Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEL 2.5 140 KM] Czasem szarpie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Extrs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[ AEL 2.5 140 KM] Czasem szarpie

Post autor: Extrs » 02 gru 2011, 14:03

Witam od jakiegoś czasu, oczywiście jak to bywa, (zaznacze wyraźnie) "PO" kupnie nowego auta zaczęło co jakiś czas szarpać silnikiem. Szarpie, chodzi nie równo, i żeby się pozbyć tego szarpania musze zrzucić z biegu i podkręcić silnik do 5k obrotów i jak puszcze to szarpanie znika. Czy ktoś wie o co chodzi? Podłączałem ostatnio ją pod vaga i pokazało "nie prawidłowe sterowanie silnikiem" czy coś w tym stylu. Bardzo mnie to martwi ponieważ jestem studentem i coś czuje że czeka mnie duży wydatek :( . Pozdrawiam i czekam na pomysły jak usunąć tą usterke.

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: mati_A6 » 02 gru 2011, 14:18

Nie równa praca i szarpanie podczas jazdy to miedzy innymi objaw brudnego lub uszkodzonego nastawnika pompy wtryskowej. Nie wiem czy czasem wtrysk sterujący nie ma tutaj też jakiegoś znaczenia.... Co do błędu "nie prawidłowe sterowanie silnikiem" to pierwszy raz słyszę o takim błędzie, czy błąd po wykasowaniu pojawił sie ponownie? Podaj dokładny kod błędu i pełną nazwę może wtedy uda się coś z tego odczytać... Pozdrawiam.

Extrs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Extrs » 02 gru 2011, 14:34