obliżenie o 3-4 cm w audi a6 c7
Cześć!
Chcialbym obnizyc auto bo po zmianie kół na 20 wygląda troche dziwnie.
A6C7 Avant 2013 3.0TDI quattro 313
Po VINie zawias 1BA (standard)
VIN: WAUZZZ4GXDN123061
Jesli to sensowne chcialbym wymienic tylko sprezyny.
Mogą być jak najbardziej sachs bądź kilen jesli komfort bedzie ok.
Obnizenie ma byc nieduze
Doradzicie jakie sprezyny ?
Chcialbym obnizyc auto bo po zmianie kół na 20 wygląda troche dziwnie.
A6C7 Avant 2013 3.0TDI quattro 313
Po VINie zawias 1BA (standard)
VIN: WAUZZZ4GXDN123061
Jesli to sensowne chcialbym wymienic tylko sprezyny.
Mogą być jak najbardziej sachs bądź kilen jesli komfort bedzie ok.
Obnizenie ma byc nieduze
Doradzicie jakie sprezyny ?
Dzieki za linki.
Kupiłem, założyłem.
Wyglada fajnie.
Ale jest problem - wibracje przy przyspieszaniu przy sporej predkosci 150+
Koła ponownie wyważone i okaże się, czy to pomoże.
Ale mechanik twierdzi, że może to być wina starych amorków, tłumaczy, że pracują teraz na innej wysokości tam gdzie nie są wyrobione i to dlatego.
Jakie pod te sprężyny kupić amorki jeśli wyważenie nie pomoże ?
Chce zrobić jeszcze geometrie.
Kupiłem, założyłem.
Wyglada fajnie.
Ale jest problem - wibracje przy przyspieszaniu przy sporej predkosci 150+
Koła ponownie wyważone i okaże się, czy to pomoże.
Ale mechanik twierdzi, że może to być wina starych amorków, tłumaczy, że pracują teraz na innej wysokości tam gdzie nie są wyrobione i to dlatego.
Jakie pod te sprężyny kupić amorki jeśli wyważenie nie pomoże ?
Chce zrobić jeszcze geometrie.
Mozesz dobrac amorki do tego auta ?
Po wywazeniu jest duzo lepiej.
Ale mysle nad zmiana amortyzatorow bo dzienie buja w na nieroenosciach.
To ze sa dgrania mysle ze jest wypadkowa konfiguracji sprezyn i amorkow, kol 20 cali i niskiego profilu opony a moze cos jeszcze. Zobacze jak bedzie sie jezdzilo na zimowkach-18 cali
Tak to wyglada :
Po wywazeniu jest duzo lepiej.
Ale mysle nad zmiana amortyzatorow bo dzienie buja w na nieroenosciach.
To ze sa dgrania mysle ze jest wypadkowa konfiguracji sprezyn i amorkow, kol 20 cali i niskiego profilu opony a moze cos jeszcze. Zobacze jak bedzie sie jezdzilo na zimowkach-18 cali
Tak to wyglada :
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez matirz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Patryczos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 kwie 2019, 19:29
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Świętochłowice
Panowie jeździ ktoś na Eibach -30mm? Na niemieckich forach głównie jeżdżą na gwintach/airach, ewentualnie Eibach lub HR. W dwóch poprzednich autach miałem Eibachy -30mm, chciałbym zobaczyć jak u Was siadły w C7 przed i po montażu
[ Dodano: 2020-01-03, 14:39 ]
To spytam inaczej, z tego co widzę mam u siebie zawieszenie 1BA czyli chyba najmiększe i bez obniżenia. Co jest dla niego alternatywą żeby opuścić auto o 2-3 cm ale żeby nadal było komfortowo ?
[ Dodano: 2020-01-03, 14:39 ]
To spytam inaczej, z tego co widzę mam u siebie zawieszenie 1BA czyli chyba najmiększe i bez obniżenia. Co jest dla niego alternatywą żeby opuścić auto o 2-3 cm ale żeby nadal było komfortowo ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga