[A6 C5] zawieszenie pneumatyczne
- Dominik Gabruś
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 03 sie 2008, 12:26
- Lokalizacja: Bolków
Witam!
Nie wiem czy mówimy o tym samym zawieszeniu-ja mam u siebie tak zwane Nivo czyli samopoziomujące.
Działa tak jak opisujecie ale nie jest ono bynajmniej pneumatyczne-zawiecha jest automatycznie regulowana hydraulicznie przez pompe od wspomagania.
Jak macie wiekszy zbiornik płynu do wspomagania niz w modelach bez nivo to macie własnie taki system.
Moje amory maja z tyło 50% sprawności i auto sie trzyma drogi jak nowe-nie skacze. Dodam że auto nie siada nigdy-nawet po długich postojach.
[ Dodano: 2008-09-17, 21:03 ]
Macie jakieś pompki w bagażniku????
Gdzie??
[ Dodano: 2008-09-17, 21:06 ]
A co do ceny amorów to ponoć 1200zł sztuka-drogo ale jak pomyśleć że u mnie chyba od nowości są nie wymieniane to można stwierdzic ze sie opłaca ze wzgledu na trwałośc i komfort posiadania nivo :mrgreen:
Nie wiem czy mówimy o tym samym zawieszeniu-ja mam u siebie tak zwane Nivo czyli samopoziomujące.
Działa tak jak opisujecie ale nie jest ono bynajmniej pneumatyczne-zawiecha jest automatycznie regulowana hydraulicznie przez pompe od wspomagania.
Jak macie wiekszy zbiornik płynu do wspomagania niz w modelach bez nivo to macie własnie taki system.
Moje amory maja z tyło 50% sprawności i auto sie trzyma drogi jak nowe-nie skacze. Dodam że auto nie siada nigdy-nawet po długich postojach.
[ Dodano: 2008-09-17, 21:03 ]
Macie jakieś pompki w bagażniku????
Gdzie??
[ Dodano: 2008-09-17, 21:06 ]
A co do ceny amorów to ponoć 1200zł sztuka-drogo ale jak pomyśleć że u mnie chyba od nowości są nie wymieniane to można stwierdzic ze sie opłaca ze wzgledu na trwałośc i komfort posiadania nivo :mrgreen:
AEL Quattro Nivo
- Dominik Gabruś
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 03 sie 2008, 12:26
- Lokalizacja: Bolków
E to chyba mam też bo właśnie miałem pytać co mi tak "pierdzi" pod zmieniarką... a to pompuje powietrze..Paweł pisze:Kolego BLV, pneumatyka byla w A6 w niewielu wersjach. Tu na forum masz najlepszy przyklad, jest nas tylu a to zawieszenie mam tylko ja i stahak, ktory nie jest z niego zadowolony ja jestem BARDZO :mrgreen:
ciekawe jak moje zamienniki?? :lol:
[ Dodano: 2008-10-17, 23:01 ]
kolego censored chcialem grzecznie no ale nie dałes szansy,najpierw wyzywasz mnie na forum cwaniakujesz ze znajdziesz mi czesci do "mojego super autka" teraz jak juz sie przekonałes ze to ja miałem rację "kazesz mi zebym sam sobie szukał" i prosze Cie nie nakazuj mi ile moge sobie dawac ! wykrzykników bo to moja sprawa i nic Ci do tego ogolnie nie masz zielonego pojecia na temat zawieszenia w audi...szkoda...przepraszam innych użytkowników za prywate ale musiałem..
[ Dodano: 2008-10-17, 23:01 ]
kolego censored chcialem grzecznie no ale nie dałes szansy,najpierw wyzywasz mnie na forum cwaniakujesz ze znajdziesz mi czesci do "mojego super autka" teraz jak juz sie przekonałes ze to ja miałem rację "kazesz mi zebym sam sobie szukał" i prosze Cie nie nakazuj mi ile moge sobie dawac ! wykrzykników bo to moja sprawa i nic Ci do tego ogolnie nie masz zielonego pojecia na temat zawieszenia w audi...szkoda...przepraszam innych użytkowników za prywate ale musiałem..
Witam wszystkich, jestem tutaj nowy
Szukałem na forum, lecz nie umiem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, ostatnio kupiłem sobie Audi A6 C5 2.5TDi Kombi Avant, mam w nim pompowane zawieszenie, tzn. tylko tył.
Czy jest to normalne, że podczas postoju tył po prostu obniża się (siada), jak w Citroenie? Po prostu jest nisko, jakby było załadowane do pełna Oczywiście po kilku minutach dźwiga się do normalnego poziomu.
Proszę o odpowiedź.
Dziękuje i Pozdrawiam!
Szukałem na forum, lecz nie umiem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, ostatnio kupiłem sobie Audi A6 C5 2.5TDi Kombi Avant, mam w nim pompowane zawieszenie, tzn. tylko tył.
Czy jest to normalne, że podczas postoju tył po prostu obniża się (siada), jak w Citroenie? Po prostu jest nisko, jakby było załadowane do pełna Oczywiście po kilku minutach dźwiga się do normalnego poziomu.
Proszę o odpowiedź.
Dziękuje i Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Siema koledzy!!!
McKansy, wysłalem ci juz maila na temat tego zawieszenia.
MAD MAX, wyzej napisales ze ta zawiecha byla montowana zeby wyrównac poziom samochodu zeby dupa nie siedziala na ziemi przy zaladowaniu a nie jak ja pisalem do wygody, tu sie zgadzam :mrgreen: wczesniej bylem w błedzie :oops: ale czlowiek uczy sie na błędach :mrgreen:
To chyba tyle ode mnie i mojej pneumatyki
McKansy, wysłalem ci juz maila na temat tego zawieszenia.
MAD MAX, wyzej napisales ze ta zawiecha byla montowana zeby wyrównac poziom samochodu zeby dupa nie siedziala na ziemi przy zaladowaniu a nie jak ja pisalem do wygody, tu sie zgadzam :mrgreen: wczesniej bylem w błedzie :oops: ale czlowiek uczy sie na błędach :mrgreen:
To chyba tyle ode mnie i mojej pneumatyki
Ostatnio zmieniony 01 lis 2008, 21:38 przez paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
Witam ja mam to zawieszenie i jest ok ,generalnie wieczorem jak zostawiam auto to rano gdy przychodze to jest opuszczone otwieram drzwi i sie pompuje takze wszystko jest ok.McKansy pisze:Witam wszystkich, jestem tutaj nowy
Szukałem na forum, lecz nie umiem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, ostatnio kupiłem sobie Audi A6 C5 2.5TDi Kombi Avant, mam w nim pompowane zawieszenie, tzn. tylko tył.
Czy jest to normalne, że podczas postoju tył po prostu obniża się (siada), jak w Citroenie? Po prostu jest nisko, jakby było załadowane do pełna Oczywiście po kilku minutach dźwiga się do normalnego poziomu.
Proszę o odpowiedź.
Dziękuje i Pozdrawiam!
Witam,
Dzisiaj postanowiłem "przetestować" to zawieszenie, auto przez noc stało w garażu, po otwarciu zobaczyłem oczywiście opuszczony tył, otwarłem pilotem samochód, lecz po otworzeniu drzwi (obojętnie, pasażer, kierowca) nawet po paru minutach tył się nie podniósł Dopiero po przejechaniu kilkunastu metrów podniósł się :-?
Sprawdzałem też w schowku w bagażniku, jest odtwarzacz na CD i pod nim chyba kompresor, coś srebrnego (jakieś metalowe jakby "pudełko" ), ale przykładając rękę nic nie dawało oznaku pompowania
Dzisiaj postanowiłem "przetestować" to zawieszenie, auto przez noc stało w garażu, po otwarciu zobaczyłem oczywiście opuszczony tył, otwarłem pilotem samochód, lecz po otworzeniu drzwi (obojętnie, pasażer, kierowca) nawet po paru minutach tył się nie podniósł Dopiero po przejechaniu kilkunastu metrów podniósł się :-?
Sprawdzałem też w schowku w bagażniku, jest odtwarzacz na CD i pod nim chyba kompresor, coś srebrnego (jakieś metalowe jakby "pudełko" ), ale przykładając rękę nic nie dawało oznaku pompowania
Więc tak - jeśli chodzi o sprawność amortyzatorów to na razie nic nie wiem o samochodzie, bo dopiero mam go niecały tydzień Na przegląd jadę na następny tydzień, więc będę wiedzieć co i jak + dodatkowo pojadę pod VAG'a i do mechanika.
Odnośnie samego zawieszenia - wczoraj byłem się przejechać kilka km, odstawiłem na noc samochód do garażu. Wszedłem dzisiaj rano do garażu i o dziwo - tył był w górze (po nocy), ale teraz byłem jeszcze raz wieczorem i tył już był w dole Oczywiście spróbowałem, czy się podniesie, odpaliłem nawet silnik, chodził 10min i zero reakcji - siedział dalej
Odnośnie samego zawieszenia - wczoraj byłem się przejechać kilka km, odstawiłem na noc samochód do garażu. Wszedłem dzisiaj rano do garażu i o dziwo - tył był w górze (po nocy), ale teraz byłem jeszcze raz wieczorem i tył już był w dole Oczywiście spróbowałem, czy się podniesie, odpaliłem nawet silnik, chodził 10min i zero reakcji - siedział dalej
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga