Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] 2.5 TDI Vacum Pompa

Silniki wysokoprężne
mamut
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 kwie 2008, 23:15
Lokalizacja: KOZIN 3 ; 77-116

Post autor: mamut » 22 mar 2009, 11:45

Witam,
Miałem podobny problem z pompą "waku" - stukała, łomotała, itd.
Wszystkie wydumki typu podkładki, a nawet wymiana sworznia, którą zaliczyłem są rozwiązaniem na krótko.
Udało mi się znależć pompę "podróbę" za 500,00zł !!
Pracuje już dobry rok i jest cisza "jak po śmierci organisty".
Mogę podać namiary na sklep w Bytowie woj. pomorskie - bardzo sprawnie działają tam młodzi ludzie.
Pozdrawiam - mamut

Awatar użytkownika
jarominek44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2009, 13:16
Lokalizacja: kraków

Post autor: jarominek44 » 04 lut 2011, 10:26

Wracam do tematu czy ktoś z forumowiczów testował tą pompe Vacum http://moto.allegro.pl/vacum-pompa-podc ... 98109.html za te pieniądze,2 lata gwarancji może warto :mrgreen:
Leon

Awatar użytkownika
mariusz_wierz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: mariusz_wierz » 04 lut 2011, 11:31

jarominek44 pisze:Wracam do tematu czy ktoś z forumowiczów testował tą pompe Vacum http://moto.allegro.pl/vacum-pompa-podc ... 98109.html za te pieniądze,2 lata gwarancji może warto :mrgreen:
Pieniądze faktycznie niewielkie, ale ten producent to wg mnie do najlepszych nie należy. Swego czasu kupiłem koło pasowe (to, które pracuje na wale korbowym) właśnie tej firmy i nie wytrzymało nawet roku :roll:. No, ale może w przypadku vacum pompy nie będzie tak źle.

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 04 lut 2011, 17:05

jarominek44, Kupiłem jakis czas temu taka pompę ale od kogoś innego na allegro. Jedyne co mnie denerwowało to to stukanie :roll: Wymieniłem oryginalną Pierburga na właśnie taka no name, i co? I stukało jeszcze bardziej :mrgreen: Postanowiłem zmienić popychacz (kupiłem w serwisie) ale do nowego popychacza założyłem starą oryginalną pompę i dalej stukało... masakra :-/ Zostawiłem w takim zestawieniu i tak jeżdżę. Ostatnio wymieniłem olej na Motul 4100 Turbolight 10W40 i od tej pory raz na jakiś czas tam klepnie sobie :D Ogólnie to chcę za jakis czas sprawdzić co bedzie zakładając tą nową vacu (no name) na ten nowy popychacz no i plus Olej Motul, może będzie ok. pzdr.

Awatar użytkownika
jarominek44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2009, 13:16
Lokalizacja: kraków

Post autor: jarominek44 » 04 lut 2011, 19:48

Ostatnio wymieniłem olej na Motul 4100 Turbolight 10W40 i od tej pory raz na jakiś czas tam klepnie sobie
mati_A6 jak kupilem swój czołg też vacum klepnęła od czasu do czasu.Nie wiem jak poprzednik ale ja mam fioła na punkcie oleju i filtrów tzn.olej i filtry ani godziny dłużej i dobrej jakości(żadnych wynalazków).powiem tak że po kilku wymianach oleju pompa ucichła i tak jest do dziś.Inna sprawa mnie niepokoi wspomaganie jest marne,hamulec jest twardy,poprostu nie tak powinno byc.Tzn pierwsze uderzenie na pedał jest w miarę ok drugie już twardy.Na zewnątrz układ jest szczelny tzn,że pompa ma marną wydajność lub zaworki w pompie nie trzymają lub...?poza tym w poprzednim moim aucie też diesel w chodziłeś do auta np. po 3 dniach nie zapalasz naciskasz hamulec i jest wspomaganie czyli cały uklad był szczelny,w tym aucie gaszę silnik za parę minut naciskam hamulec twardy czyli brak podciśnienia w układzie,chyba ze Audi tak ma....proszę sprawdzić u siebie.
Leon

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 06 lut 2011, 12:10

jarominek44 pisze:w tym aucie gaszę silnik za parę minut naciskam hamulec twardy czyli brak podciśnienia w układzie

też tak mam.... myślę, że to problem nieszczelności w podciśnieniu lub tak jak mówisz zaworki w pompie nie trzymają... U mnie wspomaganie jest w miarę ok ale przy hamowaniu "pulsacyjnym" po drugim, 3 wciśnięciu hebla pedał robi się twardszy. Sprawdzę tą vacu nieori to dam znać, jeśli będzie też lipa to powymieniam zaworki w tej oryginalnej <ok> pzdr

Awatar użytkownika
uszaty2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
Lokalizacja: poznań

Post autor: uszaty2222 » 07 lut 2011, 10:47

tez mi zaczyna stukac ale jeszcze tragedi nie ma chociaz jak ostatnio robilem dluzszy dystans to klepalo jak mlotkiem podczas jazdy wiec to juz chyba ostatni oddechy tej pompy

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 07 lut 2011, 19:41

Ja wymieniłem zaworki.
Dużo to nie dało.
Chyba główną rolę gra tłoczek.
Za drugim wciśnięciem pedału nie twardnieje, ale za trzecim. He,he...

robsonsuper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 18 gru 2008, 10:40
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: robsonsuper » 07 lut 2011, 20:44

Panowie podobny problem dotknął moją poprzednią maszynę a6c4 2.5 tdi. Mechanik jak wsiadł do auta to powiedział że tak padniętej pompy vacum dawno nie widział. Ja tak jeżdziłem z czasem się przyzwyczajając do twardego pedałka. Jednak mobilizacja pomogła, zakup na szrocie pompy z anglika i jak to powiedział mechanik jednym palcem u nogi auto się zatrzymywało a wcześniej w ekstremalnych przypadkach mocne naciśnięcie nie dawało zbytniego efektu. Więc jeśli ktoś ma za 2, 3 naciśnięciem hamulca lub na wolnych obrotach twardy pedał to radzę zacząć od sprawdzenia wyjścia przewodu powietrza od pompy VACUM, guma może być popękana, pod zaciskiem zbytnio nie widać. Trzeba zdemontować i sprawdzić, jeśli układ jest szczelny to pozostaje kupno pompy bo z tym nie ma zabawy. W sytuacji podbramkowej brak ciśnienia VACUM spowoduje wjechanie kopmuś w d.... :-P Zaworki do pompy ponoć podchodzą z pompy paliwa LUBLIN lub jakiś inny dostawczy.
TRAKTOREK TO DOBRY MOTOREK. były: c4 avant 2.5 AAT, c5 avant 1.9 AFN, teraz c6 avant 2.0 BRF

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 07 lut 2011, 21:21

U mnie weszły od New Holland

zbyszek_be2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 lip 2010, 23:49
Lokalizacja: gd

Post autor: zbyszek_be2 » 15 lut 2011, 15:30

zaworki do Vacum Pompa wg. zasłyszanej informacji pasują od pompy paliwa ÂŻuk podkreślam zasłyszane a uszczelki są do dostania w zeszłym roku był u mnie znajomy i posiadał taki kpl naprawczy

leonulim

Post autor: leonulim » 16 lut 2011, 22:46

Tu temacik dobrze opisany mażna sie podłączyć .

c4-naprawa-pompy-podcisnienia-25-tdi-r5-vt19906.htm

Awatar użytkownika
anton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2008, 10:57
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: anton » 27 lut 2011, 10:52

Jest sposób na stukajace vacum przyczyna jest wyrobiona tulejka mosiężna prowadzaca trzpien do którego przykrecone jest tłoczysko koszt u tokarza to ok 10 zł i wszystko dalej chodzi zrobiłem juz na swojej ok 60 tys po naprawie i dalej wszystko ok. Kazde vacum jestesmy w stanie zregenerowac chyba ze peknie nam uszczelniacz na wałku wtedy lipa jest nie do dostanie zdrowa vacum daje podcisnienie rzedu 0.8

Awatar użytkownika
jarominek44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2009, 13:16
Lokalizacja: kraków

Post autor: jarominek44 » 27 lut 2011, 19:48

Może zrobiłeś fotki jak miałeś rozebraną wtedy byłoby jasne o co chodzi....bo co orginał to orginał :)
Leon

Awatar użytkownika
anton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2008, 10:57
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: anton » 28 lut 2011, 21:33

nie zrobiłem fotki ale jest tylko jedna mosierzna tulejka w srodku nie ma innej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga