[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:19
- Lokalizacja: konstancin jeziorna
Jaka była moja naiwność że padły tylko dolne....byłem dziś na geometri zawieszenia , woła mnie facet i mówi niech Pan zobaczy ...górne wachacze miazga poruszał je ręką i stukały ,już nie mówię co się działo gdy chwycił koło oburącz i pokazał mi co się dzieje :-?
Najgorsze jest to że nie było to odczuwalne na kole kierownicy :-? powiem więcej ... nie było żadnych stuków/puków na wszelkiego radzaju nierównościach , wydaało się wszystko perfekt :-?
Na pierwszych wahaczach które kupiłem po sprowadzeniu auta zrobiłem prawie 30 tyś km były tp DELPHI kupione przez mechaniora w IC .
myśle że towar oferowany na all ( każdy) nie jest warty "funta kłaków"
moge potwierdzić że wahacze od tego użytkowanika http://www.allegro.pl/show_user.php?search=-carde-
to najgorszy szmelc .
Pozdrawiam
Najgorsze jest to że nie było to odczuwalne na kole kierownicy :-? powiem więcej ... nie było żadnych stuków/puków na wszelkiego radzaju nierównościach , wydaało się wszystko perfekt :-?
Na pierwszych wahaczach które kupiłem po sprowadzeniu auta zrobiłem prawie 30 tyś km były tp DELPHI kupione przez mechaniora w IC .
myśle że towar oferowany na all ( każdy) nie jest warty "funta kłaków"
moge potwierdzić że wahacze od tego użytkowanika http://www.allegro.pl/show_user.php?search=-carde-
to najgorszy szmelc .
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 18:23 przez vinte, łącznie zmieniany 1 raz.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
chyba jako jeden z pierwszych, stwierdziłem, że to Tureckie podróbyvinte pisze:moge potwierdzić że wahacze od tego użytkowanika http://www.allegro.pl/show_user.php?search=-carde-
to najgorszy szmelc .
a same pozytywy kolo zbiera :lol:
Witam!
Właśnie wróciłem z przeglądu (120tys.km) i mam lekką zagwozdkę, po lekturze tego wątku...
Niepokoiły mnie od jakichś 2-3 tys. km wstecz stuki w zawiachach, ale metodą na "wajchę", nie wskazywało nic. Myślałem jednak, że to może tzw. szczęki, czyli łącznik stabilizatora... Dziś w serwisie Magro w Sosnowcu okazało się, że to jednak dolne tylne wahacze - obie strony. Wielkich luzów nie ma, więc metody na uleczenie mam dwie: wymiana samych tulei (c.a. 130 zł/szt. ori), ale może się okazać skuteczna na krótką metę, lub wymiana kompletnych bananów (c.a. 700 zł/szt. ori). Wskoczyłem więc na Forum i co czytam... Lamforder najlepszy, ale na allegro same Turki, Febi nieco gorszy, ale kto mi da gwarancję, czy to też nie podróba?!
Co do wymiany w ASO, to koszt wymiany obu wahaczy wyniesie mnie c.a. 200zł, tylko co kupić, bo przecież nie dam 1400zł za ori... :roll:
Właśnie wróciłem z przeglądu (120tys.km) i mam lekką zagwozdkę, po lekturze tego wątku...
Niepokoiły mnie od jakichś 2-3 tys. km wstecz stuki w zawiachach, ale metodą na "wajchę", nie wskazywało nic. Myślałem jednak, że to może tzw. szczęki, czyli łącznik stabilizatora... Dziś w serwisie Magro w Sosnowcu okazało się, że to jednak dolne tylne wahacze - obie strony. Wielkich luzów nie ma, więc metody na uleczenie mam dwie: wymiana samych tulei (c.a. 130 zł/szt. ori), ale może się okazać skuteczna na krótką metę, lub wymiana kompletnych bananów (c.a. 700 zł/szt. ori). Wskoczyłem więc na Forum i co czytam... Lamforder najlepszy, ale na allegro same Turki, Febi nieco gorszy, ale kto mi da gwarancję, czy to też nie podróba?!
Co do wymiany w ASO, to koszt wymiany obu wahaczy wyniesie mnie c.a. 200zł, tylko co kupić, bo przecież nie dam 1400zł za ori... :roll:
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Mogę nieco powiedzieć o wielowahaczu
A4 w rodzinie zrobiła od pierwszej wymiany dwóch górnych 50tys i nadal jest ok
Dolne założone jakies 20 tys temu wiec to jeszcze nic nie znaczy, kolejne dwa górne 10 tys mają Oryginał LMO, kupiony od tego alegrowicza(kupuje przez forum a4) http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=334850 Na forum a4 wiecej jest na ten temat odsyłam tam, ten czlowiek tam też miał kiedyś rekomendacje
A4 w rodzinie zrobiła od pierwszej wymiany dwóch górnych 50tys i nadal jest ok
Dolne założone jakies 20 tys temu wiec to jeszcze nic nie znaczy, kolejne dwa górne 10 tys mają Oryginał LMO, kupiony od tego alegrowicza(kupuje przez forum a4) http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=334850 Na forum a4 wiecej jest na ten temat odsyłam tam, ten czlowiek tam też miał kiedyś rekomendacje
Panowie, testuje jak na razie:
Oryginalne Febi Bilstein: lewy dolny przedni i lewy dolny tylny - na razie 35 tys.
Federal Mogul - Moog : prawy dolny przedni i prawy dolny tylny - na razie 35 tys.
Lemforder - łączniki - 35 tys.
Lemforder - prawy górny przedni i prawy górny tylny - 5 tys. (135 zł jedna sztuka)
Nie wymieniałem jeszcze jeszcze tylko lewej górnej strony.
Kupiłem ostatnio wahacze Lemforder od Danielloss:
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=334850
Kiedy wymieniałem u siebie górne wahacze z prawej strony jeden był z chyba 2001 oryginał lemforder, miał nie pościerane znaki audi (autko wciąż serwisowane w Niemczech) a 2 wahacz był jeśli dobrze pamiętam 2003 ale już miał pościerane znaki COOO Audi w identycznie dosłownie identycznych miejscach co kupiłem od Daniellossa, wszystkie napisy, wszystkie odlewy znajdują się w tych samych miejscach, każdy numer fabryczny wybity w tych samych miejscach, dochodzę do wniosku że moje auto przestało być serwisowane w serwisie w 2002 roku ale nie przestało jeździć na oryginalnych częściach, pochodzących z poza serwisu. Ja sprowadziłem auto w 2006r. Także wierzę w to co pisze Danielloss na swoich aukcjach. Postaram się zrobić jeszcze fotki żeby zaprezentować oryginalny wahacz i te dwa stare, Ci co kupują w ASO za pewne wiedzą jak wygląda, ale ja do ASO jeżdżę tylko po śrubki, uszczelki, przepływki oraz płyny.
Jeśli chodzi o sprzedawcę to nie widziałem żeby sprzedawał wszystkiego w komplecie, ale na pewno da się z nim dogadać i może obniży trochę cenę.
Cenowo wygląda to tak:
- górny przedni 135 zł
- górny tylny 135 zł
- dolny przedni 236 zł
- dolny tylny 249 zł
- łącznik 50 zł
Razem jedna strona: 805 zł = komplet 1610 zł według moich wyliczeń. Myślę że przy komplecie sprzedawca powinien coś opuścić.
Oryginalne Febi Bilstein: lewy dolny przedni i lewy dolny tylny - na razie 35 tys.
Federal Mogul - Moog : prawy dolny przedni i prawy dolny tylny - na razie 35 tys.
Lemforder - łączniki - 35 tys.
Lemforder - prawy górny przedni i prawy górny tylny - 5 tys. (135 zł jedna sztuka)
Nie wymieniałem jeszcze jeszcze tylko lewej górnej strony.
Kupiłem ostatnio wahacze Lemforder od Danielloss:
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=334850
Kiedy wymieniałem u siebie górne wahacze z prawej strony jeden był z chyba 2001 oryginał lemforder, miał nie pościerane znaki audi (autko wciąż serwisowane w Niemczech) a 2 wahacz był jeśli dobrze pamiętam 2003 ale już miał pościerane znaki COOO Audi w identycznie dosłownie identycznych miejscach co kupiłem od Daniellossa, wszystkie napisy, wszystkie odlewy znajdują się w tych samych miejscach, każdy numer fabryczny wybity w tych samych miejscach, dochodzę do wniosku że moje auto przestało być serwisowane w serwisie w 2002 roku ale nie przestało jeździć na oryginalnych częściach, pochodzących z poza serwisu. Ja sprowadziłem auto w 2006r. Także wierzę w to co pisze Danielloss na swoich aukcjach. Postaram się zrobić jeszcze fotki żeby zaprezentować oryginalny wahacz i te dwa stare, Ci co kupują w ASO za pewne wiedzą jak wygląda, ale ja do ASO jeżdżę tylko po śrubki, uszczelki, przepływki oraz płyny.
Jeśli chodzi o sprzedawcę to nie widziałem żeby sprzedawał wszystkiego w komplecie, ale na pewno da się z nim dogadać i może obniży trochę cenę.
Cenowo wygląda to tak:
- górny przedni 135 zł
- górny tylny 135 zł
- dolny przedni 236 zł
- dolny tylny 249 zł
- łącznik 50 zł
Razem jedna strona: 805 zł = komplet 1610 zł według moich wyliczeń. Myślę że przy komplecie sprzedawca powinien coś opuścić.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
bobson80 pisze:możliwe że nie długo mój znajomy będzie sprzedawać na allegro oryginalne zawieszenia tzn. pracuje w serwisie vw audi i ma tam dostęp do części po cenie hurtowej z tego co mi mówił komplet na przód z logo vw audi nie zamienniki będzie kosztować około 2 tyś co myślicie o tej cenie
skoro obaj macie kolegów w ASOKMS pisze:Mam znajomego w serwisie ale on takiej możliwości nie ma, wszystko idzie przez serwis.
to poproście bardzo o zdjęcia wahaczy, wspominałem o tym już wielokrotnie
przecież ile to by wątpliwości rozwiązało, a tak to zawsze gdybanie, ori czy nie ori
co do sprzedawcy " danielloss " to śledzę jego poczynania od jakiegoś czasu i brałem pod uwagę kupno od niego, tylko jak narazie odpukać nic mi nie puka
ale może w końcu doczekamy się dobrych zdjęć z ASO, wówczas można by poprosić tego sprzedawcę o swoje zdjęcia i porównać, a następnie śmiało kupować
bo pakować kobzę bandytą co sprzedają podróby, jakoś mi nie pasi
Ja przed założeniem nie zrobiłem niestety fotki, ale jest identyczny jak ten co zdjąłem z roku 2001 i 2003 , za tydzień jak będę w domu to zrobię zdjęcia tych starych wahaczy. :mrgreen:co do sprzedawcy " danielloss " to śledzę jego poczynania od jakiegoś czasu i brałem pod uwagę kupno od niego, tylko jak narazie odpukać nic mi nie puka
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
naprawdę zdjęcia by się przydały
ja mam 2 komplety przedniego ori zawieszenia fabrycznego mojej niuni, mogę wstawić
nie raz podkreślałem, że różnią się od tych co są na allegro, dlatego zawsze uważałem, że to nie ori
co do użytkownika " danielloss ", nie widać dokładnie "dolnych"
bo górne to nie jest problem o ori na allegro
ja mam 2 komplety przedniego ori zawieszenia fabrycznego mojej niuni, mogę wstawić
nie raz podkreślałem, że różnią się od tych co są na allegro, dlatego zawsze uważałem, że to nie ori
co do użytkownika " danielloss ", nie widać dokładnie "dolnych"
bo górne to nie jest problem o ori na allegro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga