[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
ceny Lemfordera falują w ostatnim czasie przedzaile ok 1450 do 1600 zł:), wszystko zależy od tego ile kto chce zarobic:)
Edytowałem post. (szalony)
Edytowałem post. (szalony)
Ostatnio zmieniony 05 sie 2015, 16:08 przez Weso, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Ja uzywam Meyle HD juz prawie 15 000km , w tym 1200 km po mazurskich wertepach z rozkreconym, poluzowanym sworzniem dolnego wahacza, ktory wystarczylo dokrecic z powrotem. Poza tym zadnych niepokojacych odglosow z przedniego zawieszenia. Jeszcze tak ze 20 000 km jesli przejade bez problemow to bede mogl smialo polecic ten produkt
Witam proszę o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników. Kupiłem na allegro zastaw wahaczy lemforder od użytkownika entercars wyglądają na oryginalne ale dolne tylne wahacze tzw banany w tulei metalowo-gumowej nie mają plastikowego elementu. Stare wahacze które są zamontowane w samochodzie mają te plastikowe elementy czy oznacza to że nowy zestaw nie będzie pasował bądź będzie miał mniejsza trwałość?
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja moze sie wypowiem o zawieszeniach:) Moim drugim autem jest W124 Kombi 1991, kupilem go dwa lata temu z rozwalonym wielowahaczem z tyłu, i wymienialem dosłownie wszystko i mialem dylemat czy lemforder 850zł czy Kraft za 420zł wybralem krafta po zrobieniu przez 2 lata 50 tyś km nie widze zadnych efektow uszkodzen, jezdze 70% po dobrych drogach i 30% wertepy w Łodzi typu wrobleswkiego, dabrowskiego pomorska przy nowosolnej rydzowa:)) takze jak ktos malo jezdzi i po niezlych drogach to chyba szkoda przeplacac za Lemfordera:) to moje zdanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Należy pamiętać, że tylne zawieszenie ( a konkretnie wahacze i różnego rodzaju łączniki) to zaledwie ok. 30% obciążenia, które dostaje przednie zawieszenie. To tak, jak z tarczami hamulcowymi.....przód przejmuje 60-70 % siły hamowania, tak samo z zawieszeniem........dostaje po dupie 3x bardziej niż tylne. Więc może się okazać, że największa tandeta będzie pracować z tyłu 3-4 lata, a ta sama tandeta na przodzie wytrzyma zaledwie pół roku.Kelebrion pisze:Ja moze sie wypowiem o zawieszeniach:) Moim drugim autem jest W124 Kombi 1991, kupilem go dwa lata temu z rozwalonym wielowahaczem z tyłu, i wymienialem dosłownie wszystko i mialem dylemat czy lemforder 850zł czy Kraft za 420zł wybralem krafta po zrobieniu przez 2 lata 50 tyś km nie widze zadnych efektow uszkodzen, jezdze 70% po dobrych drogach i 30% wertepy w Łodzi typu wrobleswkiego, dabrowskiego pomorska przy nowosolnej rydzowa:)) takze jak ktos malo jezdzi i po niezlych drogach to chyba szkoda przeplacac za Lemfordera:) to moje zdanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pomorskie
Niedługo bedę się przymierzał (zbierał kasę) na wymianę zawieszenia ale cały tj wahacze plus amory, przy wahaczach muszę sprawdzic czy w dolnym prostym sworzeń jest 22 czy 16 mm Passat (juz sprzedany) miał 16 i wymieniałem w ubiegłym roku na Meyle teraz też pewnie ich wezmą bo są dobre no chyba że dostane w dobrej cenie Lemy ale co do amorów to mam dylemat jak patrzyłem na podnośniku to zobaczyłem że mam żółte firmy Koni i pewnie też takie trzeba założyć no chyba że doradzicie inne Audi jest S-line
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Witam co powiecie o tych? http://allegro.pl/komplet-wahaczy-maxge ... 89001.html
koło siebie mam głównie dobre drogi ale czy opłaca się to kupić czy za rok znów bd musiał zmienać bo się rozsypie,zakładał już ktoś te?
Dodam że właśnie wymieniałem rozrząd i inne pierdoły i jak narazie kiepsko z kasą więc nie chcę wydawać 1500 na zawieszenie.
koło siebie mam głównie dobre drogi ale czy opłaca się to kupić czy za rok znów bd musiał zmienać bo się rozsypie,zakładał już ktoś te?
Dodam że właśnie wymieniałem rozrząd i inne pierdoły i jak narazie kiepsko z kasą więc nie chcę wydawać 1500 na zawieszenie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga