Witam,
walcząc powoli z niedomaganiami mojego silnika (po dojściu do 4 tys. obrotów znika moc) doszedłem do wymiany eżektora, jak się okazało stary jest w porządku, ale nie ma tego złego itd...., znalazłem kompletnie do niczego nie podpięty przewód układu podciśnienia - w (chyba już) przepustnicy pod eżektorem dalej od kolektora jest taki grubszy wąż, a bliżej kolektora jest cienki wężyk, on własnie nie jest do niczego podpięty, kiedy silnik pracuje cały czas jest tam zasysane powietrze. Googlam i szukam gdzie się da ale nie potrafię znaleźć żadnej informacji gdzie ten własnie wężyk powinien znaleźć swoje miejsce. Dodam jedynie że pojazd jest zagazowany - być może coś kiedyś dawno temu zostało odłączone i po prostu brakuje mi jakiegoś trójnika w całym układzie podciśnienia.
Może ktoś ma jakieś pewne informacje na temat miejsca, gdzie zguba chętnie by się przytuliła z korzyścią dla całego układu, jak i właściciela.
[ ACK 2.6 193 KM] Kompletny schemat układu podciśnienia siln
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. w tym temacie jest schemat -c5-28-ack-schemat-podcisnienia-vt14735.htm . pozdro
tylko quatrro !
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. ok. byłem widziałem sprawdziłem ten cienki jest podpięty pod ten plastikowy tunel który łączy przepustnicę i rurę idącą od filtra powietrza . jak wyciągniesz ten plastik to zobaczysz taki króciec na ten wężyk z tyłu plastiku . pozdro
widzę że już widziałeś odpowiedz ale nie wiem czy doczytałeś -ack-26-193-km-pomieszane-wezyki-podcis ... htm#547655
widzę że już widziałeś odpowiedz ale nie wiem czy doczytałeś -ack-26-193-km-pomieszane-wezyki-podcis ... htm#547655
tylko quatrro !
- krychu30
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
- Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie
Czy ktoś z kolegów miał by schemat układu podcisnienia kompletny do silnika 2.8 ACK pracującego w moim Audi. Ponieważ wymienialem ostatnio silnik z APR na AMX i teraz nie mogę dojść gdzie co podłączyć wg. Elsy jak podlaczylem to nie używam wcale jednego krocca przy przepustnicy jak i przy plastikowej rorze tam narazie podlaczylem te dwa krocce wężem ze sobą w tzw. bypas.
[ Dodano: 2012-11-08, 21:33 ]
Dla potomnych kompletny schemat znaleziony na necie dla silnika 2.8 ACK, aby wyczerpać temat.
1 - idzie do akumulatora podciśnienia (grucha),
5 - w pobliżu reduktora ciśnienia paliwa, powinien być jeszcze trójnik dla systemu wentylacji pojazdu,
7 - do membrany skracania dolotu przy kolektorze ssącym,
10 - waż połączyć jako bypas pomiędzy plastikową rurą dolotową, a krućciem w przepustnicy.
Mam nadzieje że obecnie temat jest wyczerpany.
POZDRAWIAM
[ Dodano: 2012-11-08, 21:33 ]
Dla potomnych kompletny schemat znaleziony na necie dla silnika 2.8 ACK, aby wyczerpać temat.
1 - idzie do akumulatora podciśnienia (grucha),
5 - w pobliżu reduktora ciśnienia paliwa, powinien być jeszcze trójnik dla systemu wentylacji pojazdu,
7 - do membrany skracania dolotu przy kolektorze ssącym,
10 - waż połączyć jako bypas pomiędzy plastikową rurą dolotową, a krućciem w przepustnicy.
Mam nadzieje że obecnie temat jest wyczerpany.
POZDRAWIAM
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga