[C4 2.6] jak wymienic przeguby??
koledzy żeby wymienić przegób np. w prawym kole to musimy skręcić na maxa w lewo i umieść piastę lekko do góry wtedy leciutko wychodzi, u mnie musiałem go rozciąć na pół bo za cholere nie mogłem go z półośki ściągnąć tak ta zawleczka go trzymała
i żadnych wahaczy nie trzeba odkręcać
i żadnych wahaczy nie trzeba odkręcać
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
koledzy dzisija zabrałem sie do wymiany przgubu w mojej c5
odkręciłem z wielkim wysiłkiem śrube przegubu ale za chlary nie moge go wyciągnąć
wychodzi z piasty ale blokuje sie dosłownie o 0.5 cm o boczną ścianke piasty ażeby go mieć jak na dłoni
wahacze próbowałem odkręcać ale żaden nie chce wyjść z piasty
powiedzcie co tu zrobić żeby jeszcze bardziej piaste obrócić i wyjąć ten cholerny przegub
odkręciłem z wielkim wysiłkiem śrube przegubu ale za chlary nie moge go wyciągnąć
wychodzi z piasty ale blokuje sie dosłownie o 0.5 cm o boczną ścianke piasty ażeby go mieć jak na dłoni
wahacze próbowałem odkręcać ale żaden nie chce wyjść z piasty
powiedzcie co tu zrobić żeby jeszcze bardziej piaste obrócić i wyjąć ten cholerny przegub
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Dziku, odkręć dolny tylny wahacz (tzw. banan) przy sworzniu. Musi zejść. Możesz sobie pomóc delikatnie stukając w śrubę sworznia, ale najlepiej przez drewno i z wkręconą nakrętką (zapewne wiesz o co mi chodzi). U mnie nie było to ruszane od bardzo długiego czasu, a jednak puściło. Po wyjściu sworznia i odsunięciu wahacza przegub bez problemu wychodzi.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga