Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi C4 2,5TDI] Brak mocy dymi na biało przy odpalaniu

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sajgon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 23 lis 2008, 09:25
Lokalizacja: Krakow

[audi C4 2,5TDI] Brak mocy dymi na biało przy odpalaniu

Post autor: sajgon » 08 gru 2008, 17:41

Witam wszystkich dzisiaj przejechałem swoim audi 2,5TDI po autostradzie jakies 15km z predkościa około 140-160km/h. Przyjechałem do domu i po 15min odpaliłem auto (przy odpalani wskakuje na obroty 1300 na jakies 2sekundy i puszcza biały dymek na ciepłym silniku) potem wyrównuje na 900.Auto straciło moc nie ma tego odejscia co miało tak jakby turbina nie pracowała. Jak ktos wie co to jest prosze o pomoc.

jopper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 kwie 2008, 14:12
Lokalizacja: okolice Tarnowa

Post autor: jopper » 20 gru 2008, 16:36

A czy auto przy przyspieszaniu dymi??? Może wąż od intercoolera pęknięty i brak mocy???

Awatar użytkownika
marcinos82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:48
Lokalizacja: Żywiec/Frankfurt/Wrocław

Post autor: marcinos82 » 21 gru 2008, 13:59

witam
zgodze sie z przedmówcą w najlepszym wypadku módl sie o wąż a w najgorszym to uszczelka pod glowicą
sprawdź czy ubywa ci płynu w układzie lub czy pokazuje ci sie powietrze w zbiorniczku wyrównawczym
pozdro

darnok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska

Post autor: darnok » 21 gru 2008, 16:27

sajgon opisz co dalej z twoją Audi
Pozdrawiam
Darnok

Awatar użytkownika
sajgon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 23 lis 2008, 09:25
Lokalizacja: Krakow

Post autor: sajgon » 26 gru 2008, 14:24

Okazało sie ze to jest nastawnik pompy wtryskowej. A ze nastawnik jest potencjometryczny a nie indukcyjny (nie da sie zregenerowac) to jestem w kropce bo nowy troszke drogi 1500zł. :cry: :cry:

darnok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska

Post autor: darnok » 26 gru 2008, 15:04

sajgon pisze:Okazało sie ze to jest nastawnik pompy wtryskowej. A ze nastawnik jest potencjometryczny a nie indukcyjny (nie da sie zregenerowac) to jestem w kropce bo nowy troszke drogi 1500zł. :cry: :cry:
Co z tymi pompami w tych Audicach jest?
Nie są to widzisz stare "klekoty" wszystko elektronika która miała być wieczna, a tu masz.
O pompie już się nasłuchałem od znajomych i mechaniorów , do mojej A6 regeneracja pompy to 3 tys. minimum.

Popatrz jeszcze za taką częścią u innych mechaników, przeszukaj net być może znajdziesz coś tańszego. Serwisy lubieją ładnie skroić na częściach, nawet 50% ceny.

W tej cenie to napewno nowy?


Pozdrawiam
Pozdrawiam
Darnok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga