Witam. Mam problem z nowym zakupem. Mianowicie audi 100 C4 2,5tdi AAT.
Przeszukałem forum ale niestety nic nie znalazłem podobnego. Mianowicie znika mi napięcie na przewodzie prowadzącym do pompy wtryskowej odpowiedzialnym za gaszenie silnika. Po przekręceniu zapłonu pali się cały czas kontrolka świec żarowych i nie idzie zapalić auta. Po podaniu prądu na elektrozawór auto zapala bezproblemowo i gaśnie kontrolka tak jak trzeba.
Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Może jakieś sugestie. VAG coś wykaże? Bo szkoda mi pieniędzy wadawać bez sensu.
[A6 C4] [100 c4 2.5TDI AAT] Brak napięcia na elektrozaworze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:49
- Lokalizacja: Wałbrzych/Głuszyca
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Bezpieczniki sprawdzone?
Przekaźniki? Przekaźniki są nad nogami kierowcy i tam sugeruję rozpocząć poszukiwania, po prawej stronie nóg pasażera,i polewej stronie nóg kierowcy, wszystko sprytnie poprzykrywane, na pokrywkach znajdziesz opis tych przekaźników i gdzieś któryś będzie opowiedzialny za 'diesel pump' albo coś takiego jak na fotce (nr 6):
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 30acde6653
ALe od bezpiecnzików trzeba zacząć
Przekaźniki? Przekaźniki są nad nogami kierowcy i tam sugeruję rozpocząć poszukiwania, po prawej stronie nóg pasażera,i polewej stronie nóg kierowcy, wszystko sprytnie poprzykrywane, na pokrywkach znajdziesz opis tych przekaźników i gdzieś któryś będzie opowiedzialny za 'diesel pump' albo coś takiego jak na fotce (nr 6):
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 30acde6653
ALe od bezpiecnzików trzeba zacząć

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:49
- Lokalizacja: Wałbrzych/Głuszyca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:49
- Lokalizacja: Wałbrzych/Głuszyca
O niczym takim mi nie wiadomo.Od zakupu normalnie auto jeździło. Wczoraj zaczął się cyrk. ÂŚwieci kontrolka = auto nie pali. Dzisiaj rano przez 20km, było ok. I znowu cyrk. ÂŚwieci kontrolka=auto nie pali. Podpiąłem plusa pod elektrozawór, kontrolka gaśnie auto zapala, plusa odpinam auto gaśnie zapala się kontrolka. Wyczaić ścieżkę którędy ten kabel i gdzie idzie dla mnie niestety nie możliwe. Przekaźnik było widać że wcześniej był już otwierany, dlaczego? Ktoś może już szukał czegoś takiego. Czort wie. I tak się cieszyłem z nowego nabytku 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 lis 2010, 22:49
- Lokalizacja: Wałbrzych/Głuszyca
Ok. Jutro przyjdzie do mnie kabel.Spróbuje dać sobie radę.To będzie pierwsze spotkanie z programem VAG. Poczytalem troche dziś o tym i zobacze czy sie uda. Poinformuje jutro o moich poczynaniach.
[ Dodano: 2011-03-24, 15:14 ]
A wiec tak. Błędy (auto odpalone na krótko z "lewym" plusem na elektrozaworze"
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 907 401
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC A23 D46
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
I poszczególne wartości z Bloków mierzonych to :
1 - 35
2 - 204
3 - 000
4 - 011
5 - 112
6 - 226
7 - 065
8 - 205
9 - 123
10-122
Widzę że kąt wtrysku nie halo, i dawka za mała. Tak? A te błędy? Gdzie szukać dalej napięcia na tym zaworze?
[ Dodano: 2011-03-24, 17:45 ]
[ Dodano: 2011-03-24, 15:14 ]
A wiec tak. Błędy (auto odpalone na krótko z "lewym" plusem na elektrozaworze"
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 907 401
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC A23 D46
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
I poszczególne wartości z Bloków mierzonych to :
1 - 35
2 - 204
3 - 000
4 - 011
5 - 112
6 - 226
7 - 065
8 - 205
9 - 123
10-122
Widzę że kąt wtrysku nie halo, i dawka za mała. Tak? A te błędy? Gdzie szukać dalej napięcia na tym zaworze?
[ Dodano: 2011-03-24, 17:45 ]