ze tak powiem każdy moze to zrobić samemu. rozrusznik śmiga jak ta lala nie do poznania .
co do czyszczenia skupiłem się na przeszlifowaniu komutatora szczotek wełną metalową taką do matowienia ,potem miałem problem ze złożeniem hehe ,następnie rozebrałem drugi element dobrze wyczysciłem płynem do czyczenia tarcz hamulcowych i nasmarowałem ale delikatnie nie za dużo. rozbieranie rozrusznika było intuicyjne ze tak powiem każdy moze to zrobić samemu. rozrusznik śmiga jak ta lala nie do poznania .
był maluch 126p 1980, maluch 126p 1990,
polonez truck 1995,ford escort 1.31996 ,audi 80 1,8s 1990 ,saab 900s 2.0,
Audi a6 c5 avant 1.9 tdi 2001,SAAB 9-5 2001 kombi,
Jest AUDi a6 c6 2.0 tdi 2007 Avant , Audi a6 c4 2,5 tdi 1994 ,Ford Mondeo mk3 2004 kombi
polonez truck 1995,ford escort 1.31996 ,audi 80 1,8s 1990 ,saab 900s 2.0,
Audi a6 c5 avant 1.9 tdi 2001,SAAB 9-5 2001 kombi,
Jest AUDi a6 c6 2.0 tdi 2007 Avant , Audi a6 c4 2,5 tdi 1994 ,Ford Mondeo mk3 2004 kombi