[100 c4 2.5 TDI aat] czujnik temp oleju
wiec tak... te dwa czujniki ktore tam mamy to wg etki - jeden czujnik cisnienia oleju a drugi czujnik jego temperatury. i rzeczywiscie chyba do ecu leci sygnal z tego czujnika.
zastanawia mnie jednak dlaczego po podlaczeniu sie do niego wskaznikiem z zegarów zegar wariuje tak jakby byl podlaczony do masy.
wydaje mi sie ze trzeba wylozyc ok 100 zl i kupic czujke wkrecana do poompy oleju i od niej dac kabel do wskaznika...
zastanawia mnie jednak dlaczego po podlaczeniu sie do niego wskaznikiem z zegarów zegar wariuje tak jakby byl podlaczony do masy.
wydaje mi sie ze trzeba wylozyc ok 100 zl i kupic czujke wkrecana do poompy oleju i od niej dac kabel do wskaznika...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
Hincó, no ja miałem tak samo, miałem zwykły licznik i te czujniki już tam były. ja podejrzewam że u mnie czujnik temp. oleju bedzie walniety bo pokazuje full. po odłączeniu kabelka od niego który był tam już oryginalnie bodajże biały silnik dalej chodzi i zadne komunikaty sie nie wyswietlaja. wiec po co był by ten czujnik skoro pokazuje full i po odlączeniu go nic sie nie dzieje?
po odlaczeniu tego kabla od czujnika w bloku nic sie nie dzieje ? obroty nie zaczynaja rosnac ani nic takiego ? samochod powinien "myslec" ze olej jest zimny.
sprobuj moze odpiac calkiem ten czujnik tak, zeby nie dochodzil do niego zaden kabel i jesli samochod bedzie pracowal poprawnie to podaj do niego kabelek od wskaznika (bezposrednio do czujnika a nie lacz go z kablem od czujnika) i zobacz wtedy co sie bedzie dzialo...
sprobuj moze odpiac calkiem ten czujnik tak, zeby nie dochodzil do niego zaden kabel i jesli samochod bedzie pracowal poprawnie to podaj do niego kabelek od wskaznika (bezposrednio do czujnika a nie lacz go z kablem od czujnika) i zobacz wtedy co sie bedzie dzialo...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
pablo90, robiłem tak jak piszesz, odłączałem wszystko podłączałem sam wskaźnik no i wskakuje nawet aż za 170 czyli full, po odłączeniu czujnika samochód normalnie pracuje obroty nie spadają i nie podnoszą się. spróbuj u Ciebie ja górą pociągnąłem kabel do licznika czyli normalnie po wierzchu puściłem kabelek. to masz 10-15 min roboty 

ja chyba nie bede sie pier*olill w to... w weekend bede mial wymiane oleju to zaiwestuje stowke w wkrece nowy czujnik w pompe i od niego dam kabel.. tak to jest rzekomo rozwiazane w aelach... dam znac jak efekty
[ Dodano: 2011-01-28, 22:10 ]
jak mowilem tak zrobilem.. nowy czujnik wkrecony w pompe.. kabel pociagniety do zegarów.. narazie przejechane na tym ok 10 km, wskaznik podniósl sie do 60 stopni. jutro uderzam w trase wiec bede wiedzial na bank czy dziala czy nie :P

[ Dodano: 2011-01-28, 22:10 ]
jak mowilem tak zrobilem.. nowy czujnik wkrecony w pompe.. kabel pociagniety do zegarów.. narazie przejechane na tym ok 10 km, wskaznik podniósl sie do 60 stopni. jutro uderzam w trase wiec bede wiedzial na bank czy dziala czy nie :P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
no to ładnie ze opanowane
powiedz mi czy ten czujnik musi byćtaki drogi? :shock:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 62489.html taki tam nie podejdzie?

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 62489.html taki tam nie podejdzie?