Co potrzebujemy:
- Czas - ok. 20minut
- Klucz 10 nasadową - do odkrecenia plastikowej pokrywy silnika
- 13 klucz nasadowy łamany
- nasadke 13 z przedłużką (tego pewny nie jestem bo ja tej sruby nie mam wkreconej, nie wiem czy to była 13 czy imbus)
- komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej
teraz zdjęcia i myślę że więcej opisywać nie będę musiał, dodam że śruby należy lekko poluzować i pompa powinna chodzić jak chcemy(ja uzylem młotka i drewienka do dodawania kąta a do odejmowania deski drewnianej, moze byc tez plaski klucz lub cokolwiek plaskiego zeby odciagnac pompe od silnika). Miło było by gdyby były 2 osoby ale w jedna też damy rade.
Aha operacje radze robic na odpalonym silniku chyba ze ktos ma pol dnia na celowanie z kątem to moze gasic za kazdym razem

Dodam że kąt najlepiej ustawić w przedziale 55-75 ja dałem sobie poki co 65 bo na 55 nie odpalal tak jak bym chciał, czywiscie to wszystko to jest sprawa indywidualna jak kto sobie to ustawi:) podobno czym wiekszy kąt tym lepszy but - u mnie wyrazna poprawa nastapila (mialem kat 39 i wrzucilem na 65) ale to sprawdza sie tylko wtedy gdy ma sie sprawne graty!